Complete Your Color: סדרת המוצרים החדשה שתציל את צביעת השיער שלכן

סדרת קולור קומפליט של Moroccanoil. צילום: יח"צ
סדרת קולור קומפליט של Moroccanoil. צילום: יח"צ

הימים בהם נאלצנו לבחור בין שיער בריא לבין צבע עשיר ומלא חיים, עברו. סדרת התכשירים החדשה של Moroccanoil מיועדת לשימוש במספרה ובבית ותחזיר לכן את הצבע לשיער

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

זוכרות את התקופה שבה Moroccanoil לא היה בתודעה? גם אנחנו לא. לפני עשר שנים ניצוץ של השראה הגדיר מחדש את עולם הטיפוח כשיצא לאוויר העולם השמן הטיפולי מסדרת מוצרי Maroccanoil המבוססים על שמן הארגן. מוצרי טיפוח השיער של Moroccanoil כל כך הצליחו, שהתחנה הבאה של המותג הייתה מוצרי טיפוח גוף והגנה מפני השמש. היום, עשור אחר כך, נמכרת Moroccanoil ביותר מ-65 מדינות ברחבי העולם ומעצימה יופי דרך קבע – בגוף ובשיער.

Moroccanoil מרחיבה את ליין מוצרי השיער שלה ומשיקה את סדרת המוצרים החדשה Color Complete. סדרת המוצרים פורצת הדרך מתמקדת לראשונה בשיער צבוע, עם טכנולוגיה מקורית ומתקדמת הנאבקת באובדן הצבע ומטפלת בשיער בעת ובעונה אחת. "המותג שלנו נמצא בתקופה מרגשת מאוד", מספרת כרמן טל, מייסדת החברה. "הכניסה לקטגוריית הטיפול בשיער צבוע נעשית באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך על בסיס שמן ארגן, במיוחד על רקע חגיגות עשור של חדשנות שאנחנו מציינים כעת".

סדרת המוצרים החדשה של MoroccanOil. צילום: גושוע סקוט
סדרת המוצרים החדשה של MoroccanOil. צילום: גושוע סקוט

הימים שבהם נאלצנו לבחור בין שיער בריא לבין צבע עשיר ומלא חיים, לדבריה, נגמרו. הטיפול המקיף שתיתן הסדרה לשיער צבוע מאריכה את חיי הצבע, נלחמת בגורמים כמו נזק כימי, נזק מכני, חימצון ושימוש במייבשי שיער, ומשפרת את חיוניות השיער באופן מוכח מדעית. הטכנולוגיה החדשה והבלעדית למותג נמצאת בכל חמשת המוצרים בסדרה ומסייעת בשיקום השיער ואיטום הצבע בתוכו.

צבע מלא חיים עם שיער בריא. צילום: יח"צ
צבע מלא חיים עם שיער בריא. צילום: יח"צ

סדרת המוצרים החדשה מיועדת לשימוש במספרה ובבית גם יחד. הטיפול במספרה מתחיל עוד לפני שלב הצביעה, מכין את השיער לספיגה מושלמת של הצבע ולאחר מכן אוטם אותו בתוך השיערה. בו בזמן הטיפול מגן על הקרקפת בזמן הצביעה ועוטף את השיער בשכבת מגן המונעת את יציאתו של הצבע החוצה.

צבע מושלם עם Moroccanoil. צילום: יח"צ
צבע מושלם עם Moroccanoil. צילום: יח"צ

מטרתו של טיפול ההמשך הביתי היא לשמר ולתחזק את הצבע ואת בריאות השיער, והוא כולל שמפו ומרכך לשגרת הטיפוח היומיומית. שני מוצרים עוצמתיים אלה מופקדים על תיקון ושיקום השיער באופן רציף לאחר טיפול הצבע במספרה, ועובדים יחד כדי להעניק הזנה אינטנסיבית, לשפר את מרקם השיער ולשמור על הצבע למשך זמן רב.

בתקופת ההשקה מוצעים המוצרים להמשך הטיפול בבית ב-50 אחוז הנחה ללקוחות שיעברו את הטיפול במספרה. ניתן להשיג את סדרת מוצרי Moroccanoil במספרות נבחרות.

צבע מושלם עם Moroccanoil. צילום: יח"צ
צבע מושלם עם Moroccanoil. צילום: יח"צ

טלפון לבירורים: 03-9511086