מותג האופנה HUGO BOSS משיק ניחוחות חדשים לגבר ולאישה בסדרת THE SCENT

את הקמפיין לניחוח החדש נבחר להוביל השחקן האירי, ג'יימי דוראן, גיבור 50 גוונים של אפור לצידה של דוגמנית העל ההולנדית, בריג'יט קוס. מתוחכם, כריזמטי ומפתה, דוראן יגלם את תפקיד הגבר החדש של הוגו בוס, בקמפיין הראשון שלו מאז פרץ לתודעה. "בוס מבחינתי מייצג תחכום גבריות ואלגנטיות. אני נרגש וגאה להצטרף למשפחת הוגו מבוס כשגריר החדש" "דברי דוראן

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

בשנת 2015 השיקה חברת BOSS את קו בשמי The Scent במטרה להדגיש ולהאדיר את יכולות הפיתוי של הנשים והגברים הנמנים על קהל לקוחותיה. סוד הקסם מאחורי סדרת The Scent טמון בעצמתו של הניחוח להצית את המשיכה ההדדית בין המינים. בשנת 2018, החליטו מנהלי הקריאייטיב של חברת HUGO BOSS להחיות מחדש את גדולתה של סדרת הבישום,  ולהשיק גרסה חדשה המתכתבת עם מגמת הרשתות החברתיות וכוחה של הזירה הדיגיטלית בעשור הנוכחי של המאה ה 21.

BOSS The Scent Privet Accord לאישה פרי יצירתה של אמנית הבשמים לואיז טרנר (Givaudan) כולל תווים של מנדרינה מתוקה ופרח אוסמנטוס לצד שמן קקאו ופולי טונקה קלויים המותירים אחריהם שובל ניחוחות מעורר תשוקה . הבושם ארוז בבקבוק זכוכית בגווני ענבר אלגנטיים מדורגים.

BOSS The Scent Privet Accord לגבר להעצמת איכות הליבה של שמן הקקאו הייחודי אמן הבשמים ברונו ג'ובנוביץ (IFF) הוסיף לבושם BOSS THE SCENT Private Accord  לגבר מגע מתוחכם של מוקה בשילוב עם תווים משכרים של זנגוויל ופרי מאנינקה אקזוטי וענבר נוזלי כהה יקר ערך, ארוזים בתוך בקבוק בעל חזות גברית מובהקת בגוונים של ברונזה ונחושת.

 

BOSS The Scent Privet Accord לאישה תכולות: EDP 100מ"ל מחירים: 349₪

BOSS The Scent Privet Accord לגבר תכולות: EDT 100 מ"ל מחירים: 249 ₪

להשיג ברשתות הפארם