על המפה: מותג הקוסמטיקה הישראלי המבטיח שעושה את דרכו לשוק הבינלאומי

על המפה - צוות לאונרדו קוסמטיקה. צילום: יח"צ
על המפה - צוות לאונרדו קוסמטיקה. צילום: יח"צ

חברת לאונרדו קוסמטיקה הישראלית הפכה בעשור האחרון לשחקן בולט בשוק הקוסמטיקה המקצועית בישראל. כעת היא מציגה בתערוכה הבינלאומית הגדולה בעולם לקוסמטיקה וסוללת את דרכה אל מעמקי המים הבינלאומיים. גאווה כחול לבן

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי 

חברת הקוסמטיקה הישראלית לאונרדו ממשיכה לצבור תאוצה עולמית. הבעלים, רוני בר ואיריס מדיוני מנהלת השיווק והפרסום, החליטו להציג לראשונה בתערוכת הקוסמטיקה הגדולה בעולם "קוסמופרופ" שהתקיימה באחרונה באיטליה וקיבלו תגובות נלהבות. "זו תערוכה שמגיעים אליה לפחות 250 אלף איש מרחבי העולם, כולם קונים פוטנציאליים המחפשים את החידושים הגדולים בתחום", מספרים בני הזוג. "זו הייתה חשיפה מדהימה שללא ספק העמיקה את האחיזה שלנו ברחבי העולם, אפילו משווקים מלבנון, ערב הסעודית וכווית התעניינו מאוד במכשור ובסדרת המוצרים החדשה שהצגנו, הם מחפשים דרכים יצירתיות לרכוש מאיתנו בדרך עקיפה".

רוני בר בעלי לאונרדו קוסמטיקה ואיריס מדיוני מנהלת שיווק לאונרדו קומסטיקה. צילום: יח"צ
רוני בר בעלי לאונרדו קוסמטיקה ואיריס מדיוני מנהלת שיווק לאונרדו קומסטיקה. צילום: יח"צ

הלהיטים החדשים של החברה שעוררו כל כך הרבה עניין כוללים מכשיר החדש להסרת שיער, "היפר פולס", שמבשר מהפכה בקנה מידה עולמי. מדובר במכשיר המבוסס על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם ומבטיחה תהליך של הסרת שיער בבטיחות מקסימלית ובמהירות שאין לה תקדים: 18 דקות בלבד להסרת השיער מכל הגוף. עם 12 פולסים קצרים בשניה אחת, מדובר בטיפול מהיר מאוד וללא כאבים שעובד על אלחוש בהקפאה. המכשיר החדשני גם מטפל בבעיות כמו אקנה, הצערת העור, פיגמנטציה ופטרת הציפורניים. "באירופה ובדרום אמריקה הוא כבר נמכר מאוד וכעת נוספו הזמנות רבות מכל רחבי העולם", מספר הזוג בר.

הלהיטים המתקדמים בעולם בתערוכת הקוסמטיקה העולמית . צילום: יח"צ
הלהיטים המתקדמים בעולם בתערוכת הקוסמטיקה העולמית . צילום: יח"צ

מכשיר נוסף שעורר עניין גדול הוא "לאונרדו מניי-קל". המכשיר מבוסס על מערכת משולבת, מהמתקדמות בעולם, של גלי רדיו עם יחידת אלחוש ובקרת שליטה להקפאה סלקטיבית של תאי שומן גוף. המכשיר מכסה שטח עבודה גדול ומבטיח הצרת היקפים ברורה.

הלהיטים המתקדמים בעולם בתערוכת הקוסמטיקה העולמית . צילום: יח"צ
הלהיטים המתקדמים בעולם בתערוכת הקוסמטיקה העולמית . צילום: יח"צ

גם בתחום תכשירי הטיפוח נחלה החברה הצלחה עם המוצרים היעודיים לכל צורכי העור המשתנים עם השנים, לפנים ולגוף. סרומים, פילינגים, מוצרי הבהרה, מסכות פנים, מוצרי לחות והזנה, הרגעה ושיקום, ניקוי וטיהור העור. "סדרת התכשירים החדשה שלנו מתמקדת בתחום האנטי אייג'ינג וכוללת מוצרים המכילים חומרים לחותניים פורצי דרך, ויטמינים ופפטידים מסוגים שונים, אליהם חוברת חומצה היאלורונית ליצירת פעולה משולשת – ניקוי, פילינג ומסכה בתכשיר אחד", הם מספרים. "הדוגמיות שהבאנו חוסלו תוך יום אחד, אנשים חזרו למחרת והתחננו שנמכור להם אבל לא יכולנו לספק את הביקוש ההיסטרי".

סדרת התכשירים החדשה של לאונרדו קוסמטיקה. צילום: יח"צ
סדרת התכשירים החדשה של לאונרדו קוסמטיקה. צילום: יח"צ
סדרת התכשירים החדשה של לאונרדו קוסמטיקה. צילום: יח"צ
סדרת התכשירים החדשה של לאונרדו קוסמטיקה. צילום: יח"צ

סוד ההצלחה, כך נראה, הוא פשוט בחירה של אנשי מקצוע מהטובים שיש. מהנדסים, אנשי פיתוח, כימאים – כולם חושבים מחוץ לקופסה ומביאים מקצוענות, יצירתיות וחדשנות. "עם בקרה קפדנית על תהליכי הייצור, אנחנו משלבים בין טכנולוגיה וחדשנות, ומפתחים מוצרים פורצי דרך המעניקים פתרונות בעלי יכולות מוכחות. בישראל לבדה אנחנו מוכרים ליותר מאלף קוסמטיקאיות ומלווים כל אחת מהן בדרך להצלחה, תוך הצעת חוויה טיפולית, סגנון חיים ומחירים נגישים".