סקס אחרי החתונה: מי אמר שהוא הולך ונעלם?

חמישים גוונים של שחרור. צילום: אלקו מדיה דיסטרביושן
חמישים גוונים של שחרור. צילום: אלקו מדיה דיסטרביושן

אומרים שחיי מין סוערים ומרגשים גוועים לאיטם אחרי החתונה. אז אומרים. הסרט השלישי והאחרון בטרילוגיה חמישים גוונים של שחרור שיוצא ב- 8 לפברואר לקולנוע גורם לנו לראות איך גם אחרי החתונה הסקס הוא עדיין, איך לומר, הכי סקסי שיש

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | גלובוס גרופ

נכון שהשגרה שוחקת, הילדים מתרוצצים בין הרגליים ובאופן עקרוני הנינוחות הזאת של לקיים יחסים אינטימיים עם בן הזוג מתי שמתחשק לנו כבר לא מה שהייתה פעם. אבל מכאן ועד להספד של חיי המין? ממש לא. שאבנו השראה מהסרט השלישי והאחרון בטרילוגיה חמישים גוונים של שחרור, שיוצא ב- 8 לפברואר לקולנוע והגענו למסקנה שגם אם בעלך הוא לא כריסטיאן גריי, עדיין יש כמה וכמה דרכים שיוכלו להצית מחדש את האש ואת האורגזמות, או אם הן כבר שם, לשמור עליהן חיות ובועטות. זכרו את כלל הבסיס: אול יו ניד איז לאב

אינטימיות

מעבר לאינטימיות הרגשית בין שני בני זוג שהם למעשה החברים הכי טובים בעולם, ישנה אינטימיות מינית שהיא רחבה הרבה יותר מהאקט עצמו. אתם יכולים וצריכים לגעת אחד בשני מחוץ לחדר השינה – זה חשוב לא פחות, והופך את השהות ביחד להרבה יותר מרגשת. הקפידו לתת נשיקות אחד לשני, לשים את היד על בן הזוג, ולהתכרבל על הספה בפיג'מות בזמן שרואים טלוויזיה. מדובר בהרגל שיעשה לזוגיות שלכם רק טוב, שניכם תרגישו אהובים ומושכים הרבה יותר והיי, אם זה לא כר פורה להוקרת תודה במיטה, אז מה כן?

אינטימיות זה שם המשחק. צילום: אלקו מדיה דיסטרביושן
אינטימיות זה שם המשחק. צילום: אלקו מדיה דיסטרביושן

תקשורת

כמה נדוש, ככה נכון. הכול מתחיל ונגמר בתקשורת בריאה. ספרי לבן הזוג מהן ההעדפות שלך בסקס, מה את אוהבת שהוא עושה ומה את נהנית לעשות לו בחזרה. זה הזמן להזכיר שהמוח הוא אחד האיברים הסקסיים בגוף ואין שום דבר רע בלנצל אותו למטרות נעלות כמו זו. אגב, לא צריך לדבר רק על סקס כדי לייצר סקס. תקשורת בריאה על נושאים אחרים במקום ויכוחים, ריבים והשתלחויות, יכולה להיות הדבר הכי טוב שקרה לכם.

פנטזיות

נכון שיש כבר נוהל קבוע לכל הטקס הזה שנקרא סקס, ואתם מכירים אחד את השני כל כך טוב שאתם עובדים ביחד כמו מכונה משומנת. ונכון שאם זה לא מקולקל, אין צורך לתקן אבל רגע, למה שלא תגוונו קצת לפעמים? אל תתביישי לספר לבן זוגך על הפנטזיות הכי אינטימיות שלך, תני לו להגשים אותן והפוך. אין לך פנטזיות? לא נורא, יש מספיק סרטים שיכולים לספק לך יופי של רעיונות, ואין לנו צל של ספק שזה יפתח לכם עולם חדש ומרגש. כי כמה אפשר לדבר על איך היה בעבודה?

גריי. כריסטאן גריי. צילום: אלקו מדיה דיסטרביושן
גריי. כריסטאן גריי. צילום: אלקו מדיה דיסטרביושן

חדר השינה

הקפידו להשאיר את חדר השינה שלכם, שלכם. נכון שהיו שנים שבהן הילדים לא נרדמו בלילה ובאו לישון אצלכם, נכון שהדלת תמיד פתוחה למקרה שמישהו מהגמדים ממש יצטרך אתכם, אבל שם זה נגמר. הקפידו והרוויחו את הפרטיות שאתם כל כך זקוקים לה ושכל כך מגיעה לכם. אגב, אם השורות האלה מגיעות קצת מאוחר מדי וחדר השינה הוא כבר מזמן נחלתם של הילדים האינסומניים, זה בדיוק הזמן לגוון. לא חייבים לקיים יחסים רק במאוזן או בחדר המיטות. נסו ותיווכחו בעצמכם שהבית שלכם מלא, אבל מלא בפינות חמד נפלאות שאיך לומר, לעולם כבר לא תסתכלו עליהן אותו דבר.

תעשי מאמץ

וגם הוא, כמובן. אין דבר כזה אין זמן, פשוט לא מצאתם אותו. אל תתביישו לבקש מסבתא שתאסוף את הילדים מהחוג מדי פעם ותיקח אותם לפיצה למשל (סקס אחר הצהריים זה אדיר), או הזמינו אוכל הביתה במקום ללכת לסופר ולבשל, צפו בפרק אחד של הסדרה האהובה עליכם ולא בשלושה, וחצי שעה לפני שאתם מתכננים ללכת לישון, נסו כבר להיכנס למיטה. אתן הרי יודעות שהשינה הכי ערבה היא אחרי פורקן אז למה שלא תפנקו את עצמכן בשנת ישרים? ובהמשך ישיר גם את הספונטניות צריך לתכנן – אנחנו כבר לא ילדים בני 20 שהדאגה הכי גדולה שלהם היא לאן לצאת לבלות. צריך לתכנן מסגרת זמן לסקס ואין בזה בושה. נכון שחלקכן קוראות את השורות האלה וחושבות לעצמכן שמדובר בדבר הכי לא סקסי שיש אבל תתפלאו, זה הכי סקסי שיש. תארו לכן איזה כיף זה לקום בבוקר ולדעת שקבעתם סקס דייט ללילה. אנחנו מבטיחות לכן שאם תדעו שזה מה שמחכה לכן בערב, כל היום יתנהל וירגיש אחרת. בקטע טוב.

[tmwdfpad]

דייט קבוע

השגרה כל כך סוחפת, שלא לומר מטביעה, שאתן כבר לא זוכרות מתי הייתה הפעם האחרונה שבה יצאתן לדייט עם בן הזוג. הכניסו את זה לשגרה, פנו זמן כיף לעצמכם, התלבשו יפה, היכנסו לאוטו או שתעלו על האופניים, ולכו לכל מקום שיעלה על דעתכם. סרט, מסעדה טובה, חדר בריחה או אפילו פיקניק בפארק או בים. זה יזכיר לכם כמה נהניתם בדייטים הראשונים ביחד וכן, יש סיבה שדייט הוא כל כך כיף, בטח כשהוא עם בעלך.

הסרט השלישי והאחרון. צילום: אלקו מדיה דיסטרביושן
הסרט השלישי והאחרון. צילום: אלקו מדיה דיסטרביושן

פורפליי

תודי שאחרי כל כך הרבה זמן עם בן הזוג, כנראה יהיה לו די קשה להפתיע אותך מבחינה מינית. אז בסדר, אף אחת לא מחפשת יותר מדי הפתעות ולא צריך לשנות סדרי עולם רק כי התחתנתם, אבל עדיין החוכמה היא לשים את האצבע רגע לפני שהשגרה משתלטת ולהשקיע במסביב. קחי את הפורפליי למשל, למה להתחיל אותו רק בתחילת האקט בלילה? הבוקר הוא זמן טוב לא פחות להתחיל להזיז את העניינים לכיוון הנכון. נשיקה וחיבוק עם המבט הנכון זו אחלה התחלה, תמשיכי עם קצת הודעות שובבות במשך היום שבוודאי ילהיטו את האווירה ויתנו אחלה דבר לצפות לו בערב.

פורפליי במיטבו. צילום: אלקו מדיה דיסטרביושן
פורפליי במיטבו. צילום: אלקו מדיה דיסטרביושן

אוכל

לא. הכוונה היא לא למרוח שוקולד על בן זוגכם למרות שאם אתן בקטע זה מבורך. תזונה לקויה יכולה להשפיע על חשק מיני. מחקרים מצביעים על קשר הדוק בין רמות כולסטרול גבוהות לחשק מיני נמוך. כמו כן, יש לא מעט מזונות שידועים כאפרודיזיאק ומעוררים מינית. שוקולד, ליקריץ שחור, בננות, אספרגוסים, צדפות וענבים יכולים לגמרי לעזור לדברים לזוז. הרי בואו, אוכל ותשוקה הולכים יד ביד משחר ההיסטוריה,  ולא סתם דייט טוב מורכב מהשניים, אז מי אנחנו שנתווכח.

ספורט

אין מה לעשות, פעילות גופנית משחררת אנדורפינים וכשהם מופרשים הם מסייעים לשיכוך כאב ולשיפור מצב הרוח, או, בשלוש מילים, מעורר תשוקה טבעי. אגב, סיבה נוספת לעשות ספורט היא וכן, אנחנו נגיד את זה, שככל שתרגישו טוב יותר עם עצמכן כך גם תרגישו מיניות ונחשקות יותר, שלא לדבר על הכושר הגופני שיכול להיות יתרון מצוין במיטה. אז בפעם הבאה שאתן יוצאות לריצה, וממש אין לכן כוח לזה, תתרכזו במטרה וכן, כנראה שזה יגרום לכן לרוץ מהר יותר. אין בעד מה.

לא רק בטן גב, גם ספורט. צילום: אלקו מדיה דיסטרביושן
לא רק בטן גב, גם ספורט. צילום: אלקו מדיה דיסטרביושן