דרמלוג'יקה משיק סרום

סרום Biolumin-C Serum להבהרת העור, מיצוק ושיפור סימני ההזדקנות - המכיל דור חדש של ויטמין c יציב במיוחד.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

דרמלוג'יקה, המותג המוביל בתחום בריאות העור מזה 30 שנה, הדוגל באסטרטגיית אבחון ומיפוי העור, משיק בימים האלו סרום ויטמין C עוצמתי, אולטרא יציב, בשילוב עם פפטייד חדשני וחומצה לקטית להבהרה, מיצוק ושיפור סימני ההזדקנות המוקדמת ולמראה בריא של עור הפנים.

היתרונות הטיפוליים העיקריים של ויטמין C

  • מבהיר וממצק את העור.
  • אנטיאוקסידנט – מנטרל רדיקלים חופשיים ומגן מפני נזקי קרני השמש.
  • מחזק את המערכת החיסונית הטבעית של העור.

 

  Biolumin-C Serumשל דרמלוג'יקה מיוצר בשיטה חדשנית המשלבת קוקטייל של 2 סוגי מולקולות חדשות של ויטמין C בתוספת פפטייד סינטטי המסייע במיצוק העור, אשר יחד מצליחים להגיע לעמידות מיוחדת הפועלת בעומק העור.

מהן המגבלות בדרך כלל של תכשירים בשוק המכילים ויטמין C?

המלקולה של ויטמין C לרוב אינה יציבה בשל העובדה שהויטמין רגיש מאוד לטמפרטורה ולאור, הוא מתחמצן מהר מאוד והפעילות שלו נחלשת דבר שהופך את התכשירים ללא פעילים.

מדוע התכשיר Biolumin-C Serum מבית דרמלוג'יקה כל כך שונה מתכשירים אחרים בשוק?

הפורמולה המהפכנית של דרמלוג'יקה מייצגת חשיבה חדשה בנושא האפקטיביות של ויטמין C. מחקרים אחרונים בנושא בשילוב טכנולוגיה חדישה, מאפשרים לנצל את העוצמה הטיפולית של ויטמין C ולתגבר את מערכת ההגנה הטבעית של העור לעצירת נקים בעור עוד לפני שהם נוצרים.

להלן הפרמטרים שהופכים את התכשיר החדש לכל כך מיוחד:

  • ויטמין C אולטרא יציב

הפורמולה המהפכנית שומרת על יציבות חסרת תקדים של הויטמין לאורך זמן.

  • חיזוק מערכת ההגנה הטבעית של העור

הקומפלקס המיוחד בתכשיר פועל באופן מובהק עם מערכת ההגנה הטבעית של העור. עובדה זו מסייעת לעור להגן על עצמו מפני חימצון וההשפעה המזיקה של רדיקלים חופשיים.

 

  • חדירות וזמינות ביולוגית יוצאת דופן

הטכנולוגיה החדשנית בתכשיר Biolumin-C Serum מאפשרת חדירה יוצאת דופן של ויטמין לתוך רקמת העור, כלומר, יותר ויטמין C זמין בהגנה על העור. הפורמולה המתקדמת הזו של ויטמין C מבית דרמלוג'יקה עולה לאין שיעור מתכשירים אחרים בשוק המכילים ויטמין C (כולל פורמולות המכילות ריכוז גבוה מאוד של ויטמין).

 

הידעת?

  • 80% מהשינויים המבניים בעור הפנים נגרמים בעקבות חשיפה לקרני השמש.
  • ויטמין C אינו נחשב כמרכיב הגורם לרגישות לשמש ועל כן ניתן להשתמש בו גם בימי הקיץ.

 

אופן השימוש: מומלץ להשתמש בתכשיר פעמיים ביום, בוקר וערב.  מעל הסרום מומלץ למרוח כל קרם לחות בו משתמשים. סרום זה מתאים לשימוש גם בימי הקיץ ומתאים גם לנשים בהריון.

מחיר לצרכן:    536 ₪  ל30  מ"ל.

Dermalogica הינו מותג הקוסמטיקה המקצועי המוביל ביותר בעולם בקרב דרמתרפיסטיות, רופאים במכוני קוסמטיקה ומרכזי בריאות וספא. כמותג ששם דגש על שמירה על בריאות עור הפנים, דרמלוג'יקה אינה מדברת בתבנית האופיינית המקובלת של יופי וזוהר בכך שהגדירה את הטיפול בעור כצורך בריאותי ולא כנושא קוסמטי. תכשירי דרמלוג'יקה נמכרים אך ורק במקום בו ניתנים ייעוץ מקצועי וטיפולי קוסמטיקה מקצועיים ע" מטפלים מוסמכים. תכשירי דרמלוג'יקה פותחו במכון המחקר הבינלאומי International Dermal Institute, ונחשבים לחלוצים ביצירת נוסחאות לטיפול בעור שהינן נטולות צבעים וחומרי ריח מלאכותיים, לנולין, אלכוהול וחומרים אחרים המגרים את העור. כל תכשירי דרמלוג'יקה מעולם לא נוסו על בעלי חיים.

ניתן להשיג בנק' המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית, במכוני הקוסמטיקה, מרכזי בריאות וספא ומלונות היוקרה של רשת ישרוטל. לבירור נק' מכירה  0732-10-20-30  או באתר: www.dermalogica.co.il