סולתם חוגגת 70 שנה

כחלק מהמהלך, סולתם נפרדת מהשם 'רדד'. התקבלה החלטה לשמר רק את המותג 'סולתם', שהוא המותג המוביל בסירים כבר למעלה מ- 70 שנה ונהנה ממודעות גבוהה מאוד.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

חברת 'סולתם' Soltam שחוגגת 70 שנות ייצור ופעילות, יוצאת במהלך אסטרטגי-שיווקי רחב היקף, כאשר מטרת העל היא החזרת המותג 'סולתם' כשחקן רלוונטי ומשמעותי בתחום כלי הבישול. היקף ההשקעה הכולל במהלך זה הוא 10 מיליון, חידוש המותג בוצע בשיתוף פעולה עם חברת 'שייק דיזיין' בבעלות מעיין רשף.

לרשת 25 חנויות ברחבי הארץ בבעלות פרטית ובקרוב עתידות להיפתח עוד 5 חנויות חדשות בארץ.

מהלך המיתוג והאסטרטגיה החדשה כוללים: מגוון רחב של מוצרים חדשים, לוגו חדש, שפה חדשה, חנויות בנראות חדשה, אריזות חדשות שמטרתן להנגיש את המידע המקצועי אודות המוצר, בשפה צרכנית ברורה, אסטרטגיית תמחור חדשה, מחירים נגישים שלא היו קיימים בעבר בסולתם, תוך שמירה על מפרטים ואיכות בלתי מתפשרת, במטרה להגדיל את נתח השוק.

חברת סולתם נוסדה על ידי סולל-בונה וחברת תמפלה בשנת 1950 ונחשבת עד היום כמותג סירים איכותי ומוביל.

כמו כן בימים אלו משיקה סולתם אתTRIO  – סדרת סירים ומחבתות מנירוסטה עם טכנולוגיית 3PLY המשלבת לראשונה 3 שכבות למעטפת אחידה. שכבה פנימית מנירוסטה, שכבה אמצעית מאלומיניום טהור ושכבה חיצונית מנירוסטה. השכבות מוצמדות בטכנולוגיה חדישה והופכות לגוף אחד. בכך מובטחת הולכת חום שווה ואחידה מהבסיס לדפנות, קיצור זמן הבישול, חסכון באנרגיה וקבלת תוצאות בישול מושלמות.

סדרת TRIO מגיעה במגוון גדלים ונפחים והיא כוללת סירים, מחבתות וקלחת.

טווח מחירי סדרת TRIO : 169-299 ₪.