גלית הר-זהב

עורכת דין ומגשרת, מומחית בדיני משפחה, צוואות וירושות.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

 

אודות

״לאחר שנה וחצי של לימודי המשפטים החלטתי ללמוד במקביל לתואר שני במינהל עסקים למנהלים. בתוך 5 שנים סיימתי בהצלחה, 2 תארים ורישיון עריכת דין. לימוד משפטים בגיל מאוחר

והניסיון שלי בחיים, מקנים לי ערך מוסף ומהותי כעורכת דין המטפלת בדיני משפחה.

בעלת רקע חשבונאי ניהולי וחשבות שכר מקצועית, מה שמקנה לי יתרון בתחום דיני העבודה ובנוסף אני יועצת ומלווה עסקית״.

 

להתגרש ולהישאר בחיים

״משבר הגירושין הינו משבר בלתי צפוי שמערער אף את החזקים שבינינו. זו תקופה מלאה בסערות ואמוציות, שבה דווקא נדרש הקול הרגוע, המכוון, המקשיב והמייעץ בקבלת החלטות שהינן הרות גורל לבני הזוג ולילדיהם.

שינוי החוק בשנת 2016 גרם לשמחתי את להורדת  הלחץ והאמוציות בהרבה מובנים.

כיום לא ניתן לגשת לערכאות משפטיות לפני שמנסים הליך גישור אשר באמצעותו בני הזוג מנסים להגיע להסכמות משותפות, לכדי הסכם, שיהווה פלטפורמה לגירושין שפויים בים המידע אליו הם נחשפים.

חשוב לי להעביר ללקוחות שלי את המסר שאפשר, ואף רצוי, להתגרש בהסכם שבו כל צד ירגיש טוב ויבין שעומד מולו אבא ו/או אמא של הילדים, שמטרתם המשותפת הינה למרות הסיטואציה, לגדל ילדים בריאים ושמחים יותר״.

 

הסכמים, הסכמים, הסכמים…

״מתוך הידע והניסיון האישי שלי, למדתי שאפשר להתגרש אחרת. אין צורך במלחמות, במסעי נקמה ואין מקום לאגו. פירוק משפחה צריך להיות ממקום שניסינו הכל והגענו למסקנה שאין באפשרותנו לאחות את שברי מערכת היחסים,

ולטובתנו ולטובת הילדים, פרידה הינה הצעד נבון, על מנת להישאר שפויים ולהתחיל בחיים חדשים.

הסכם הוגן הינו פלטפורמה לגירושין רגועים. כל צד מודע לחובותיו ולזכויותיו, מצב אידיאלי לקיום מערכת יחסים חברית ונורמלית בין בני הזוג גם לאחר הגרושים.

הסכם הינו מסמך ששניכם הסכמתם עליו מרצון, ומודעות לתוצאותיו, וזאת להיפך מתביעה – שהתוצאה שלה לא תמיד ידועה, לנוכח העובדה שהשופט שבדין מחליט בשבילכם.

ואל תשכחו, אנו אמנם מתגרשים מבן הזוג שלנו, אבל הוא/היא נשארים בצילנו כל החיים״.

 

להיכנס לפרק ב' מוכנים

״המציאות החדשה והמרגשת שכולנו נחשפים אליה, היא שגם לאחר הגירושין, החיים ממשיכים, ולשמחתי גם נוצרים מערכות יחסים חדשות. אנו נכנסים לפרק ב' בשלים יותר, ובדרך כלל עם יותר רכוש וכמובן עם ילדים מקסימים.

כדי למנוע את חוסר הידיעה ו/או הרצון לשמר את זכויות ילדינו האהובים,  אני ממליצה בחום, לפני שנכנסים לזוגיות פרק ב', לחתום על הסכם ממון מושכל ומתוכנן מראש, על מנת למנוע סכסוכים מיותרים.

אני ממליצה ללקוחותיי לחתום על הסכם ממון עם הפרדה רכושית
מלאה / חלקית, היוצרת שקט נפשי ואף תכנון מיסים בנושא המקרקעין״.

 

הסכמים "גאים"

״המציאות משתנה ויש צורך להתאים עצמנו למציאות החדשה. אני נתקלת בעבודתי בהרבה זוגות חד מיניים, שהקימו משפחות מקסימות וחיים בהרמוניה, שהינה מושא להערצה.

כולנו ערים לעובדה שלחוק היבש עדיין אין פתרון מוחלט למציאות שנוצרה, ולכן אני ממליצה בחום ללקוחותיי לחתום על הסכם ממון מפורט, שיכלול בתוכו את כל מסכת היחסים, בהתייחס כמובן לטובת הילדים״.

 

 

״אני ממליצה לזוגות בפרק ב׳ לחתום על הסכם ממון עם הפרדה רכושית מלאה / חלקית, היוצרת שקט נפשי ואף תכנון מיסים בנושא המקרקעין״

 

גלית הר-זהב, עו"ד -בת שוע 4, רמת-גן

טלפון: 050-7539655,  galithz01@gmail.com

www.galithz.com