ניחוח חדש לבשמים של סלבדור דאלי: PURPLELIPS

סלבדור דאלי פרפל ליפס ניחוח חדש תוסס וחושני המעניק תחושה של עצמה ובטחון ומאלץ את הדמיון לחקור ולגלות את הסודות השמורים ביותר

88 שיתופים | 132 צפיות

סדרת הבשמים על שמו של האמן הקטלוני הנודע, סלבדור דאלי, חושפת ניחוח חדש לנשים המעז להפר את החוקים הלא כתובים שבחיפוש אחר אהבה ותשוקה.

סלבדור דאלי פרפל ליפס  ניחוח חדש תוסס וחושני המעניק תחושה של עצמה ובטחון ומאלץ את הדמיון לחקור ולגלות את הסודות השמורים ביותר

הניחוח

ניחוח ענברי ופרחוני. תו עליון עשיר בסימפוניה סגולה הכוללת אוכמניות, כרכום ופסיפלורה. תווי הליבה מתאפיינים בניחוחות אלגנטיים ועדינים של סיגלית, לילך וסחלב- וניל, תווי הבסיס נותנים סיום מוצק לתמהיל הכולל ומעניקים זריקה של חושניות על בסיס של ענבר, אלגום ומושק. עם ניחוח ספק עצמתי ספק מרומז, פרפל-ליפס חושף את ההתרגשות של חיי אהבה מסתוריים, ויוצר שובל משכר, המפתה וסוחף אחריו את כל מי שחולף בקרבתו.

העיצוב

מאז ומתמיד, שימשו השפתיים כמקור השראה לאמן והווירטואוז סלבדור דאלי והיוו לאורך השנים כמוטיב מנחה ביצירותיו. כמו הניחוח גם חזותם של הבקבוק והאריזה עוצבו במטרה לעורר תחושות של חושניות, מיסתורין וסקרנות. בקבוק זכוכית יוקרתי, שבחזיתו תבליט בסגול עז של חמישה זוגות שפתיים השקועים בתוך מלבן מפוסל., הבקבוק מונח בתוך אריזה סגולה ממוסגרת בכסף המהווה.

Salvador Dali PURPLEIPS

EDT 100 מ"ל מחיר: 99 ₪

להשיג ברשתות הפארם