זה הגליק שלך: המותג שגורם לקיץ 2018 להתאים לכולן

איזה כיף הקיץ בא. צילום: שאטרסטוק
איזה כיף הקיץ בא. צילום: שאטרסטוק
88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

הקיץ כבר פה ואיתו החיפוש המאתגר אחר בגד ים חדש. לשמחתנו, אנחנו הנשים מגיעות בשלל גדלים, צורות, גוונים ומבני גוף שונים ובגליק כולנו מקבלות יחס אוהב. החברה הוותיקה, הקיימת מאז שנת 1956, מתמחה בהתאמה מדויקת של בגדי ים לכל גזרה ומבנה גוף, בכל המידות ולכל גיל, ממידה 34 ועד 54.

לכל המידות. צילום: ולאד לימר
לכל המידות. צילום: ולאד לימר

בגליק נעזרים הן ביכולות אנושיות מקצועיות והן בטכנולוגיה: כל המוכרות של גליק עוברות הכשרה מקצועית הכוללת קורס סטיילינג כך שהן יודעות להקשיב לצרכים ולהעדפות של הלקוחה ויחד איתה להתאים לה את בגד הים המחמיא ביותר שבו היא תרגיש הכי נוח. בעזרת טכנולוגיה ייחודית הרשומה כפטנט בינלאומי יוצרים בגליק בגדי ים מחטבים למראה מהודק ומעוצב.

הרשת חוגגת את תחילתו של החופש הגדול עם אתר מכירה אונליין חדש המציע מגוון דגמים של בגדי ים לכל המידות ולא פחות חשוב – בגדי חוף, ביגוד ספורט איכותי, אופנת קז'ואל, תיקי חוף מקסימים, הלבשה תחתונה, אקססוריז ופריטים משלימים לחוף הים או לבריכה, שיהפכו את הלוק שלכן בחופשה הקרובה למושלם. הדגמים הרבים באתר החדש מוצגים על דוגמניות בעלות מבנה גוף משתנה, מה שמקל על ההתרשמות והבחירה ומאפשר לרכוש בגד ים דרך האתר בקלות ובצורה מדוייקת.

ים ים המקום המושלם. צילום: ולאד לימר
ים ים המקום המושלם. צילום: ולאד לימר

השנה אפשר למצוא, לצד הגזרות הקלאסיות, גם את מיטב הטרנדים של קיץ 2018 כמו למשל בדים סרוגים, גזרות גיטרה מיוחדות, פרינטים ססגוניים ושילוב אביזרים מחומרי גלם שונים בבגדי הים. עוד ניתן למצוא באתר דגמים אהובים מעונות קודמות במחירי SALE אטרקטיביים במיוחד. תמיד רצית לעצב לעצמך בגד ים ייחודי? בגליק שמחים להגשים חלומות. בעזרת צוות מומחים את מוזמנת לעצב בגד ים לפי טעמך ולפי המידות שלך. בגליק ייצרו אותו עבורך וישלחו לך אותו עד הבית.

למה את מחכה? צילום: ולאד לימר
למה את מחכה? צילום: ולאד לימר