בשם חדש CALVIN KLEIN WOMEN

הבושם הראשון של קלווין קליין שפותח על פי החזון של המנהל האמנותי הראשי של החברה, ראף סימונס במרכז מסע הפרסום לבושם CALVIN KLEIN WOMEN, מככבות שתי נשים המחוללות כיום מהפכה של ממש בסצנת הקולנוע של הוליווד לופיטה ניונגו וסירשה רונן

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

מסע הפרסום, שפותח על ידי צוות של נשים בלבד, מציג נשים מפורסמות מהדורות הקודמים ומעלה על נס את שתי גיבורות התרבות בנות זמננו. שתי הכוכבות בחרו בדמויות נשיות מן העבר שהעניקו להן השראה, סמלים של נשיות שעיצבו את זהויותיהן, כיוצרות וכנשים:

 הנשים המשפיעות בחייה של לופיטה ניונגו: אריתה קיט והשחקנית קתרין הפבורן

הנשים המשפיעות בחייה של סרישה רונן: סיסי ספייסק ונינה סימון

 שתי השחקניות עטורות הפרסים והקול של דורן, מוכרות ברחבי העולם בזכות הכישרון, היצירתיות, האינטליגנציה והאישיות החזקה והייחודית של כל אחת מהן. הן דמויות מעוררות השראה לנשים רבות ברחבי העולם. ניונגו ורונן מופיעות במסע הפרסום של CALVIN KLEIN WOMEN בזוג דיוקנאות ישירים ומרשימים של האמנית אן קולייר, המאתגרים את הצופה ובה בעת מזמינים אותו לעולם של קלווין קליין.

 ברוח יצירתה של קולייר, היוצרת קשרים מרתקים הבוחנים את קשרי הגומלין והנרטיבים המרומזים בין הדמויות, מסע הפרסום מציג תמונות של שחקניות אלו, לצד דמויות הנשים המפורסמות שהעניקו להן השראה והשפיעו עמוקות על חייהן.

הבקבוק והאריזה של הבושם CALVIN KLEIN WOMEN המשלבים עולמות רבים בעת ובעונה אחת מביעים את הזהות היצירתית של קלווין קליין בעיצובו של ראף סימונס. יצירתו של סימונס חוצה שוב ושוב את הגבולות שבין עולמות האמנות והאפנה; ולכך מתווספת גם שפת אמנות הבשמים הקלאסית. בקבוק הבושם, שנוצר על ידי סוזן דלטון בשיתוף עם אן קולייר, מזכיר נשיות על-זמנית, עם צורה ארגונומית מעוגלת מזכוכית עם פקק ומשאבה כסופים בהשראת בקבוקי בושם מסורתיים.

CK WOMEN יושק בישראל באוגוסט 2018 #IAMWOMEN