נחשו מי: שיק שכולו שעון
מותגי השעונים Gc ו-Guess של בית האופנה Guess מוכיחים ששיק הוא משהו שניתן גם לענוד, אביזר אופנה איקוני לכל דבר
תוכן שיווקי | מאת: איילת בן ארי
מותג האופנה GUESS, שמתפקד כיום כאחת מאיפריות האופנה הגדולות והמצליחות בעולם, התחיל את דרכו ב־1980 והתפרסם בכלל כמותג ג'ינס. מייסד המותג פול מרסיאנו החל ביצירת המותג מתוך הרצון לבטא את החלום האמריקאי במלואו, על היוקרה וערכי החיים הטובים שהוא מייצג. שלוש שנים אחרי הקמתו של בית האופנה, החל מרסיאנו לייצר את ליין השעונים של המותג, שמצטרף לשורה ארוכה של תכשיטים, תיקים והנעלה שנמצאים תחת המותג מוביל הטרנדים העולמיים בשוק האופנה והאקססוריז.
לא פלא אם כך, שג'ניפר לופז, אחת הנשים המשפיעות ביותר בתרבות הפופ המערבית כאמנית, יזמית, פילנתרופית וכמובן אייקון אופנה, נבחרה להיות הפרזנטורית של המותג. "ג'ניפר היא אייקון שכולו חושניות ועוצמה", מסביר מרסיאנו כשנשאל על הבחירה בלופז בת ה־49 שנראה שלא מפסיקה לשבור שיאים במהלך הקריירה שלה. "הקמפיין בכיכובה חוגג את הרעיון כי נשים הופכות ליפות ומוכשרות ככל שהן רוכשות יותר ניסיון", הוא מסביר.
מותגי השעונים של בית האופנה המצליח שכבש את לבבותיהם (ואת ארונותיהם) של המתפארים בחוש אופנתי משובח מגיעים לארץ בחסות היבואן הרשמי פלאנט גרופ.
המותגים מציעים מגוון שעוני אופנה לנשים וגברים, ומגיעים במגוון עצום של סגנונות – מספורט אלגנט ועד שיקי ומתוחכם ומוכיחים ששעון הוא לא רק צורך פונקציונלי אלא אביזר אופנה איקוני לכל דבר.
Gc, הגרסה השוויצרית והיוקרתית יותר של המותג Guess, לוקחת את ההצהרה לעיל שלב אחד קדימה ומציע קולקציות מעוצבות ויוקרתיות במחירים נגישים. עושה לכן חשק להתחדש?כי אנחנו כבר לגמרי שם.