גיל נויהאוס בקולקציית קיץ 2018

התכשיטים של נויהאוס מאופיינים בסטייל בלתי מתפשר העוקב אחרי הטרנדים המובילים ברחבי העולם. לטבעות בקולקציות החדשות מראה נוצץ וייחודי שלא ניתן להתעלם ממנו והן עשויות מחומרי הגלם היוקרתיים ביותר, משולבים ביהלומים ואבנים יקרות.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

עונת החתונות הקיצית הגיעה ואיתה חתנים וכלות המחפשים טבעות מיוחדות ומרהיבות, שיהיו סמל לאהבה הגדולה ביניהם ולהחלטה לבנות ביחד בית.

גיל נויהאוס, מעצב התכשיטים הבינלאומי, משיק לרגל עונת החתונות קולקציית טבעות אירוסין עוצרות נשימה וקולקציית טבעות חתן מלאות שיק.

ניתן למצוא בקולקציה:

טבעת אירוסין בצורה ייחודית

טבעת עשויה זהב לבן ומשובצת יהלום מרכזי המוקף יהלומים עגולים וטייפרים משני צדדיו.

לטבעת צורה בלתי שגרתית והיא נועדה לזו שאוהבת ייחודיות ולוק לא שגרתי, גם ביום המרגש בחייה. הטבעת זמינה בבוטיק נויהאוס בתל אביב בלבד (קרדיט צילום – אורי לבני).

טבעת אירוסין קלאסית

טבעת מרהיבה ביופיה, עשויה זהב לבן 18 קראט עם אבן מרכזית מוקפת יהלומים. את האבן המרכזית ניתן להזמין בגדלים שונים ובהתאמה אישית בהתאם לטעם הכלה (קרדיט צילום – אורי לבני).

טבעת אירוסין רומנטית

טבעת עם מראה יוקרתי ויוצא דופן, המורכבת מיהלום ורוד המוקף ביהלומים לבנים קטנים (קרדיט צילום – אורי לבני).

בנוסף לטבעות אירוסין המאפשרות לכלות להגשים את חלומן ולהיות נוצצות ואלגנטיות ביום המאושר שלהן, מציג נויהאוס קולקצייה יעודית לחתנים, שמקורה בטרנד החם של עולם האופנה, המספק לגברים תכשיטים מפוארים.

בשנים האחרונות יותר ויותר חתנים בוחרים להתקשט ביום חתונתם וכל חתן יראה מרשים במיוחד עם התכשיטים של נויהאוס, אותם ניתן למצוא בבוטיקים בארץ וברחבי העולם:

חפתים

פריט חובה לכל חתן השואף להיראות אלגנטי במיוחד ביום המרגש בחייו. החפתים מקנים מראה קלאסי ויוקרתי ומהווים טאץ' נפלא לגבר אופנתי שחשוב לו להציג את הטעם המשובח שלו. החפתים עשויים זהב לבן 18 קראט ומשובצים באבן היוקרה אוניקס שמסביבה יהלומים לבנים איכותיים. (קרדיט צילום – אורי לבני).

 

צמיד יהלומים שחורים

צמיד יהלומים שחורים לחתנים שאוהבים ללכת על הקצה, להיות מקוריים ולהפתיע את הסביבה עם מראה יוקרתי ולא שגרתי. הצמיד עשוי זהב שחור ומחופה כולו יהלומים שחורים – ללוק אדג'י וחתרני שמתאים ללבוש חגיגי במיוחד ולאירוע של פעם בחיים.

 

צמיד פלדה שחור

צמיד רב שימושי עם טוויסט גברי ואלמנט של כתר המשובץ בו. הצמיד משתבל בשלמות בלבוש יום החתונה ומתאים גם לסטייל קז'ואלי ויום-יומי, לכן ניתן להשתמש בו בכל אירוע. הצמיד מסמל את הוורסטיליות הרבה של נויהאוס בתכשיטי גברים ומחירו נגיש ומאפשר לכל גבר להיראות נפלא ביום חתונתו.


ניתן להשיג בבוטיק נויהאוס:

בבוגרשוב 75 תל אביב

מלון קינג דיוויד- ירושלים

להשיג בכל הבוטיקים של נויהאוס תכשיטים בארץ ובעולם

לתיאום פגישה מראש 03-6299962