קייטי פרי, מאחורייך: כך תאמצו בעצמכן את צבעי השיער האהובים עליכן

לא צריך להיות קייטי פרי כדי לשנות את צבע השיער. צילום: שאטרסטוק
לא צריך להיות קייטי פרי כדי לשנות את צבע השיער. צילום: שאטרסטוק

לשנות צבע שיער זה כבר לא עניין של פרידה או משבר בחיים, וגם לא נחלתן של כוכבות בלבד. אם קמנו בבוקר עם מצברוח לשינוי – יש מצב טוב שעד הערב זה כבר יקרה אצלנו בחדר האמבטיה בבית. כך תאמצו בעצמכן את הצבעים הכי נכונים באמצעות צבעי השיער של Koleston מבית WELLA

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

נראה שבשנים האחרונות מחלחלת אצל כולנו ההבנה שהכל זמני כאן על כדור הארץ, והחיים האלה קצרים מכדי לא לשנות את הצורה שלנו באופן תדיר. שינויים תכופים בלבוש, באיפור, בנעליים, באקססוריז ובשיער – כולם דרכים לבטא את עצמנו ולהמציא את עצמנו מחדש מתי שרק נרצה, וכבר ממש לא צריך לחכות לפרידה כואבת או לאיזה משבר בחיים כדי לבצע מהפך.

אם בעבר מהלכים כאלה היו נחלתן של כוכבות בלבד, כמו מדונה שבשנות ה-80 וה-90 החליפה את צבע השיער שלה באופן תדיר משחור של נערת רוק לבלונד של מרילין מונרו, קים קרדשיאן שמפתיעה אותנו בבלונד מדי פעם, קייטי פרי שכבר התנסתה בכל צבעי הקשת, ריהאנה שלא רק מחליפה צבעים, אלא גם עוברת מחלק למתולתל בלי להתבלבל, ועוד רבות וטובות – היום האקט הזה הוא כבר נחלת הכלל, ובטח לא דורש מעצב שיער צמוד שיבצע את השינוי המבוקש. אנחנו, בנות התמותה, כבר מעזות יותר ופתוחות יותר לשינויים דרמטיים, בלי לעשות מזה דרמה.

רודפות אחרי הזנב של עצמנו – וצובעות בבית

מאחר והקצב בעולם הולך ומואץ, כולנו עסוקות, מנהלות לו"ז אינטנסיבי ובמילים אחרות, רודפות אחר הזנב של עצמנו – פתרונות טיפוח מהירים שאפשר להשתמש בהם בבית, ללא התלות באיש מקצוע, הפכו להיות ה-דבר. אנחנו כבר מאפרות את עצמנו באופן מקצועי למדי, עושות לעצמנו מניקור ופדיקור מהיר, ולאחרונה יותר מתמיד – צובעות את השיער בבית ברמה שלא היתה מביישת את המקצוענים. צבעי השיער שעל המדפים כבר ישרו קו עם המגמה הזאת של "עשי-זאת-בעצמך", ומכוונים בדיוק לאלו שהחליטו שדי, כבר חייבות לצבוע – ומאפשרים לנו לבצע את המהפך הנדרש בעצמנו, במהירות וביעילות. אגב, למקרה שאתן טירוניות של צביעה בבית, חלק מצבעי השיער כבר מגיעים היום בתוך קיט שמכיל כל מה שצריך כדי לעשות את זה לבד, כמו חמצן, כפפות ואפילו מסיכת הזנה שמעניקה לשיער את כל הלחות שהוא צריך. לנו נותר רק לבחור איזה צבע בא לנו השבוע.

כך תעשו זאת בעצמכן:

כדי להשיג את הבלונד של קים קרדשיאן, נסו את גוון קולסטון קיט 12/1, בלונד אפור בהיר מאוד.

שיער כמו של קים? אפשרי לגמרי. צילום: שאטרסטוק
שיער כמו של קים? אפשרי לגמרי. צילום: שאטרסטוק

על מנת להשיג את האדום אדום של ריהאנה, מומלץ להשתמש קולסטון קיט 66/46, אדום דובדבן.

אדום לוהט כמו של ריהאנה. צילום: שאטרסטוק
אדום לוהט כמו של ריהאנה. צילום: שאטרסטוק

אם חשקה נפשכן בשחור-שלגייה כמו של קייטי פרי – נסו קולסטון קיט 2/0, שחור.

קייטי פרי, מאחורייך. צילום: שאטרסטוק
קייטי פרי, מאחורייך. צילום: שאטרסטוק

כשמדונה החליטה להירגע קצת ולצבוע לחום – ככה זה נראה. אם גם לכן בא על הלוק, נסו את קולסטון קיט 6/7, חום שוקולד.

כדי להשיג את הלוק של מדונה לא צריך מעצב שיער יוקרתי. צילום: שאטרסטוק
כדי להשיג את הלוק של מדונה לא צריך מעצב שיער יוקרתי. צילום: שאטרסטוק