בקיץ הקרוב תענדי רוז גולד

טרנד הרוז גולד מגיע למותגי שעוני האופנה המובילים בעולם guess, מייקל קורס, סברובסקי, dkny

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

טרנד הרוז גולד (Rose Gold)  הוא הטרנד שמככב העונה בכל תחומי הלייף סטייל, דרך מותגי האופנה השונים, מעצבי תכשיטים, מותגי השעונים המובילים ועד לריהוט ועיצוב הבית. השעונים של קיץ 2018 הם פריט משלים לכל הופעה, ממש כמו תכשיט על היד, מותגי השעונים כמו לקוסט DKNY, מייקל קורס, guess ועוד אימצו את הטרנד והוציאו מגוון רחב של שעונים ברוזגולד. הצבע המשלב ורוד עתיק וזהב מטאלי מתאים לכל גווני העור ונושא עימו ניחוח רומנטי ויוקרתי.

מעצב העל מייקל קורס, מציע סט שעון וצמיד במראה רומנטי ויוקרתי, בשילוב לב עם שיבוץ קריסטלים, מתוך קולקציית קיץ 2018. השעון בגודל קלאסי, מגיע עם צמיד תואם, הניתן לענידה ביחד ולחוד. מתאים למראה יומיומי, או להשלמת מראה ערב.

המותג guess מציע שעון בשילוב אבנים על חוגת השעון, המקנים לו מראה מתוכשט ואופנתי. השעון מגיע עם רצועת עור בטקטורת נחש, בצבעוניות של ורוד עתיק, המתכתבת עם השעון ומקנה לו מראה רומנטי ומתוחכם.

סברובסקי לפלאנט, מציע שעון בצבע רוז גולד מעוטר באבני סברובסקי עם רצועת עור   התגלמות הסטייל הנשי המעודן בשעון אחד. השעון SWISS MADE ועמיד במים עד כ- 30 מטר.

חברת פלאנט , החברה המובילה בישראל לייבוא ושיווק מותגי שעונים ולייף סטייל, משווקת בלעדית של שעוני יוקרה ושעוני אופנה של המותגים: Hugo Boss , Nautica, Guess, Gc, Lacoste, Versus Versace, Montblanc, Mido , Rado, Tag Heuer ועוד.

לאחרונה נבחרה חברת "פלאנט" כמשווקת בלעדית בישראל של מותג שעוני האופנה של Fossil הכולל את המותגים: Diesel Michael Kors, Armani, Kate Spade, Skagen, DKNY ו Tori Brouch