חוגגים אהבה ב DUKE OPTICS

קולקציה החדשה שנקראת MYKITA היא המתנה המושלמת בחג האהבה למי שמעוניין לפנק את בן או בת הזוג, כדי שיוכלו ליהנות ממראה שיקי ואופנתי ביום בו חשוב להיראות ולהרגיש על גג העולם.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

חברת דיוק אופטיקס יוצאת עם ליין חדש ומרענן לקראת ט"ו באב, חג האהבה והיום הרומנטי ביותר בשנה.

מעבר לעיצוב הטרנדי, התואם את המראה השולט בבירות האופנה ברחבי העולם ויוצק לתוכו אלגנטיות מרשימה עם קריצה צעירה ושובבה, בדיוק אופטיק מקפידים על תהליך ייצור המשקפיים בתנאים בקרת איכות גבוהים ביותר. המסגרות מעוצבות בעבודת צוות מאומצת וחשיבה רבה ומיוצרות באמצעות הטכנולוגיה החדישה והחדשנית ביותר בענף ייצור המשקפיים כאשר חלק גדול מהליך ייצורם כולל עבודת יד, זאת במטרה להשיג את המראה היוקרתי והמושלם בכל מסגרת. MYKITA   שואפת להיות קולקציה עדכנית שתכבוש את ליבם של מובילי הדעה והאנשים המכתיבים את הטרנדים שיככבו גם בשנים הבאות ומבינים את העוצמה שיש לביטוי עצמי באמצעות משקפיים בעלות נוכחות.

הצילומים לקמפיין נעשו באווירה אורבנית ייחודית, שמקפידה ללכוד אלמנטים במרחב כמו גם משחקי אור וצל טבעיים וארכיטקטורה מיוחדת, המשתלבים עם הקו המנחה של המשקפיים ושמים דגש על ירידה לפרטים הקטנים ביותר, בדומה לתהליך הייצור והעיצוב של המסגרות עצמן.

חברת דיוק אופטיקס, המייבאת ומפיצה מותגי המשקפיים הבינלאומיים המובילים בעולם, חרטה על דגלה להציג בשורה אופנתית חדשה לעולם האופטיקה בישראל.

המשקפיים הפכו בשנים האחרונות, לאביזר אופנתי לכל דבר. מתוך הבנה זו אנו מציגים בפניכם את מותגי המשקפיים המובילים והאיכותיים ביותר, תוך הקפדה על חדשנות, יצירתיות, ושירות אמין ומקצועי.

 ניתן להשיג:

בעין יפה ת"א, בעין יפה רעננה, משקפיים בשינקין ת"א, אופטיקה עיניים מרום נווה, בגובה העיניים רמת אביב, אופטיקה חיות ת"א, אסי משקפיים רמת גן, eye society ת"א והרצליה, אופטיקה סביון.

לרשימת הסניפים המלאה:

פייסבוק: Duke Optics

אינסטגרם: dukeoptics

אתר : www.duke-optics.com