סירי הפסטה החדשים של סולתם

לקראת שבועות, קולקציית כלי הבישול של 'סולתם' מתרחבת עם מגוון סירי פסטה, לחוויה קלילה שבסופה תחכה לכם מנה לשולחן החג. בואו להכיר את סדרת סירי הפסטה החדשים של סולתם

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

סיר פסטה מסדרת URBAN MATTE :

סיר מנירוסטה איכותית, 18/10, עם תחתית 3 שכבות המוצמדת בטכנולוגיה המתקדמת בעולם IMPACT BONDING המקנה חוזק, עמידות ופיזור חום אחיד בכל שטח תחתית הסיר. מידות הסיר 24 ס"מ, 6.5 ליטר. בעל מסננת המהווה פטנט לריקון קל ונוח של המים. המסננת נתלית על שני צירים בתוך הסיר ונשארת במצב אופקי גם כשמרוקנים את המים. הידית מאפשרת הוצאת הפסטה וסינון מושלם של נוזלי הבישול. המסננת הנה רב שימושית למגוון שימושים.

סיר פסטה לוהט מסדרת Kingstone red :

סיר איכותי המאפשר לשף הביתי נוחות רבה. מכסה הסיר ניתן לקיבוע וסגירתו של גוף הסיר, לסינון מים יעיל. הסיר מתאפיין בפיזור נכון וחלוקה שווה של חום, ציפוי Non Stick איכותי בגימור שיש למניעת הידבקות המזון, בעל ניקוי קל ונוח, עשוי מאלומיניום המאפשר לו עמידות וחוזק לשנים רבות. כמו כן, הוא יפה להגשה אישית בשולחן. מידותיו 26 ס"מ. השימוש מתאים לכל סוגי הכיריים (כולל אינדוקציה) .

סיר פסטה עם שני מכסים :

סיר מנירוסטה איכותית, 18/10, עם תחתית 3 שכבות המוצמדת בטכנולוגיה המתקדמת בעולם IMPACT BONDING המקנה חוזק, עמידות ופיזור חום אחיד בכל שטח תחתית הסיר. מידות הסיר 22 ס"מ, 5.5 ליטר. מכסה הנירוסטה בעל חורי סינון נוזלים. ידיות הסיר מבודדות חום ונועלות את המכסה בעת סינון הנוזלים. בנוסף מגיע עם מכסה זכוכית חסינת חום עם חריר לשחרור אדים.

 שבועות שמח עם סולתם!

להשיג ברשת חנויות סולתם ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות
ובאתר החברה:  soltam.co.il