יש לכם אירוע בקרוב? זה מה שהאורחים שלכם יזכרו בסוף…

גולת הכותרת בכל אירוע מוצלח, הוא שולחן המתוקים, עם קונספטים ומיתוגים מרהיבים בשלל קינוחים טעימים ואיכותיים. כיום תוכלו בקלות ומבלי לעבוד שעות במטבח, להזמין את אחת החברות שמעניקה שירותי קייטרינג מתוקים, תקים ותעצב את שולחן המתוקים וכמובן תספק עבורכם את כל מה שתצטרכו החל מעוגה מקושטת, קינוחים אישיים, מאפים ועוד.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

דניאל משה, בעלת חברה בשם ״חלום של עוגה״ מספרת לנו על החידושים בתחום:

איך הגעת לתחום?

"מאז ומתמיד הייתה לי אהבה גדולה למטבח. לפני 3 שנים החלטתי שאני רוצה להפוך את התחביב למקצוע ועסק לכל דבר ונרשמתי למספר סדנאות מקצועיות בתחום. נשאבתי לזה לגמרי והתחלתי לקבל הזמנות ממכרים ששמעו ונחשפו לדברים שהכנתי. תוך זמן קצר נהיה ביקוש גדול וההזמנות החלו להיכנס אחת אחרי השניה, כך למעשה הוקם "חלום של עוגה", שמעניק שירותים של שולחנות מתוקים וקינוחים בהזמנה אישית".

ספרי לנו קצת עליך…

"מלבד אהבתי למקצוע ולאפייה בפרט, אני נשואה ואמא לילד קטן. בעזרת אימי היקרה שעוזרת לי לאורך כל הדרך אני מצליחה לשלב בהצלחה את הקריירה עם האימהות ולמנף את העסק בצורה הטובה ביותר".

אילו שירותים ניתן למצוא ב"חלום של עוגה"?

"אנו נותנים מענה לכל מה שדרוש לאירוע מוצלח: עוגות מעוצבות בזילוף קרם, עוגות בצק סוכר, עוגות מוס, קינוחי בוטיק אישיים כגון: קינוחי לוטוס, מלבי, טריקולד, אוראו, גבינה וקדאיף, גביה פירורים, גבינה פירות יער, מוס שוקולד ועוד… בנוסף אנו מעניקים שירותי קייטרינג חלבי, מארזי קאפקייס, עוגיות מרוקאיות וכמובן, שולחנות קונספט וברים מתוקים שאנו מקימים מאפס ביום האירוע. לקוח יכול להגשים כל חלום מתוק שלו, עוגות בכל עיצוב שהיה רוצה החל מדמויות דיסני, כוכבי ילדים, דמויות מיוחדות ועד עוגות מעוצבות למבוגרים. אני עוזרת לכל לקוח לבחור את הקונספט לאירוע ולהביא אותו לידי ביטוי בקינוחים השונים".

מהי הייחודיות והערך המוסף שאת מעניקה?

"העבודות שלי נעשות באהבה ענקית, הכל מוגש בשפע והכי חשוב טעים ומפנק. אצלנו היופי והמראה המדהים לא בא על חשבון הטעם, אנו מקפידים ליצור קינוחים ועוגות שהן לא רק יפות, אלא טעימות וקוצרות המון מחמאות. מבחינתי כל הזמנה לא תצא פחות ממושלמת, החל מבחירת חומרי גלם איכותיים, דגש על טעם ביתי וללא שום טעם תעשייתי".

מהו החלום המקצועי שלך?

"להקים בית קפה קונדיטוריה משלי, שמשם אוציא את כל ההזמנות וגם יהיה ניתן להגיע לשבת ולהתפנק בו ברגע מארוחות בוקר מפנקות, עוגות וקינוחים מפנקים".

 

דניאל משה – חלום של עוגה

לפרטים והזמנות: 050-7623458

פייסבוק: חלום של עוגה דניאל

https://www.facebook.com/%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%A2%D7%95%D7%92%D7%94-%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%90%D7%9C-1061742920523012/

אינסטגרם: Daniel matan