לה וידה לוקה: איך האינטרנט יעשה את החיים שלך קלים יותר?

חיים קלים בזכות האינטרנט. צילום: שאטרסטוק
חיים קלים בזכות האינטרנט. צילום: שאטרסטוק

לאינטרנט השפעה בלתי מבוטלת על שגרת החיים שלנו, וב-2018 זה הולך להתגבר אפילו יותר. המהפכה האינטרנטית כבר כאן – כך תערכי אליה

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | יילו

האינטרנט מייצג את אחת המהפכות הגדולות ביותר בתולדות האנושות. פריצת הגבולות הפיזיים, יצירת זירת פעילות גלובאלית, העברת מסרים והפצת מידע הן רק כמה מהדרכים בהן השתננו כחברה וכיחידים כתוצאה מהשימוש ברשת. ההשפעות לא עוצרות ברומו של עולם, הן מיידיות ויום יומיות, בין אם נרצה ובין אם לא. בתחומי הקניות, התורים והפיננסים זה הולך לקרות ביג טיים בשנת 2018, ויעשה לכן את החיים קלים. כדאי שתתכוננו

[tmwdfpad]

1. אתרי קניות

ישראל היא מעצמת קניות באינטרנט ובשנת 2018 צפויים המספרים לגדול בעשרות אחוזים. כבר עכשיו קשה לתאר עסק, חנות או רשת שלא מפעילים אתר אינטרנט מסחרי להזמנת מוצרים או שירותים.

בשנה הקרובה יהיו עוד אתרי קניות באינטרנט ורמת האבטחה שלהם תעלה. אנשים יוכלו להיכנס לאתר מהטלפון הנייד או המחשב, לקבל המלצות על סמך רשימת קניות קודמת ולהתעדכן בזמן אמת בהטבות ובמבצעים. זה לא רק יקל על ההתמודדות עם יוקר המחיה, אלא ישנה את מערכת הגומלין בין קמעונאים, משווקים ולקוחות פרטיים.

קניות אונליין. צילום: שאטרסטוק
קניות אונליין. צילום: שאטרסטוק

2. זימון תורים

הנושא של זימון תורים באינטרנט עוד בחיתוליו בגלל מגבלות טכניות ונושאים שקשורים לאבטחה. גם מוסדות ציבוריים שאימצו פלטפורמות של זימון תורים מקוונות לא ממש יודעים מה לעשות איתם, אך בשנת 2018 זה ייגמר.

מערכת זימון תורים באינטרנט מסייעת לכולם. היא מאפשרת לנהל טוב יותר את הביקוש לתורים מסוימים, תאומץ על ידי קופות חולים ומוסדות ציבוריים ובעיקר תייעל את המשק. מערכת זימון תורים גם תאפשר פיקוח, בקרה וניטור אחר צרכי המשתמשים והתאמת השירות לסטנדרטים של המאה ה-21. זה יקרה בישראל בדיוק באותה מהירות שבה זה מתרחש באירופה ובארצות הברית, אז כדאי להתחיל להתרגל.

לא צריך לעמוד בתור. צילום: שאטרסטוק
לא צריך לעמוד בתור. צילום: שאטרסטוק

3. פעילויות פיננסיות

גם הנושא של פעילות פיננסית מול הבנק, חברת הביטוח ובית ההשקעות לא ממש ממצה את הפוטנציאל שלו. רובנו חוששים לבצע פעילות רגישה כזו באינטרנט, למרות שמאחורי הקלעים זה גם ככה קורה.

הצעד האחרון שנותר לעשות הוא להעביר את ממשק הפעילות ישירות למשתמש ולתת לו לשלוט בכסף שלו בלי מתווכים. זה יוריד את העמלות שגובים מאתנו, יאפשר לנו לראות לאן הולך הכסף ויגדיל את הסיכוי לכך שנוכל להשקיע בשוק ההון בלי שאף אחד יגזור עלינו קופון.