קפה לקחת: כל מה שרציתן לדעת על קפסולות הקפה החדשות של ארומה

קפסולות בייצור עצמי. צילום: יח"צ ארומה
קפסולות בייצור עצמי. צילום: יח"צ ארומה

כמה פעמים חשקתם בקפה טוב, כזה שלוגמים בבית קפה - רק אצלכם בבית? בארומה ישראל הבינו את הצורך ופיתחו בבית הקלייה, תהליך ייצור יחודי, אשר מספק חוויה של קפה משובח, אבל הפעם - תוצרת מכונת הקפסולות הביתית שלכם

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

לאחר שהבינו בארומה שלקוחות רבים מבקשים להפיק קפה טרי ואיכותי יותר במכונת הקפסולות הביתית שלהם, החליטו בחברה להרים את הכפפה, ולצאת למחקר מקיף בתחום קפסולות הקפה. בארומה ביקשו לפתח פתרון שיגיע הכי קרוב שניתן לטעם ולטריות של הקפה המוגש בסניפים, כדי שגם בבית תרגישו כאילו ממש עכשיו טחנו את הפולים והכינו לכם קפה בעל ניחוח, קרמה וטעם מעולה. הנה כמה עובדות שכדאי לדעת על קפסולות הקפה החדשות:

1. לטוס עד פפואה גינאה החדשה בשביל פולי קפה משובחים

קפה הוא אחד מהמוצרים הייחודיים של ארומה ובשבילו הם טסו רחוק. את פולי הקפה מייבאים ממדינות שונות כמו הודו, פפואה גינאה החדשה, קוסטה ריקה ואתיופיה. זני הקפה המגיעים מהמדינות השונות מאפשרים  ליצור תערובות בעלות מגוון טעמים רחב, קרמה עבה וחוזק משתנה שמתאים לכל סוגי הקפה שמכינים בבית. ובעיקר – כמו שאתם אוהבים לשתות אותו, בסניף או בבית.

[tmwdfpad]

2. כל צבע והטעם שלו

הקפסולות מעוצבות בארבעה צבעים שונים, כאשר כל צבע מסמל תערובת אחרת ומייצג טעם וחוזק שונים. הקפסולה האדומה לדוגמה, העשויה מ־100% פולים מזן ערביקה, מעניקה מגוון רחב של טעמים, שבדרך כלל פחות מוכרים בקפה. התערובת הינה בעלת חוזק מאוזן יותר ומתאימה לאספרסו, קפוצ'ינו ואף אמריקנו. הקפסולה השחורה היא האינטנסיבית יותר, עם טעם חזק שמוכר לכם בעיקר מהאספרסו והאמריקנו שמוגשים בסניפים. זוהי למעשה אותה תערובת זנים כמו בסניף, שהותאמה בבית הקלייה לקפה המופק במכונת קפסולות ביתית. הקפסולה האפורה עדינה יותר בטעמה. היא מתאימה לכוס של קפוצ'ינו, לישיבה רגועה של בוקר או לשקט שאחרי הסערה. הקפסולה הכסופה מומלצת למי ששותה בבית משקאות קפה שמבוססים על חלב. וכמובן, איך אפשר בלי נטול קפאין (הקפסולה הלבנה), לאלה מאיתנו שרוצים גם להירדם בלילה.

תתכוננו להתאהב. צילום: יח"צ ארומה
תתכוננו להתאהב. צילום: יח"צ ארומה

3. כ־40 טון קפה בחודש – הישר מהמרחבים הירוקים

זוהי כמות הקפה המיוצרת בחודש בבית הקלייה של ארומה, שנמצא בעמק האלה. כ־40 טון של קפה שאנו קולים במרחבים הירוקים כאן בישראל ומפיצים לבתי הקפה של ארומה בארץ ובעולם.

4. איפה, למה וכמה?

את קפסולות הקפה של ארומה ניתן להשיג בסניפים ברחבי הארץ ובאפליקציה, הזמינה למכשירי אנדרואיד ואייפון, במחיר של 67 ש״ח לחבילה של 40 קפסולות.