עו"ד אורית דרור – הראל

בעלת משרד עורכי דין ונוטריון, דיני משפחה וירושה עורכת דין, מגשרת, נוטריון

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

במה את עוסקת?

״הנני הבעלים של משרד עורכי דין ונוטריון המתמחה בתחום דיני המשפחה והירושה מזה כשני עשורים. התמחותנו העיקרית הינה בטיפול בתיקים מורכבים מבחינה משפטית ופיננסית, הדורשים מקצועיות, ידע, ניסיון ותחכום.

משרדנו מתמחה בליטיגציה בבתי הדין הרבניים ובבתי המשפט למשפחה ובערכאות הערעור בנושאים: ירושה, צוואות, עזבונות, גירושין, שלום בית, תביעות לחלוקת רכוש, מוניטין, פירוק שיתוף, מזונות, משמורת, אפוטרופסות, הגירה, אמנת האג, חטיפות ילדים, יפוי כח מתמשך ועוד. כמו כן, משרדינו מתמחה בעריכת הסכמי גירושין, הסכמי ממון, הסכמי הורות, הסכם בין יורשים ועוד.

תפיסת עולמנו היא כי בתי משפט הינם המוצא האחרון ולא המוצא הראשון. לכן במשרדנו מחלקת גישור אשר לה הצלחות גדולות בפתרונות מחוץ לכתלי בית המשפט בהסכמה וביצירתיות. מעבר לכך, משרדנו עסק ועוסק בהעצמה נשית והוא דוגל גם בפעילות התנדבותית הן במרכז לאלימות במשפחה, ב"מרכז רקמן" לזכויות נשים ועוד.

משרדנו הינו בצוות המרצים של מכללת "עדיף" ושל הקליניקה בדיני משפחה, בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן ובעבר גם במכללת אונו. כמו כן, הננו מופיעים בתוכניות טלוויזיה בייעוץ משפטי ואף נבחרנו להיות בצוות הקבוע של סדרת "המושבעים" אשר דנה בזכויות אדם״.

 

מהן החוזקות הבולטות של המשרד?

״כמי שסיימה בהצטיינות הן את התואר הראשון במשפטים מאוניברסיטת חיפה (כולל מצטיינת דיקן) לפני למעלה מ-23 שנה והן את התואר השני במשפטים בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב- הקפדתנו שאיכות תוביל את דרכינו.

אנו שמים את האינטרסים של הלקוחות מעל הכל ונוהגים כלפיהם בהגינות מירבית, באחריות ובמקצועיות. משרדנו מהווה סוג של "בית חם" ומכיל ללקוחות.

שאיפתנו לטוב ושאיפתנו למצוינות מביאים עימם הקפדה על ייצוג רהוט, איכותי, מקצועי ואלגנטי. בגין כך אך לא רק נבחרתי כאחת מעשרת עורכי הדין המבטיחים "הכי טובים" בתחום המשפחה ע"י עיתון "מעריב" וכן אנו נבחרים מדי שנה בשנה בין עוה"ד הטובים ביותר בדיני משפחה והירושה בדרוג מטעם עיתון "גלובס", חברת "DUN'S 100" וחברת "BDI".

 

מדוע בחרת לעסוק בתחום דיני משפחה והירושה דווקא?

״אבי נפטר בגיל צעיר מאד. עורכי הדין שטיפלו דאז באימי ז"ל, עשו טעות על גבי טעות, בתחום הירושה. שנים רבות לאחר סיום לימודי בפקולטה למשפטים, חלפו עד שהצלחתי לתקן את הטעויות שעשו והכל משום שנהגו בעיני בזחיחות, ביהירות וברשלנות. גם לאחר למעלה מעשרים שנה כעורכת דין, אני לא חסינה ולא אדישה.

מצוקות אנשים טורדות את מנוחתי, עבודה שלא נעשתה כדבעי תטרוד את מנוחתי עד שתתוקן ותעשה למשעי.

אני חשה שבתחום המורכב בו בחרתי אני זוכה לעשות לעיתים חסדים. מדי שנה מתקשרים לקוחות עבר יקרים ומברכים

אותי על חייהם הטובים יותר ואני מתרגשת כל פעם מחדש. זכיתי״.

מהי העצה הטובה ביותר שקיבלת בתחילת דרכך?

״לבדוק, לחשוב, לחזור תמיד לנק' הפתיחה של החוק בישראל המוביל את דרכינו, כך לימדו אותי בשיעור הראשון בפקולטה למשפטים. עצה טובה ממני היא לקרוא את "מכתבים לעורך דין צעיר" מאת אלן דרשוביץ שהינו ספר חובה בעיני לעורכי דין, הדן בענייני מוסר, מקצועיות, איכות ואחריות. ספר הופך קרביים״.

 

כיצד מנוצלים רגעי הפנאי שלך?

״רגעי הפנאי שלי הם רגעי החסד, רגעי הרוך, הנשמה והאהבה למשפחה. כמי שעוסקת בתחום ויודעת כמה קל היום להגיע למצב של פירוק, אני משתדלת להשאיר את עורכת הדין מחוץ לדלת הכניסה של הבית ולהיות רעיה ואם. כזו שמשקיעה באוכל מפנק, בעוגות משובחות וזוכרת גם לחבק ולנשק. בד בבד אני משקיעה בשמחת החיים, בחברים ובחברות – שלא יהיה רגע אחד דל ושקט״.

ציטוט: ״אני חשה שבתחום המורכב בו בחרתי אני זוכה לעשות לעיתים חסדים. מדי שנה מתקשרים לקוחות עבר יקרים ומברכים אותי על חייהם הטובים יותר ואני מתרגשת כל פעם מחדש. זכיתי״

מנחם בגין 132 ת"א – מרכז עזריאלי, מגדל עגול, קומה 20

טל׳: 03-6005338    orit@odh-law.co.il

www.odh-law.co.il

צלם :רונן מחלב