בדרך שלהם: אנשי העסקים שכדאי שתכירו

האנשים שאתם צריכים להכיר. צילום:שאטרסטוק
האנשים שאתם צריכים להכיר. צילום:שאטרסטוק

אנשי עסקים מובילים בתחומם מדברים על נחישות, על התמדה ועל מצוינות

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | פרידמן יחסי ציבור

צילום סם יצחקוב | סטיילינג איה אשכנזי ל־ayuchka | איפור רוזה שוורצמן | שיער אריאל תאג'י | הפקה שיר פלד| צולם במטרופוליטן, מיטב 6 תל אביב

ד"ר עופר מילר

נשוי+2, איש מדיה, ד"ר למדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב
מייסד ושותף בחברת "ארטימדיה" – רשת פרוגרמטית לפרסום בוידיאו

ד"ר עופר מילר, בגדים אוסף פרטי. צילום: סם יצחקוב
ד"ר עופר מילר, בגדים אוסף פרטי. צילום: סם יצחקוב

למה בחרת את התחום הזה?

לתחום המדיה הגעתי לאחר שנים של התמחות ביכולות טכנולוגיות של ניתוח וידיאו ולאחר שזיהיתי שני פערים בתחום. פער בין יכולות הטכנולוגיה הזמינות בעולם ובאקדמיה לבין מצבה והטמעתה בעולם המדיה, ופער עצום ומסוכן בשיעורי הכוח שבין אתרי תוכן מקומיים לבין גוגל וזרוע הוידיאו שלה יוטיוב, שהשתלטו על השוק והשאירו לשחקנים המקומיים להילחם ביניהם על הפירורים שנשארו.

וכך הבנתי שהדרך הנכונה מבחינתי היא איגוד אתרי התוכן והטלוויזיה הישראליים תחת קורת גג אחת (מהלך אשר קיבל אישור יחיד במינו מהממונה על ההגבלים העסקיים) והתאמת הטכנולוגיה אותה פיתחתי לעולם המדיה. בעצם כך נוצר מוצר פרסום פרימיומי, המספק ערך למפרסמים, שהוכיח את כוחו. האתרים המקומיים חזרו לקדמת הבמה ומהווים היום תחרות אמיתית לאלטרנטיבות מבחוץ. האתגר המרתק מול שחקנים כל כך גדולים קסם לי, וכך החלטתי להיכנס לתחום המדיה בעצמי ולא רק לפתח טכנולוגיות לאחרים.

מה מריץ אותך?

האמונה בכוחה של הטכנולוגיה לייצר השפעה אמיתית על ידי יצירה והתאמה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים יותר בכל תחום. בארטימדיה, על ידי שילוב יתרונות איכות התוכן של האתרים ביחד עם פתרונות טכנולוגיים, הבאנו יתרון תחרותי לשוק והצלחנו לשנות אותו מקצה לקצה. המשך פיתוח התחום, הבראת השוק ויצירת תחרות בריאה והוגנת בישראל ועם הפנים לכלל העולם מניעים אותי כל יום מחדש.

מהי ההחלטה הכי אמיצה שקיבלת?

כמישהו שמגיע מתחום האקדמיה, יכולתי להישאר ב"אזור הנוחות" שלי ולהמשיך לעסוק במחקר. ההחלטה לפנות דווקא לעולם היזמות שמביא עמו הרבה סיכונים וחוסר וודאות ולהתחרות דווקא בחברות הגדולות והמאיימות ביותר כיום בעולם – גוגל ופייסבוק, הייתה ללא ספק ההחלטה האמיצה ביותר שקיבלתי בחיי. למזלי, לפחות עד עתה, היא הוכיחה את עצמה כהחלטה מאתגרת אבל מאוד נכונה.

איך נראה הפנאי שלך?

משפחה היא ערך עליון בעיניי ולכן שעות הפנאי המועטות שלי מוקדשות בראש ובראשונה לזמן איכות עם אישתי, היא הכוח האמיתי מאחורי היזמות והיוזמה שלי.

מהו הטיפ האולטימטיבי שאותו תמליץ ללקוח שלך?

כמאמין גדול בטכנולוגיה, לדעתי, כל מקצוע שיש בו רפטטיביות סופו להיעלם. על כן, העדיפו תמיד טכנולוגיה "ללא מגע יד אדם" בביצוע משימות שגרה הדורשות משאבי אנוש והשאירו לגורם האנושי את זמן האיכות לטובת מחשבה יצירתית ורעיונות חדשניים.

ירושלים 39, קריית אונו | 03־9015102 | arti-media.net | ארטימדיה – Artimedia

חנה הולנדר

45, נשואה ואמא ל־4 ילדים מקסימים, מנכ"לית בית ההשקעות אקסלנס. בית השקעות ותיק שהוקם בשנת 1992, מהמובילים בשוק ההון הישראלי

חנה הולנדר, בגדים Ayuchka.com. צילום: סם יצחקוב
חנה הולנדר, בגדים Ayuchka.com. צילום: סם יצחקוב

בבית ההשקעות מנוהלים נכסים פיננסיים בהיקף של 48.5 מיליארד שקל, במגוון פעילויות – תעודות סל תחת חברת קסם, שהיא החברה הגדולה והמובילה בענף תעודות הסל בישראל; קרנות נאמנות וניהול תיקים (ללקוחות פרטיים ומוסדיים). בנוסף מוענקים בבית ההשקעות שירותים פיננסיים נוספים: אקסלנס חברה בבורסה לני"ע בתל אביב, ומספקת שירותי ברוקראז' (קנייה ומכירה של ני"ע),שירותי חיתום וייעוץ להנפקות ני"ע וכן מספקת שירותי נאמנות לאופציות לעובדים באמצעות חברת ESOP, החברה המובילה בענף. בבית ההשקעות מועסקים כ־320 עובדים, המהווים את הלב הפועם והמנוע לפעילות ולצמיחה של החברה.

למה בחרת בתחום הזה?

בהשכלתי אני רואת חשבון ובעלת תואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. במהלך הקריירה רכשתי ניסיון במגוון תחומים משמעותיים בעולם הפיננסי, ברשות ניירות ערך, בבנקים (בעיקר בקבוצת בנק הפועלים) ובתפקידי האחרון כיהנתי כסמנכ"ל האשראי בחברת הביטוח הפניקס, במהלכו הובלתי את תהליך הפיכתנו לשחקן מוביל ומשמעותי בתחום האשראי העסקי בישראל. כשהוצע לי לנהל את בית ההשקעות אקסלנס, חברה בעלת היקפי פעילות ואחריות משמעותיים שפועלת במגוון תחומים בשוק ההון, ראיתי בנטילת התפקיד לידיי צעד טבעי בהתפתחות המקצועית שלי, שיאפשר לי לממש את החזון המקצועי והניהולי שלי. השאיפה שלי היא למצב את אקסלנס כבית השקעות מוביל וחדשני, תוך הגדלת מגוון השירותים והמוצרים הפיננסיים שמוצעים ללקוחות, והרחבת נתח השוק של המוצרים הקיימים תוך הצבת הלקוח במרכז. הנכס העיקרי של החברה בעיניי הוא אלפי הלקוחות שלנו שנותנים בנו אמון במשך שנים. על כן שמנו לנו למטרה להשיא את התשואה הטובה ביותר עבורם לאורך זמן. אקסלנס הוא גוף דינמי ויצירתי, השואף תמיד להיות במקום הראשון בכל תחום שבו הוא עוסק.

מה גורם לך לקום בבוקר ולטרוף את העולם?

הרצון לשפר, לפתח וליצור בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו. ליזום כניסה לעולמות ותחומים חדשים ולהיות תמיד מס' 1 מול המתחרים. כל זאת תוך הנעת העובדים שלנו באווירה ואנרגיה חיוביות ובשאיפה מתמדת להיות הטובים ביותר.ומעל הכל הילדים שלי נותנים לי את האנרגיה והכיף לטרוף את העולם.

מהי ההחלטה הכי אמיצה שקיבלת?

לפני כשש שנים החלטתי להיענות להצעה להתמנות לסמנכ"ל האשראי בחברת הפניקס. התחום היה עדיין בחיתוליו בהפניקס ובגופים המוסדיים בכלל. האתגר בקבלת ההצעה טמון בכך שאמנם באתי עם רקע פיננסי ובנקאי עשיר, אך פחות בתחום האשראי. במבט לאחור, אין ספק שזו היתה אחת ההחלטות הנכונות ביותר עבורי, מבחינה ניהולית ומקצועית כאחד. בתפקיד הזה הבאתי לידי ביטוי את היכולת שלי לקחת תחום פעילות, לפתח אותו ולהביא את החברה להיות מובילה בשוק בתחום הזה.

איך נראה הפנאי שלך?

הזמן הפנוי שלי מורכב מזמן איכות עם המשפחה והחברים והרבה ספורט. אני אוהבת במיוחד לעסוק בספורט ימי (חתירה וגלישה), ריצה וספינינג. השתתפתי במספר תחרויות חצי מרתון בארץ ובחו"ל.

מהו הטיפ האולטימטיבי שעליו תמליצי ללקוח שלך?

ללכת עם האמונה האישית והמקצועית שלך, עם הרבה ביטחון עצמי, ולא לוותר!

אפעל 25, פתח תקווה | 03-7532000 | www.xnes.co.il

איציק לוי

בעלים של מותג התכשיטים הבינלאומי Yvel, ממייסדי בית הספר לתכשיטנות והעסק החברתי מג'מריה, שהוקם לרווחת הקהילה האתיופית בישראל. נשוי לאורנה ואב לחן, מנהלת שיווק בחברת הייטק ולאביב, סטודנט ואלוף ישראל ומדורג ראשון בעולם בסקי מים

איציק לוי. צילום: יח"צ
איציק לוי. צילום: יח"צ

למה בחרת את התחום הזה?

לפני שהתאהבתי בעולם התכשיטנות בכלל והפנינים בפרט, התאהבתי בילדה יפה בת 22 בשם אורנה אליאב (לבית מוסאיוף), דור רביעי למשפחת התכשיטנים הנודעת מירושלים. היא פתחה לי את הדלת לעולם מופלא שלא הכרתי מעולם, ומאז אנחנו שותפים לדרך ולחיים. 35 שנה של רכבת הרים מטורפת, עם אדרנלין שלא מפסיק לשטוף את חיי לרגע. התחלנו בשזירת פנינים בעיצובנו במרפסת הביתית בבית הוריה של אורנה ואז הקצב הלך וגדל. עברנו למפעל משלנו בגודל של 22 מ"ר והמשכנו לגדול ולמנף את העסק. היום, מפעל החברה, הממוקם ביקב עתיק ברמת מוצא שמשתרע על 5000 מ"ר, מעסיק מעל 100 עובדים עם פריסה של 10 בוטיקים בישראל ובארצות הברית. Yvel הוא מותג התכשיטים הגדול בישראל. מדובר בתחום מאתגר ומרגש עבורי, בלי גבולות ומגבלות עם התפתחות מואצת הן ברמה העסקית והן מבחינה אישית.

מה מריץ אותך?

מצד אחד, היכולת ליצור יש מאין כל בוקר מחדש ומצד שני האפשרות לשנות את החיים של האנשים הסובבים אותך – זהו הדרייב של חיי. היום, המותג Yvel, הוא מותג בינלאומי פורץ דרך בתחום תכשיטי היוקרה וזה כמובן מחייב. אנחנו מייצאים מירושלים לחמש יבשות למאות חנויות תכשיטים בעולם, כולל במדינות ערב. מלבד פנינים אורגניות נדירות המהוות את חותם המותג, יש בקולקציות גם תכשיטים בשיבוצי יהלומים טבעיים, אבני ספיר, אמרלד ואבני חן שזיכו אותנו בפרסי עיצוב בינלאומיים. מבחינתנו השמים הם הגבול.

מהי ההחלטה הכי אמיצה שקיבלת?

ההבדל בין החלטה אמיצה למטופשת, הוא במבחן התוצאה. אני מקבל בכל יום החלטות "אמיצות" או "מטופשות" כאשר האחרונה הייתה לפתוח רשת בוטיקים של החברה, כדי שלא תחסר עבודה לעובדי החברה, גם בימים קשים. אנשי Yvel, הם המשפחה הקרובה ביותר של אורנה ושלי והם ההון האמיתי שלנו. כל השאר, הזהב, האבנים היקרות והפנינים הם רק חומרי עבודה.

איך נראה הפנאי שלך?

הרבה ספורט עם ארוחה מפנקת אחרי, משתדל תמיד עם האישה.

מהו הטיפ האולטימטיבי שאותו תמליץ ללקוח שלך?

עשה את מה שאתה אוהב ותאהב את מה שאתה עושה ולעולם תקשיב לתחושות הבטן שלך.

יחיאל שטיינברג 1, רמת מוצא ירושלים | 02-6735811 | yvel.com | Yvel

ד"ר אסתר לוצאטו

נשואה +4 וסבתא לשלושה נכדים מנהלת־שותפה בפירמת עורכי הפטנטים 'לוצאטו את לוצאטו',בעלת תואר שלישי בכימיה מאוניברסיטת בן־גוריון בנגב ומתנדבת בתפקידים ציבוריים

ד"ר אסתר לוצאטו. צילום: סם יצחקוב
ד"ר אסתר לוצאטו. צילום: סם יצחקוב

למה בחרת את התחום הזה?

השתלבתי בפירמה המשפחתית, שתציין בשנה הבאה 150 שנה להיווסדה, כעורכת פטנטים מן השורה, ובמהלך הזמן נשאבתי יותר ויותר לתפקידי ניהול, שיווק ואסטרטגיה. התפקיד כולל גם ראייה אסטרטגית כוללת וגם ירידה לפרטים, מה שמכונה 'מיקרו־ניהול'. כשהעסק הוא שלך, אתה חייב להיות עם יד על הדופק כל הזמן. מצד שני, יש הרבה מאוד סיפוק ועניין וכל יום הוא אתגר חדש.

מה מריץ אותך?

הרצון לקדם את הפירמה שלנו יותר ולקחת אותה למחוזות חדשים ומבטיחים. אך מה שמרתק אותי, יותר מכל, הוא המפגש עם חוקרים, יזמים וממציאים, חלקם בראשית דרכם וזה מלהיב. היכולת להעניק להם מהניסיון הרב שצברת והאפשרות להיות שותפה בלידתה של יצירה חדשה – אלה הן תחושות נפלאות.

מהי ההחלטה הכי אמיצה שקיבלת?

היו כמה כאלה וקיבלתי אותן יחד עם אישי, ד"ר כפיר לוצאטו. למשל, ההחלטה להמשיך ולפעול מהנגב למרות כל הקשיים שהיו בתחילת הדרך. היום, כשהנגב נמצא בתנופת צמיחה ונהנה מפריחה, ההחלטה מוכיחה את עצמה. החלטה נוספת הייתה להקדיש כמחצית מזמני לפעילות חברתית והתנדבותית. בעיניי זו שליחות. מוטל עלינו, אנשי עסקים ומנהלים, לתרום ולהחזיר לקהילה ממנה צמחנו.

איך נראה הפנאי שלך?

למרות הרקע המקצועי שלי במדעי החיים, אני מתעניינת מאוד בהיסטוריה ומרבה לקרוא ספרים על ההיסטוריה של ארץ ישראל ותולדות עם ישראל וכן ספרים בתחומים אקטואליים. אני מקדישה זמן רב ללימוד וחקר האיסלאם כדי להבין את הסביבה הפוליטית והתרבותית בה אנו פועלים. בנוסף, אני מקפידה על פעילות ספורטיבית ונהנית מאוד לבשל ארוחות גורמֶה בעיקר לבני משפחתי.

מהו הטיפ האולטימטיבי שאותו תמליצי ללקוח שלך?

לחשוב תמיד כמה צעדים קדימה ובראייה אסטרטגית, חשוב לדעת לאן אתה רוצה להגיע. מכאן צריך לגזור את כל ההחלטות האחרות. בקניין רוחני יש חשיבות עצומה לעיצוב אסטרטגיית צופה־פני־עתיד מהיום הראשון של המיזם.

אתם מפיצים בימים אלה את דוח החדשנות הלאומי. במה מדובר?

למעלה מעשור שקבוצת לוצאטו מפיקה דוחות-מצב לאומיים בנושאי קניין רוחני, היי-טק וחדשנות טכנולוגית המוגשים ולמקבלי החלטות. אנו מאמינים שיצירת אקלים תומך חדשנות, תוך הסרת חסמים רגולטוריים, הן עבור ממציאים ויזמים מקומיים והן עבור חברות רב לאומיות – המקימות בישראל מרכזי פיתוח – הוא צורך חשוב.

בית לוצאטו, הגת 9, גן התעשייה עומר | מגדל המוזיאון, ברקוביץ 4, קומה 22, תל אביב | טל': 073-2262626 | פקס: 073-2262627 | mail@luzzatto.co.il | luzzatto.co.il | theluzzattogroup

אריק שטיינר

נשוי+3, מנכ"ל "סונובה ישראל בע"מ", חברת שיקום השמיעה הגדולה בישראל

אריק שטיינר. צילום: שמוליק חזן
אריק שטיינר. צילום: שמוליק חזן

איך הגעת לתחום?

סבי וסבתי השיקו את תחום שיקום השמיעה בישראל, כאשר הקימו חברה קטנה למכשירי שמיעה בחיפה בשנת 1949 אותה ניהל דודי דן עד 1999. עד אמצע שנות ה־90 הטכנולוגיה התבססה על רכיבים אנלוגיים, מכשירים מגושמים שעזרו בעיקר לאנשים שסבלו מאובדן שמיעה עמוק. עם חלוף השנים, המכשירים מוזערו, עוצבו בצבעים והפכו כמעט לבלתי נראים. אחרי סיום לימודיי בסטנפורד הייתי שותף להקמת חברת תוכנה, Model N, שברבות הימים הונפקה ב־NYSE והיום היא חברה גלובאלית עם כ־1000 עובדים ושווי שוק של כ־2 מיליארד ש״ח. אבי, אלי, מנכ"ל החברה, התקרב לגיל פרישה והציע לי ב־2004 לשוב ארצה ולקחת חלק בחברה המשפחתית. הצטרפתי כסמנכ"ל שיווק עד שקיבלתי לידיי את המושכות עם רכישת שטיינר ב־2015.

מה מריץ אותך?

הזכות הענקית שנפלה לידינו, והיא היכולת לאפשר לאנשים בעלי מוגבלות שמיעה לחיות חיים ללא מגבלות, לשמוע, להבין ולהתחבר ככל האדם. יחד עם הצוות הנפלא שעובד איתי, אנחנו עושים מדי יום שינוי אמיתי בחייהם של עשרות אלפי ילדים ומבוגרים בישראל.

מהי ההחלטה הכי אמיצה שקיבלת?

ההחלטה למכור את החברה המשפחתית. בשנים 2012־2013 שוק מכשירי השמיעה בישראל עבר טלטלה קשה בעקבותיה עברנו רה־אורגניזציה ולראשונה פיטרנו עובדים, וחתכנו עלויות. תהליך קשה וכואב שלמרות הצלחתו החלטנו למכור את "שטיינר" ל־Sonova AG. "שטיינר" נרכשה על ידי סונובה AG, חברה שווייצרית ציבורית, שמובילה את שוק שיקום השמיעה העולמי עם למעלה מ־15,000 עובדים ומחזור מכירות של כ־10 מיליארד ש״ח בשנה. בתום התהליך יכולנו להבטיח עתיד טוב ויציב לעובדים ולשותפנו העסקיים.

איך נראה הפנאי שלך?

הפנאי שלי הוא בסופי שבוע. אני ואשתי, אתי, המשמשת בתפקיד סמנכ"לית מכירות ותפעול בחברה, קמים, קפה בגינה, קוראים, ממלאים תשבצים ומתארגנים לארוחת שבת משפחתית. לאחרונה חזרתי לעבוד על הדוקטורט שלי ואני כותב שירה, מצייר ומצלם. אנחנו גם משתדלים לגנוב סופי שבוע בחו"ל ופעמיים בשנה לעשות טיול ארוך יותר.

מהו הטיפ האולטימטיבי שתמליץ ללקוחותיך?

לא לחכות רגע מיותר עם שיקום שמיעה, לא להתבייש. המכשירים זעירים וגם אם יראו אותם, אז מה? מחקרים מלמדים ששיקום בגיל צעיר מבטיח תוצאות טובות יותר לעומת גיל מבוגר, כשכבר יש נסיגה קוגניטיבית, כי למוח הרבה יותר קשה ללמוד מחדש וללא שיקום עולה ההסתברות לאלצהיימר, דמנציה וצרות אחרות.

סונובה ישראל בע"מ, 1 נתיב האור, פארק מדעי החיים, חיפה | 1-700-500-315 | sonova.com/he/israel| www.steiner.co.il | steiner.company

עו"ד רן רייכמן

בעלים ומנהל פירמת עורכי הדין "רן רייכמן משרד עורכי דין העוסקת בדיני משפחה, צוואות וירושות. מופיע מזה שנתיים ברציפות ברשימת המשרדים המובילים בתחום דיני משפחה של "דן אנד ברדסטריט"

עו"ד רן רייכמן, בגדים Ayuchka.com. צילום: סם יצחקוב
עו"ד רן רייכמן, בגדים Ayuchka.com. צילום: סם יצחקוב

מה הוביל אותך להצלחה?

תחום דיני המשפחה הינו תחום דינמי ומרתק המתאפיין בשינויים ותמורות בדין ובפסיקות בתי המשפט, כפי שהיינו עדים לאחרונה בסוגיית המזונות במשמורת משותפת.

היכולת שלי כעורך דין לא לוותר, לחפש אחר פתרונות משפטיים יצירתיים, להתמודד עם לאקונות שבחוק ולא לפחד מיצירת תקדימים משפטיים, כל אלה הביאו אותי להצלחה.
בעיניי, תפקידו של עורך דין הינו לעשות כל שביכולתו להגיע לפתרון מיטבי עבור הלקוח גם אם הדבר מחייב חשיבה יצירתית, תקדימית ואף לא שגרתית.

באמצעות כל אלה וניסיון משפטי של 19 שנה, אינני מוותר ומשתמש בכל הכלים המשפטיים כדי להגיע לפתרון מיטבי עבור הלקוח.

מה מניע אותך?

אי הרתיעה ליצור תקדימים משפטיים ולהעמיד למבחן את בתי המשפט כדי להביא מזור וצדק ללקוחותיי ולמנוע עיוות הדין, גם אם הדבר כרוך בהתמודדות עם שאלות משפטיות שטרם נדונו בפסיקה.

מהם ההישגים הגדולים שלך?

לאחרונה הופעתי בבית המשפט העליון בתיק תקדימי שמעלה שאלה בעלת חשיבות ציבורית רחבה, והיא האם לבית הדין הרבני הסמכות לדון במזונות קטינים. זוהי שאלה משפטית עקרונית שטרם נדונה בפסיקה, עתירה שיש לה השלכות כלפי כל זוג שניצב בפני הליך גירושין. אבל ההישג הגדול שלי כעורך דין לדיני משפחה הוא להביא לשינוי בחייהם של האנשים הקטנים: למשל, להביא אב לראות את ילדיו אחרי תקופה של ניכור הורי, להביא לאם דמי מזונות גבוהים שיבטיחו לה את הקיום שהורגלה אליו לאחר שבן זוגה נטש והותיר את מקרר הבית ריק , להביא חיוך לסבים שכמהים לראות את נכדיהם מהם נותקו בשל סכסוך משפחתי ועוד ועוד.  כל אלה מזכירים לי מדוע בחרתי בתחום הזה.

איך נראה הפנאי שלך?

אני מאמין  גדול בנפש בריאה בגוף בריא ועוסק בענפי ספורט מגוונים לצורך מילוי מצברים. וחוץ מספורט, חופשות עם נופים קסומים, למשל בצפון איטליה, אהובות עלי במיוחד.

טיפ חשוב ללקוח?

כיום בני זוג שיחסיהם עלו על שרטון, ההליכים המשפטיים ביניהם מתחילים בהליך גישור חובה הקרוי "יישוב סכסוך", מדובר בהליך משפטי לכל עניין ודבר. אל תהיו שאננים בפרק זמן זה, שכן כל מהלך או החלטה שתקבלו בתקופה זו תשליך על המשך ההליכים המשפטיים בעתיד, ועל כן אל תוותרו על קבלת ייעוץ מעו"ד מומחה.

בר כוכבא 23 , בני ברק , V טאוור |03-7524213 | ran@raichman.com| לאתר

עו"ד לורי גייזלר

נשואה +4, מגשרת ובעלת משרד בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי עם ותק של מעל 20 שנה. המשרד נבחר שנה אחר שנה כאחד המשרדים המובילים בתחומו בדירוג "דן אנד ברדסטריט"

עו"ד לורי גייזלר, בגדים Ayuchka.com. צילום: סם יצחקוב
עו"ד לורי גייזלר, בגדים Ayuchka.com. צילום: סם יצחקוב

מה הוביל אותך להצלחה?

חריצות, נחישות, לחלום בגדול והידיעה שאין ארוחות חינם בהגשמת חלומות אלו. רק מי שמשקיע ונותן מאה אחוז מעצמו, על ידי עבודה קשה ומאומצת וממוקד מטרה – יוכל להצליח.

לקוחות יודעים להעריך אמינות, נאמנות, מקצועיות וניסיון. תכונות אלו מנחות אותי בחיי האישיים והמקצועיים. כיום, אחרי 20 שנות ניסיון בתחום, אני יודעת לזהות ולכוון את הלקוחות שלי להשגת המטרה שלהם בצורה הטובה, היעילה והמהירה ביותר. אני מאמינה שהסכם טוב ללקוח עדיף מפסק דין בבית המשפט. אפשר להצליח גם בלי לאבד ערכים חשובים בסיסיים כמו דרך ארץ ואנושיות, ואני מתעקשת לשמור על הסטנדרטים האלה. לטעמי עורך דין טוב הוא כזה שמגלה יצירתיות, חושב מחוץ לקופסה וצופה מהלכים. אין ספק שהלקוחות מגיעים אלי בנקודות משבר בחיים והם זקוקים לא רק לייעוץ משפטי, אלא גם לתמיכה רגשית על מנת לצלוח את התקופה הקשה בחייהם ולקוחותיי יודעים שיש להם על מי לסמוך גם בפן הזה. בעיניי שילוב של אנושיות לצד מקצועיות ללא פשרות הוא המפתח והערובה להצלחות הגדולות שלי בתחום.

מהן התכונות הדרושות להצלחה?

נחישות, אומץ, כריזמה וחוסר פחד. אני נטולת פחד וצומחת מקושי וממוקדת מטרה גם בחיי המקצועיים וגם בחיי האישיים. כך ניצחתי את המשקל כשהשלתי 70 ק"ג ממשקלי, וכך אני מתמודדת מדי יום עם גידול ארבעת ילדיי וביניהם בני בן החמש הלוקה בשיתוק מוחין, וכך גם בסיוע שאני מעניקה למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

מה את עושה בשעות הפנאי שלך?

פנאי הוא מצרך מבוקש אצלי. אני מלהטטת בין ניהול משרד עם צוות עובדים ועם מאות לקוחות לבין הרצון לבלות עם משפחתי. כאימא אני מאמינה בזמן איכות ולא בכמות, ואני מקפידה לנצל כל זמן אפשרי עם משפחתי בארץ ובחו"ל ואם נשאר קצת זמן –  תמיד שמחה לריצה בים, כוס יין וספר טוב.

מהו ההישג הגדול שלך?

התקופה הנוכחית מלהיבה משפטית בשל שינויים בפסיקה שתואמים את מציאות החיים, מצב אשר מאפשר למשרדי להוציא פסקי דין תקדימיים ומובילים המהווים השראה ובכך אני גאה.

מהו הטיפ שלך להצלחה?

תשוקה ובערה לכל דבר בחיים הם אלה שמובילים אותי להצלחה יחד עם הרצון לשמש דוגמה והשראה. הם הופכים אותי להיות אדם שלם עם עצמי.

בר כוכבא 23, בני ברק | 073-7051480| לאתר

הלנה שמחי

בעלת משרד עורכי דין בתחום גירושין, משפחה וירושה, משרד בוטיק בעל שם בינלאומי והצלחות רבות בארץ ובחו"ל. בנוסף מתנדבת שמחי בתוכנית "שכר מצווה" של לשכת עורכי הדין ובבית הדין המשמעתי, משמשת מרצה מטעם הלשכה וכן סגנית יו"ר ועדת משפחה וסגנית יו"ר ועדת בתי דין רבניים

הלנה שמחי. צילום: סם יצחקוב
הלנה שמחי. צילום: סם יצחקוב

מדוע בחרת בתחום ההתמחות שלך?

בגלל המורכבות שבתחום אל מול היכולת ליצור תקדימים ולנהל תיקים מעניינים הדורשים מצד אחד רגישות ומצד שני אסרטיביות. יש סיפוק עצום בלסייע לאנשים הנמצאים בצמתים משמעותיים בחייהם ואנחנו עוזרים להם לעבור את התקופה הקשה ומוצאים ביחד איתם את הדרכים להתמודד עם כל סיטואציה, כולל המורכבת ביותר.

מה מניע אותך?

הלקוחות המדהימים המגיעים אלינו. אנחנו בוחרים אותם אחד אחד לא פחות משהם בוחרים אותנו, והם כמונו יודעים שנעשה הכול עבורם. לא אחת אנחנו מטפלים גם בתיקים מאוד מורכבים, ובסופו של יום אין תחושה מספקת יותר מלהסתכל על פניו של לקוח – כשהוא מבין שהכל הסתיים לשביעות רצונו המלאה והוא יוצא לדרך חדשה ומבטיחה. המבט הזה שווה הכול ואני יכולה להעיד שזכינו לאינספור מבטים כאלה, ואנחנו זוכים בהם כל יום מחדש. אנחנו פעילים בתחום העיסוק שלנו גם בחו"ל, בין השאר, בארצות הברית, איטליה ואוסטריה, כמובן שפיתחנו מומחיות רבה בדיני המשפט בכל מדינה. בימים אלה אני מייצגת משפחה של יורשים, שהגיעו אליי מאירן ובנוסף הגיע אליי יהודי אירני כדי שאייצג אותו בישראל בתיק מורכב.

מהי ההחלטה הכי אמיצה שקיבלת?

בעברי הייתי אחות מוסמכת ואף ניהלתי מערכות בריאות בחירום, ההחלטה לקום בוקר אחד ולהעביר את תחום הסיוע שלי מבית החולים אל בין כותלי בית המשפט ולהפוך לעורכת דין ולליטיגטורית מהמובילות בתחום – הייתה בהחלט החלטה אמיצה. כמו במקצוע הסיעוד גם כעורכת דין אני מגינה ומסייעת לאנשים ושני המקצועות עוסקים בהצלת חיים. מבחינה אישית תחום עריכת הדין מחייב אותי למצוא פתרונות יצירתיים מחוץ לקופסה ואני שמחה מאוד וגאה על הבחירה שעשיתי.

איך נראה הפנאי שלך?

כל רגע פנוי מנוצל לבילוי משפחתי. אנחנו צרכני תרבות ואמנות, מטיילים בארץ ובעולם יחד ואני לא מוותרת גם על בילויים משותפים עם חברות טובות.

מה הטיפ האולטימטיבי שעליו תמליצי ללקוח שלך?

אם החלטת לקבל ייעוץ, הקפד שהמשרד המייצג אותך יהיה מקצועי ואמין. לא תמיד נכון לפנות ישר לערכאות משפטיות, לעתים הפתרון הרבה יותר קל ופשוט. מבחינתי כל תיק וכל לקוח הם עולם ומלואו ואנחנו דואגים שהם יקבלו את היחס המחבק ויזכו לתוצאות שהם מייחלים להם.

לאתר של הלנה שמחי

יניב רז

מנכ"ל "ארו" ישראל המעניקה פתרונות כוללים בתחום החומרה, התוכנה והשירות, דירקטור ב"ארו" אירופה, המזה"ת, אפריקה וישראל

יניב רז. צילום: סם יצחקוב
יניב רז. צילום: סם יצחקוב

חברת "ארו" העולמית הוקמה לפני כ־70 שנה, פועלת ב־58 מדינות ומעסיקה יותר מ־20 אלף עובדים. היקף המכירות השנתי שלה הוא 26 מיליארד דולר. בארץ החברה פועלת משנת 2000, ולפני כשש שנים הוקם בפתח תקווה מרכז אינטגרציה ולוגיסטיקה בינלאומי חדש המעסיק יותר ממאה עובדים ומספק ללקוחות שירותי ייצור, הרכבות, לוגיסטיקה והפצה בתחום המחשוב לכל מקום בעולם.

מדוע בחרת בתחום הזה?

נושא הניהול מרתק אותי. לפני שהגעתי ל"ארו" עסקתי בניהול מכירות בחברות הפצה גדולות בתחומי המחשוב, הרכיבים והמעבדות. אנחנו חיים בתקופה של מהפכות ושינויים מהירים בתחום הטכנולוגי, וצריך להיות כל הזמן עם יד על הדופק כדי לזהות את צורכי השוק המשתנים ולמפות אותם. החשיבה הישראלית היצירתית עולה בהרבה על זו שבמדינות רבות בעולם. אנחנו סקרנים מאוד ומתאמצים למצוא פתרונות עסקיים חדשים, מוצלחים, מעניינים ויעילים יותר.

מה מריץ אותך?

הרצון לחדש כל הזמן, להרחיב את ההיצע ואת הפתרונות הטכנולוגיים והאופרטיביים, ליצור שיתופי פעולה עם חברות מובילות, לפתח מוצרים על פי דרישת הלקוח ו"לתפור" אותם בדיוק למידותיו ולדרישותיו. השוק כיום הוא תחרותי מאוד, ובסביבה שמשתנה במהירות צריך ליצור בידול. אנחנו החברה היחידה בתחום שהיא גלובלית, ובפועל יש לנו יותר מ־100 אלף לקוחות בעולם ואנחנו עובדים עם 1,200 ספקים. למנהל טוב אסור להסתפק בלשמור על הקיים, הוא חייב לראות עצמו כקטליזטור של שינויים.

מהו ההישג הגדול שלך?

האמונה שלי שההון האנושי הוא משאב לצמיחה אישית ולצמיחת הארגון. אני לא נוטה להשוות את איכות התפקוד של העובד שלי לתפקוד של עמיתיו, אלא בוחן אותו ביחס לעצמו ולקצב התקדמותו. אני מאמין שמנהל טוב צריך לדעת למצות את היכולות של כל אחד מעובדיו למען הצמיחה האישית של כל עובד. כשאתה פועל באווירה אוהדת ותומכת של הקשבה לעובד, הערכה על הישגים ומתן תמריצים, העובדים יאמינו בעצמם וירצו לתרום ולהשקיע יותר, וכולם ירוויחו מזה.

איך נראה הפנאי שלך?

ספורט, טיולים וסדנאות גוף־נפש.

מהו הטיפ האולטימטיבי שלך למי שרוצה להתקדם בתחום?

אם אתם שאפתנים, כדאי לכם להתאמן על לקיחת אחריות ולקחת בחשבון גם כישלונות קטנים בדרך. נסו לפתח כלים, דרכי עבודה ושיטות חדשות שישדרגו את הערך המוסף של העשייה שלכם.

השחם 36, פתח תקווה, מגשימים 20 , מגשימים 18 פתח תקווה | 03-9203555 | Intelligentsystems.com

רווית אזוט

בת 43, נשואה ואם לשלושה, יו"ר התאחדות המלאכה והתעשייה של ישראל – מחוז דרום.
בעלים של "רווית אזוט – קוסמטיקה ואסתטיקה 360º" ושל האקדמיה לאיפור קבוע PMU בבאר שבע

רווית אזוט. צילום: סם יצחקוב
רווית אזוט. צילום: סם יצחקוב

שיער ואיפור אבי חטיבה | בגדים Ayuchka.com

למה בחרת בתחום הזה?

הכול התחיל מאהבה גדולה לתחומי היופי והאסתטיקה, מרצון אמיתי לעזור לאחרים וגם מחוש יזמות לא מבוטל. הקמתי את העסק שלי לפני 20 שנה. כנערה סבלתי משיעור יתר, וגם ראיתי מקרוב את חברותיי סובלות מבעיות שונות בתחום האסתטיקה. החלטתי להרים את הכפפה ולעזור להן ולי. מהר מאוד נשאבתי לתחום, למדתי והתעמקתי ומצאתי לא רק מקצוע אלא ייעוד בחיים. מדובר בתחום רחב ומאתגר שמתפתח כל הזמן, עם טיפולים חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות שאי אפשר לקפוא בו על השמרים, והכי חשוב: רואים תוצאות. אני לא עוצרת לרגע ולא מפסיקה ללמוד ולהתעדכן. אני רוכשת עוד ועוד כלים ומיומנויות כדי להביא לנשות באר שבע והסביבה את כל החידושים הגדולים בתחום האסתטי לפנים וגם ולגוף בהתאמה אישית, כולל הסרת שיער, הסרת קעקועים, הקפאת שומן, מיצוק ומזותרפיה. לצדי עובד גם רופא עור מומחה בתחום ההזרקות, כך שלקוחותיי מקבלים חבילת יופי וטיפוח מושלמת.

מה מניע אותך קדימה?

בתחילת הדרך היו כאלה שניסו לרפות את ידיי, אמרו שאני יומרנית ושאין לי סיכוי, אבל עובדה – הצלחתי בעשר אצבעותיי וזכיתי להיות עוגן יופי לנשים רבות. אני גם מעניקה להם את הביטחון בעצמן וגם משהו לשאוף אליו, כי אני הדוגמה לכך שאפשר לחלום ולהגשים ויש בזה סיפוק עצום. כחלק מהגשמת החלומות, באקדמיה לאיפור קבוע אני מכשירה נשים למקצוע חדש שיאפשר להן להתפרנס בכבוד ואני מלווה אותן כל הדרך להצלחה. אין דבר חשוב מכך עבורי, העצמת נשים היא חלק משגרת יומי.

מהי ההחלטה הכי אמיצה שקיבלת?

 צריך הרבה אומץ להחליט בגיל 23 לצאת לעצמאות בלי רשת ביטחון ובלי גב כלכלי. להקים עסק מכלום, לא לוותר לעצמך למרות הקשיים האישיים והעסקיים. ברמה האישית, למשל, המשפחה הבינה שאימא תהיה חסרה שעות רבות בבית וכולם צריכים להתגייס לשם כך. אין ספק שהיה לי מזל גדול לבעל מפרגן ותומך, אבל כך או אחרת תמיד חשוב לזכור שרק אלו השואפים לפסגה – זוכים לשאוף את אוויר הפסגות.

איך נראה הזמן הפנוי שלך?

המשפחה היא הכוח המניע עבורי, לכן למרות שעות העבודה האינטנסיביות שלי, לפחות פעמיים בשבוע אני מקפידה לבלות איתם אחר הצהריים ובכל יום אני יוצאת לארוחת צהריים משותפת עם ילדיי.

לעתים בערבים אני יוצאת עם בעלי למסעדה, רק שנינו, על כוס יין וארוחה טובה, זמן לשיחת נפש זוגית. ואם עוד נשאר זמן, אני לא מוותרת על בילוי עם חברה טובה, לשיחת בנות מענגת.

מהו הטיפ שלך ללקוחות?

תתחילו לטפל בעצמכן מוקדם, לטיפולים יש תועלות מוכחות לאורך זמן אבל גם חשוב לא להגזים בשום דבר, כך שכשתסתכלו במראה תגידו לעצמכן: זו אני משודרגת, אך עדיין טבעית.

עין גדי 14 באר שבע | 077-7675404 | ravitazut.co.il | רווית אזוט  | ravit_azut

נדב ועידו ברזילי, גלעד מור

נדב ברזילי (32) עידו ברזילי (30) יוצאי הקומנדו הימי וגלעד מור (36) הם יזמי נדל"ן הבונים כיום מעל 800 יח"ד ברחבי ישראל. פרויקט הדגל שלהם הוא Be – מתחם מגורי סטודנטים בתפיסה קהילתית טכנולוגית, אשר מייצרת לסטודנטים שיגורו במתחם חוויה בלתי נשכחת בתקופה היפה של חייהם

השלישייה, בגדים דורון אשכנזי. צילום: סם יצחקוב
השלישייה, בגדים דורון אשכנזי. צילום: סם יצחקוב

שיתוף הפעולה התחיל מפרויקט בנתיבות. יש להם היום פרויקטים בהיקף של 563 מיליון ש״ח והם הוכתרו כצעירים המבטיחים של עולם הנדל"ן. קבוצת ברזילי וגלעד מור הולכים להקים את רשת ה–Student co-living הראשונה בישראל.

"אנחנו מבינים שהעולם משתנה. קניות – עושים באינטרנט מכל מקום, נופשים עם Airbnb ועובדים בחללים משותפים כגוןWE WORK. הקהילתיות היא נושא מרכזי בעולם החדש. פעם דיברו על מטרים, היום בעולם ה־Co-living מבינים שצריך חלל פרטי פונקציונלי וחללים משותפים איכותיים".

מה ההבדל בין Be לבין מעונות סטודנטים קיימים?

גלעד: ההנחה שלסטודנט מגיעה חווית מגורים כוללת. הדור שצומח כאן לא מחפש רק פתרון שינה, הוא רוצה ליהנות ממתחם שבו נמצאים חבריו ויש להם מקום להיפגש ולהנות. הוא יוכל להשכיר דירה בלחיצת כפתור ולדווח על תקלה במידת הצורך דרך אפליקציה, וכל המתרחש במתחם יהיה זמין עבורו כאן ועכשיו.

מה אתם מציעים לציבור המשקיעים?

המשקיעים ב–Be יכולים לרכוש דירה שתירשם על שמם בטאבו במתחם סטודנטיאלי אטרקטיבי עם ניהול מלא, בלי להתעסק בהשכרת הדירה או בתפעולה השוטף. אנו מציעים דירות במחיר התחלתי של 455,000 ש״ח. הן מרוהטות וממוזגות ובעל הדירה יהנה מהכנסה פאסיבית כל חודש באופן שקוף וקל. מדובר בפרויקט יזמי עם ליווי בנקאי וערבויות על פי חוק המכר והמשקיעים זוכים לתנאי תשלום נוחים והון התחלתי של 30,000 ש״ח.

מהי בעיניכם חווית מגורים כוללת?

עידו: חוויה שנותנת מענה לכל צרכי הסטודנט. מחלל פרטי שלו שבו יש לו את כל הפונקציות כולל שירותים, מקלחת, מטבחון, פינת לימוד, פינת אירוח, מיטה זוגית, טלוויזיה וכו'. ומחוץ לחדר, בדומה למה שעשו WE WORK בעולם המשרדים, יהיו חללים משותפים לרווחת הסטודנטים ברמה גבוהה הכוללים: כניסה עם לובי ובר, חלל לימודים, חלל כביסה עם משחקים, חלל ורסטילי ליוגה, TRX ובית כנסת, גג מעוצב ועוד.

מדוע בחרתם להתמקד דווקא בפריפריה הרחוקה?

נדב: בחרנו במקומות שבהם הסטודנטים הם תושבי חוץ ובהכרח צרכני דיור ומקומות שבהם אין היצע גדול והביקוש גבוה, וכל מקום שהרכבת מגיעה אליו או עתידה להגיע בזמן הקרוב מעניין אותנו. זה מעלה את ערך הנכסים באזור בכ–15 אחוז. במכללת תל חי  לומדים כ–5000 סטודנטים, מתוכם כ–4,200 הם צרכני דיור. הביקושים מאוד קשיחים וההיצע סטטי כבר כ–30 שנה. המכללה גדלה בכ–5 אחוזים בשנה ומושכת סטודנטים מכל הארץ בגלל שהיא מתמחה במספר תחומים יחודיים והתנאים שהיא מציעה כולל הטבות ומלגות. מן חוץ לארץ בעברית.

תוכלו לאפיין את הסטודנטים שיגורו במתחם?

גלעד: הדור החדש מאופיין כגלובלי, ויזואלי וטכנולוגי עם שאיפה לצדק חברתי. חשוב לו נושא הביטחון, והוא מרוכז במסכים. חלקם הגדול של הסטודנטים נתפסים כבודדים ונואשים לקשר, מצד אחד הם אוהבים חיי חברה ומצד שני צריכים עזרה ביצירת קשר.

איך התאמתם את התכנון לדור ה–z?

עידו: את הדור הזה פחות מעניין גודל הדירה, אלא מה היא מציעה ואיך משדרגים את חיי החברה והקהילה שלו והחוויה הכללית. התכנון שם דגש על תיעול הקשר בין הסטודנטים. כל חלל שיתופי יעזור ליצור אינטרקציה חברתית. לדוגמא, הלובי הוא גם בר ומסלול הכניסה עובר דרך חלל הלובי עד המעליות שמרוכזות במיקום מדוייק על מנת לעבור דרך שאר הסטודנטים . חלל הכביסה כולל משחקים, וכשסטודנט ממתין הוא יכול לשחק פינג פונג או סוני פלייסטיישן. המתחם כולל גם פאטיו חיצוני, פינות ישיבה ומסך גדול להקרנת סרטים ומשחקי ספורט, חדר כושר ומתחם לימודים גדול.

מהן תכניותיכן לעתיד?

נדב: בחמש השנים הבאות להתרחב לעוד מתחמי מגורים בארץ ולפתח את המודל בחו"ל. והלאה? לעסוק בפעילות בתחום הנדל"ן השיתופי ולהשפיע על דור העתיד בתחום החינוך באזורי הפעילות שלנו.

  דוד המלך 1 ,הרצליה פיתוח | 9511777־09 | לפרויקט | Be

פרידמן יחסי ציבור