נעלי DOGO בקולקציית סתיו- חורף 2017-2018

הקולקציה הינה טבעונית ועשויה מחומרים מתקדמים ללא רכיבים מהחי. תמצאו בקולקציה עיצובים רבים כך שניתן למצוא את הסיפור המתאים במיוחד ללקוח הספציפי ולרצונותיו.

88 שיתופים | 132 צפיות

קולקציית סתיו- חורף של נעלי DOGO מוכיחה שאין גבול למקוריות וליצירתיות.

הקולקציה כוללת מגוון רחב של מגפונים, נעליים גבוהות או חצאיות, סניקרס, נעלי סירה וגם תיקי גב, תיקי צד ועוד. הסגירה היא באמצעות שרוכים או אבזמים והסוליות בגבהים שונים במראה ספורטיבי או אלגנטי.

קולקציית DOGO היא קולקציה מתוחכמת, צבעונית ומקורית במיוחד שאין למצוא כמוה במקום אחר. כל דגם מגיע עם שם ואישיות משלו והלקוחות יתקשו לבחור בין הדגמים השונים המעוצבים בפרטנות ובקפידה. האם לבחור במגפוני צ'ארלי צ'פלין? בנעליים הא- סימטריות? במגפוני החתולים? הינשופים? או שמא בנעליים הגבוהות המספרות את סיפור העיר ניו יורק? כל דגם מגיע עם סיפור שיש לגלותו. סיפור ייחודי, חד פעמי ואישי המשדרג את הנעליים לכדי יצירת אמנות של ממש.

הקולקציה מיועדת לאנשים המבקשים להעביר מסר בפריטי הלבוש אותם הם בוחרים ללבוש או לנעול. מסר של אופנתיות, ייחודיות, מקוריות וחופש. נעלי DOGO המיוחדים, החכמים וגם ההומוריסטיים מצליחים לקלוע למסר זה ולשמח את הרוכשים אותם באמירות המחויכות המודפסות על הנעליים, בצבעוניות מאירת העיניים וביופיים.

נעלי דוגו מביאים את בשורת הדפסת הגרפיקה על פריטי לבוש, הנעלה ותיקים. הפריטים והעיצובים המיוחדים הם פריטי אמנות של ממש והמותג הבינלאומי מוכר בכל העולם וניתן למצוא חנויות שלו בכל הערים הנחשבות בעולם- ברלין, ברצלונה, אמסטרדם, פריז ועוד. הפריטים נמכרים במחירים זהים בכל העולם. את אותה הנעל נמצא באותו מחיר הן בפריז והן בתל אביב.

ניתן להשיג בחנויות הרשת

דוגו דיזנגוף סנטר

דוגו טי אלי וי גינדי פאשיין מול