מותג הטיפוח crèma במארז מתנה חגיגי

כל מארז כולל תחליב רחצה לגוף, קרם גוף, דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט וקרם ידיים מזין

88 שיתופים | 132 צפיות

מותג הטיפוח Crêma מציע  מארז מתנה חגיגי ומהודר בניחוח מאסק ובניחוח קלאסי. כל מארז כולל תחליב רחצה לגוף, קרם גוף, דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט וקרם ידיים מזין.

המארזים של Crêma מגיעים בשתי סדרות: סדרת המאסק  בניחוח רך ומלטף לבישום עדין של העור והסדרה הקלאסית והאהובה, המעניקה לעור הגנה מלאה ולחות מרבית.

כל מארז כולל את תחליב הרחצה של Crêma מכיל את הקומפלקס הייחודי  Nutrivit Complex TM המעניק הזנה אפקטיבית לעור. התחליב עשיר בויטמינים ומינרלים החודרים אל העור, מזינים אותו לעומק ושומרים על הלחות והגמישות שלו. שימוש יומי בתחליב מעניק לעור מגע רך וקטיפתי למראה בריא.

קרם הגוף של Crêma, קרם הגוף הנמכר ביותר בישראל, בבקבוק משאבה, שמכיל את רכיב הלחות הייחודי  Cell Repair המזרז את פעילות התחדשות התאים  ושומר על לחות וגמישות העור לאורך כל היום. לקרם הגוף נוסחה ייחודית הנספגת במהירות.

קרם ידיים מזין לעור רגיל של Crêma, קרם עדין לטיפוח ושמירה על רכות עור הידיים. מכיל פרו ויטמין B5 המעניק לחות ומגן מפני יובש, פגעי מזג האוויר וחומרי ניקוי. נספג בקלות, מעניק רכות, גמישות ותחושה קטיפתית לעור הידיים. מבושם בניחוח עדין.

 דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט של Crêma  מנטרל ריחות וזיעה עד 24 שעות. מכיל ויטמין E  להרגעה וטיפוח העור ומעניק תחושת רעננות לאורך כל היום.

מחיר מומלץ למארז: 50. ₪

 כל מוצרי חברת Crèma   לא נוסו על בעלי חיים

ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ