בחירתה של ליה: תתחדשו

נשיות כובשת. FREYA. צילום: יח"צ
נשיות כובשת. FREYA. צילום: יח"צ

החגים מתקרבים ואיתם הרצון שלנו להתחדש. החלטתן לפנק את עצמכן בחזיות חדשות? מצוין. שלושת השלבים למציאת החזייה של ליה לונדון יעזרו לכן לעשות את זה נכון

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

בליה לונדון מכינים אותנו לעונת הסתיו ולתקופת החגים ויוצאים בקולקציה סתווית יפהפייה הכוללת צבעי כחול, אדום ושחור קלאסיים ומבחר עצום של דגמים, מנעד רחב של מידות ודגש על הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל. כל אלה מאפשרים לכל אחת להתאים לעצמה את הפריטים המתאימים לה ביותר, אלה שיגרמו לה להרגיש הכי נחשקת עוצמתית ומלאת ביטחון. הקולקצייה הסתווית כוללת כל כך הרבה דגמים, צורות, בדים וגזרות שהיינו חייבות לעשות קצת סדר. שלושת השלבים האלה יבטיחו שאת החזייה הבאה שלכן תבחרו כמו שצריך.

קלאסיות על זמנית. WACOAL. צילום: יח"צ
קלאסיות על זמנית. WACOAL. צילום: יח"צ

שלב ראשון: מציאת המידה הנכונה

מידת חזייה נגזרת מהיקף וקאפ. כדי למצוא את המידה הנכונה יש להתחיל במידת ההיקף המתאים, לא הדוק מדי ולא רפוי מדי, כזה שלא יחנוק אתכן אבל גם לא יגרום לכן לשחק עם החזיה כל היום כדי לנסות ולסדר אותה. אחר כך, צריך למצוא את  הקאפ שיעטוף את החזה בצורה מושלמת, כך שלא יהיה בד מיותר. ברזלי החזיה צריכים להקיף את כל החזה ולא לחתוך אותו. הדבר החשוב ביותר הוא תמיכה מקסימלית לחזה, כך שהחזיה שתאחוז בנוחות את גופכן ותחמיא לגזרה שלכן. יש למעלה מ־64 מידות בחזיות, לכן חשוב למצוא את המידה המדויקת ולא להתפשר.

גזרות מחמיאות גם לפלאס סייז. ELOMI. צילום: יח"צ
גזרות מחמיאות גם לפלאס סייז. ELOMI. צילום: יח"צ
שלב ראשון. צילום: יח"צ
שלב ראשון. צילום: יח"צ

שלב שני: מציאת הגזרה שמתאימה

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל החזיות במידה שלכן מתאימות לכן בול. לכל אחת מאיתנו יש מבנה גוף שונה, ויש להתחשב בגזרת הגוף ובאורכו, ברוחב הכתפיים ובמבנה וצורת החזה. בנוסף, יש כל כך הרבה גזרות שונות של חזיות – החל בסטרפלס, דרך מפתח פתוח או סגור ועד חזיות מקרבות מרימות או מרחיקות. הסוד הוא ניסוי וטעייה, מציאת החזייה המושלמת נשענת על פרמטרים רבים, וכולם חשובים – גם מבנה החזיה וגם הבדים והטקסטורות המתאימים לך במדויק.

תתחדשו. צילום: יח"צ
תתחדשו. צילום: יח"צ

שלב שלישי: התאמת החזיה לבגד שאותו את בוחרת ללבוש

אחרי שמצאתן את החזיות המתאימות לכן מסך הגזרות הקיימות בשוק, כדאי לקחת בחשבון את סוג הבגד שתבחרו ללבוש. חזיה סגורה לא תלך עם שמלה עם מפתח פתוח, חזיית כתפיות לא תלך עם שמלת סטרפלס וחולצה לבנה לא תמיד תלך עם חזיית תחרה צבעונית. גם עונות השנה ישנו את בחירת החזייה שלכן – למזג אוויר קיצי תעדיפי חזייה מבדים נושמים ומנדפי זיעה.. כל שנותר לך הוא לשחק ולהתאים בין הבדים, הטקסטורות והצבעים.

שלב שלישי. צילום: יח"צ
שלב שלישי. צילום: יח"צ