אופנת APRIL בקולקצית שמלות פרום

הנה מגיע הערב החשוב ביותר של חייך, ולא, אנחנו לא מדברים על ערב החתונה... אנחנו מדברים כמובן על הפרום, נשף הסיום הנוצץ שמסמל את סיום הלימודים

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

אם יש מקום שחשוב להיראות בו הכי טוב שיש, זה הפרום. אחרי הכול, כל אחת לובשת את השמלה הכי יפה שיש לה ולכולן חשוב להגיע עם הופעה מלאת סטייל שתסובב את הראשים של כולם ותגרום להן להיות מסמר הערב ומלכת הנשף.

השמלות בקולקציה מעוצבות בגוונים יפיפיים ומבחר שכל פאשניסטה צעירה יכולה להתחבר אליו. לצד שמלות באדום בוהק ונועז, תמצאי שמלות בגווני פסטל נעימים או כסף מטאלי עדין, ללוק נוצץ ואלגנטי. בנוסף תמצאי בקולקציה שמלות בגווני כחול או ירוק מיוחדים לצד שחור מאופק ומתוחכם, למראה נשי ועוצמתי.

השמלות מעוצבות בגזרות מחמיאות במיוחד ומבדים מלטפים המעניקים לכל מי שלובשת אותן מראה נסיכותי, מעוצב וטרנדי מבלי להתפשר על נוחות וקלילות החשובים במיוחד כשאת מתכננת לרקוד ולחגוג שעות ארוכות על רחבת הריקודים.

שמלות הפרום של אפריל מתאימות לכל סוג של תכשיט או נעליים ואת יכולה להתאים להן מבחר עצום של פריטים נלווים ואף להחליף אותם במשך הערב לסטייל מקסימלי. בין אם תבחרי בנעליים שטוחות או נעלי עקב ובין אם את אוהבת שרשראות אובר-סייז או תליונים עדינים, השמלות של אפריל יתאימו בצורה מושלמת לכל אקססוריז ויהפכו את ההופעה שלך בנשף למשהו שידברו עליו גם בשנה הבאה.

צילום: צלם – אלון שפרנסקי

חנויות הרשת:

דיזנגוף תא * קניון הזהב ראשל"צ * קניון מלחה ירושלים * קניון אשדוד * קניון עיר ימים נתניה

www.april-fashion.com

רח' דיזינגוף 173, תל-אביבê ראשון לציון – קניון הזהב-רח' דוד סחרוב 21, ראשון לציוןê נתניה – קניון עיר ימים- רח' בני ברמן 2, נתניהê אשדוד – קניון CITY- שד' מנחם בגין אשדוד.

טלפון – 03-5102975