חנוכה במתחם FLYBOX

בחנוכה הקרוב תקבלו הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של ענף תעופת הגוף FLYBOX - מנהרת הרוח הראשונה בישראל

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

FLYBOX הינו מתחם הפנאי והאטרקציה האתגרית החדשה בישראל המאפשרת חווית תעופת גוף אמיתית. המתחם כולו מעוצב בעיצוב חדשני מתקדם ומרהיב הנחשב לבין המובילים בעולם.  תא התעופה במנהרת הרוח מתנוסס לגובה של 14 מטר והמהירות ניתנת לוויסות עד 270 קמ״ש.   FLYBOXמספקת חוויה בטיחותית, כיפית ומרגשת הנגישה לכל אדם בגילאי 4 – 104.

לאורך חופשת החנוכה, יתקיימו במתחם מופעי ראווה אינטראקטיביים של מדרכי FLYBOX  שיספקו לקהל  מענה לשאלות הכי מסקרנות: מהי גרביטציה ? איך עובדת מנהרת רוח? מי עף מהר יותר ילדים או מבוגרים? וכמה סופגניות יכולות בו זמנית לעוף.

סרטון שהופק במיוחד עבור ארוע חנוכה 2017 !!!

https://m.youtube.com/watch?v=QFKUjlk5xMM

אודות FLYBOX:

המנהרה נפתחה ב-2017 על ידי צוות שותפים הנמצא בתחום הצניחה החופשית ומנהרות הרוח כבר מעל ל-20 שנה. המתחם פועל בשיתוף עם ארגון תעופת הגוף הבינלאומי ה-IBA שהיה אחראי להסמכת צוות המדריכים של FLYBOX, המקום פועל על פי סטנדרט הבטיחות הגבוה של הארגון.

אודות ענף הספורט תעופת גוף:

ענף ספורט תעופת הגוף תופס תאוצה ברחבי העולם ובאולימפיאדה שתיערך בשנת 2020 בטוקיו תיערך תחרות ראווה של תעופת הגוף. בניגוד לענפי הספורט האחרים, ענף מיוחד זה הוא ענף ספורט שוויוני, בו יכולים מתחרים להתחרות זה בזה ללא קשר להבדלי גיל, מין ומשקל. ענף תעופת הגוף פועל בישראל במסגרת התאחדות איילת לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים.

לפרטים נוספים: טלפון: 03-9493939, או באתר:  www.flybox.co.il

מתחם FLYBOX- יוסף טומי לפיד 4 ראשון לציון