גבות האומה: הטכניקה החדשנית ביותר לעיצוב גבות מגיעה לארץ

הכירו את המיקרובליידינג. צילום: יח"צ
הכירו את המיקרובליידינג. צילום: יח"צ

מאסטרית הביוטי חנית כהן מביאה לישראל את טכניקת המיקרובליידינג לשיפור מראה הגבות, מזהירה מפני סכנות האיפור הקבוע ומציעה דרכים לתיקון למי שכבר ניסתה הכל

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

אחרי יותר מ־15 שנה בתחום הביוטי, כוהנת היופי חנית כהן מביאה לארץ את טכניקת המיקרובליידינג, שיטה אסתטית חדשנית המספקת פתרון קבוע לגבות דלילות ולנשירת שיער, שתי בעיות נפוצות אצל נשים וגברים. השיטה מאפשרת הטמעת שיער בגבות ובקו השיער באמצעות טכניקה מתקדמת המשאירה מאחור את שיטת האיפור הקבוע. "בניגוד לשיטת השערה הידועה, הכוללת מחט עבה שחודרת לשכבות התחתונות של העור וגורמת לפיגמנט להתפזר, אני משתמשת בטכניקת המיקרובליידינג שנעשית במכשיר ידני המאובזר במחט דקה שנוגעת אך ורק בשכבות העליונות של העור", מסבירה כהן, "שיטת המיקרובליידינג מאפשרת לעשות השלמות לשיער הגבה הקיים ולא בכל הגבה וכך, לאחר הטיפול, קשה להבדיל בין הגבה האמתית לחלק שעבר טיפול".

קשה להבדיל בין הגבה האמיתית לחלק שעבר טיפול. צילום: יח"צ
קשה להבדיל בין הגבה האמיתית לחלק שעבר טיפול. צילום: יח"צ

השיטה החדשנית מתאימה למגוון לקוחות, בהן כאלה שזקוקות להרמת גבות, אלה הסובלות מדלילות שיער בגבה וכן כדי לתת אפקט של הרמת עפעפיים. הטכניקה המיוחדת של חנית כהן להדמיית שיער בקרקפת בשיטה החדשנית, נעשית על ידי שרטוט של שיערות ארוכות והחדרת הפיגמנט בשכבה העליונה ומדמה מראה טבעי בקו שיער הראש ומצמצמת את מראה המפרצים בשיער הקרקפת, המתפתחים לעיתים אצל נשים מתבגרות ואצל צעירות הסובלות מנשירה והידלדלות של השיער. כל טיפול במכון הקוסמטיקה של כהן מתחיל בשיחה אישית עם הלקוחה כדי להתאים לכל אחת באופן אישי את הטיפול הייעודי לסוג העור, לצפיפות השערה, לעובי השערה למבנה הפנים ומעל הכול – לאופי שלה.

המיקרובליידינג. צילום: יח"צ
המיקרובליידינג. צילום: יח"צ

כטיפול משלים לתחום השיער מציעה כהן גם החדרת פיגמנט לשפתיים, תוך הדגשת הסגנון הטבעי וללא שימוש בקעקועים כמו בשיטת האיפור הקבוע. תוצאות טיפול המיקרובליידינג מחזיקות כשנה וחצי והעור לא נפגע לעומק כך שניתן להתאים שוב בקלות את צורת הגבות לאופנה המתחלפת. כהן מתמחה גם במחיקות ותיקונים של איפור קבוע ונזקיו (כולל צלקות) – הפיגמנט המוחדר לעומק העור באיפור קבוע עלול להתפזר ולעיתים קרובות הצבע מקבל גוני ירוק, אדום וכתום.

כהן אחראית לטיפול גם לאחר שהוא מסתיים במכון והיא עומדת להשיק בקרוב גם ליין מוצרי קוסמטיקה משלימים. סדרת המוצרים תכלול, בין היתר, משחות המבוססות על חומרים טבעיים שיביאו לתוצאות טיפול טובות ומהירות יותר.

פתרון קבוע לגבות דלילות ולנשירת שיער. צילום: יח"צ
פתרון קבוע לגבות דלילות ולנשירת שיער. צילום: יח"צ

את הטכניקה היא הביאה לארץ מארה"ב ובאקדמיה שלה היא מעבירה הכשרות בתחום וקורסים מקצועיים המלמדים את השיטה, בקבוצות קטנות של עד חמש משתתפות. כל קורס כולל הדרכה מעשית צמודה של כהן, חוברת הדרכה מפורטת וכן ערכת פרימיום יוקרתית. בנוסף, הסטודנטיות של האקדמיה נהנות ממחירים אטרקטיביים על כל הציוד הנדרש לטיפולים השונים גם לאחר סיום הקורס ומליווי אישי של כהן לאורך כל הדרך.

האקדמיה – המכון של חנית | בן גוריון 46, הרצליה | 050-2200045

 אינסטגרם  | פייסבוק