אמבוס ו- THE DUCHESSES במתנות לחגים

ראש השנה וחגי תשרי מספקים הזדמנות מצוינת להעניק מתנות לאהובים, לגלות כלפיהם תשומת לב, הערכה ואהבה.

88 שיתופים | 132 צפיות

בית אמבוס ומותג התכשיטים THE DUCHESSES מזמינים אתכם לחנויות הרשת ולאתר ONLINE ומציעים מגוון רב של שעונים ותכשיטים יוקרתיים ובעלי סגנון עכשווי ואופנתי + הטבה מיוחדת לחג! בכל רכישה של שעון (אמבוס או דוכסיות) או רכישת תכשיטים במינימום של 400 ₪, יקבלו הרוכשים תיבת תכשיטים מדהימה במתנה. תחילת שנה חדשה הינה הזמן המתאים ביותר להתחדש עם שעון מבית אמבוס או תכשיטי THE DUCHESSES.

שעוני אמבוס ידועים באיכותם הגבוהה. הם עשויים פלדת אל חלד והמנגנונים הם שוויצרים. בין הדגמים ניתן למצוא את דגם ה- Grand Premier היוקרתי והמיוחד בצבעי כחול- זהב שמחירו 4590 ₪. את דגם Chiaro האלגנטי בצבעי כסף- כחול שמחירו 2190 ₪ ואת דגם Mermaid בציפוי זהב 18K ומחירו 2890 ₪.

דגמי השעונים לנשים מסוגננים ומעוצבים בהשראת ערים בעולם כמו דגמי בדרום אין מנהטן של הדוכסיות בצבעי כחול-זהב וכחול- כסף, משובצים באבני סברובסקי ובמחירים נוחים של 980 ₪ – 1190 ₪. דגם מרהיב עין הינו דגם פיפט אווניו של הדוכסיות בצבעי שחור-זהב- כסף ומחירו 1390 ₪. דגם בורה בורה הוא דגם יפהפה בצבעי בורדו- כסף ומשובץ באבני סברובסקי. מחירו 1190 ₪. הדגם המיוחד מכולם הוא דגם Lady Harmony מבית אמבוס שיצא במהדורה מיוחדת ומעוצבת כגל בצבעי לבן- שחור- זהב ובשיבוץ אבני סברובסקי. מחירו 4890 ₪.

מגוון התכשיטים אף הוא רחב ומלהיב. הדוכסיות מציעות תכשיטים שאין למצוא בשום מקום אחר. הסגנון ייחודי והעיצובים שיקים ועכשוויים. התכשיטים עשויים מכסף טהור בציפוי פלדיום ורודיום ובשיבוץ אבני זירקוניה. אין תכשיט מתאים יותר לחג ראש השנה מתכשיטי מותג הדוכסיות שנולד מתוך אהבה לאופנה ולתכשיטים. התכשיטים מוצעים במחירים נגישים ומתאימים לכל כיס.

בין התכשיטים שתוכלו לרכוש כמתנה או לעצמכם ניתן למצוא טבעות, עגילים וצמידים כמו: טבעת Queen B בצבעי כסף וזהב ומשובצת אבני זירוקניה אדומות במחיר של 290 ₪. טבעת Sex&TheCity Vintage בצורת קשר פרפר במחיר של 190 ₪. טבעת Star Boy מרשימה במיוחד בשיבוץ אבני זירקוניה גדולות ובמחיר של 350 ₪. טבעת Stupid Cupid מקורית לאוהבים במחיר של 290 ₪. עגילי Chloe Kמרובעות במחיר של 350 ₪. עגילי Follow Me Slim זורמות ומיוחדות במחיר של 280 ₪. צמיד Havana Side Dish הדומה לצמידי הטניס הפופולאריים במחיר של 360 ₪. צמיד Just In Case Kiss מלא קסם וייחודי במחיר של 430 ₪. שרשרת צ'וקר המעוצבת כעניבת פרפר ומשובצת אבני זירקוניה במחיר 580 ₪.

כל אחד ישמח למתנת שעון או תכשיט מקורי בראש השנה וייהנה מהאיכות הגבוהה ומיופיו.

המתנות ייארזו באריזות מושלמות ומתאימות לאווירת החג החגיגית.

ניתן לרכוש:

טי אל וי גינדי פאשיין מול תא

קניון הזהב ראשלצ

קריון חיפה

גראנד קניון ב״ש

ברשות השיווק בארץ ובאתר הדוכסיות online

 

הדוכסיות

פייסבוק: THEDUCHESSES.IL

אינסטגרם: theduchesses

www.the-duchesses.com

 

אמבוס

פייסבוק: Emboss Israel – אמבוס ישראל

אינסטגרם: embosswatches

www.emboss.co.il