הסבון שיחסוך לך את ההתלבטויות

ירוק זה הסבון החדש: איב רושה
ירוק זה הסבון החדש: איב רושה

חונכנו שלא לבזבז אף טיפה, והנה הגיעה רשת הקוסמטיקה איב רושה ויצרה מהפכה. סבון ה־ECO GEL החדש יפנק אותך במקלחת עם טיפת סבון אחת בלבד, כולה רכיבים טבעיים, מתכלים וידידותיים לסביבה. מצפון שקט, מישהו?

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

 

רשת הטיפוח והקוסמטיקה הבוטנית איב רושה משיקה לראשונה בעולם ג׳ל רחצה אקולוגי ומרוכז המאפשר הקצפה של טיפה אחת המספיקה לכל הגוף. כן, טיפה אחת. כחלק מהאג׳נדה המובילה את החברה הצרפתית החליטו באיב רושה לשמור על כדור הארץ עד הסוף: ג׳ל הרחצה החדש עשוי מ־97 אחוז רכיבים טבעיים ומאפשר חיסכון של 50 אחוז בפלסטיק ו־50 אחוז בפליטת גז חממה.

ג׳ל הרחצה המהפכני מוצע בכמות של 100 מ״ל בלבד, אבל אל תדאגו – הוא מספיק לכ־40 מקלחות. לשם השוואה, עד היום בשוק הטיפוח והטואלטיקה הכמות הממוצעת בבקבוק היא 400 מ״ל. כך מדובר ב־75 אחוז חיסכון בכמות ג׳ל הרחצה בכל מקלחת.

באיב רושה באמת התכוונו לכך שהם אוהבים את כדור הארץ, והם מציעים למכירה את ג׳ל הרחצה בבקבוקי פלסטיק ממוחזרים המיוצרים בנוסחה המתכלה בקלות. את הבקבוק ייצרו עם פקק שסתום ייחודי, המוודא שכמות הסבון היוצאת ממנו מדודה ומספיקה למקלחת אחת שלמה. ג׳ל הרחצה החדש מגיע בשלושה ניחוחות: מנגו כוסברה, זית ועלי פטיט הדרים ווניל בורבון.

מימין לשמאל: סבון בניחוח ווניל בורבון, זית ועלי פטיט הדרים ו-מנגו כוסברה.
מימין לשמאל: סבון בניחוח ווניל בורבון, זית ועלי פטיט הדרים ו-מנגו כוסברה.

 

הסבון אקולוגי ומבטיח מקלחת שלמה בטיפה אחת ובעיקר מצפון שקט, אבל מה לגבי המחיר? ובכן, בניגוד למוצרים הידידותיים לסביבה אך לא לכיס, ה־ECO GEL אוהב גם את הכיס שלכם ועולה 19 ש״ח לבקבוק בלבד. העתיד כבר כאן, חברים, והוא אקולוגי וחסכוני
מכל הכיוונים.

 

להשיג בחנויות איב רושה ברחבי הארץ ובחנות האונליין