על פני העיר: זיהום האוויר משפיע לכן על עור הפנים. אתן פשוט לא יודעות עד כמה

קליניק נגד זיהום אויר. צילום: שאטרסטוק
קליניק נגד זיהום אויר. צילום: שאטרסטוק

איך מתמודדים עם החיים העירוניים בכל הקשור לעור הפנים? ג׳ל הלחות של קליניק הוא כל מה ששגרת טיפוח זקוקה לו. בלי פרבנים, בלי בישום ועם עד 87 אחוז הגנה מזיהום

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

לא היינו מחליפות את החיים בעיר, האנשים המראות הצבעים והקולות משאירים אותנו שפויות – תמיד קורה משהו, תמיד יש לאן ללכת ומה לעשות. החיים האלה דורשים קצב מסוים וגם שגרת טיפוח מסויימת. לא רבות יודעות, אך תל אביב נמצאה במקום העשירי בזיהום אוויר מבין הערים בישראל, ויש לכך השפעה מוכחת על העור שלנו.

עורנו נתון בעיר למתקפות סביבתיות המזיקות למחסום ההגנה שלו בכל שעות היממה ומותירות אותו יבש ופגיע. החנקן הדו חמצני שמקורו בפליטות מתחבורה גורם להופעת כתמים על העור, דלקות ונקבוביות סתומות, בעיקר על עור הפנים. איך שומרים על עור פנים בריא גם תחת ההשפעות האלה? ג’ל הלחות החדש של קליניק Dramatically Different™ Hydrating Jelly יוצר במיוחד לשם כך.

קליניק נגד זיהום האוויר בעיר. צילום: יח"צ
קליניק נגד זיהום האוויר בעיר. צילום: יח"צ

ג’ל הלחות החדש של מותג הקוסמטיקה מצטרף לסדרת קרמי הלחות האיקונית של החברה ומביא את הבשורה בכל הקשור לשגרת הטיפוח העירונית – הוא מסנן זיהום מזיק והופך את העור לחסין יותר ב־87 אחוז מפני זיהום אוויר. הג’ל השקוף והקליל מזין את העור בצורה רבת עוצמה, מחזק ומגן עליו מדי יום וכן מספק חלופה לתכשירי הלחות הסמיכים והכבדים המוכרים לנו, נספג בקלות, מימי ונטול שומן.

עם שילוב של מרכיבים חיוניים ויעילים במיוחד לעור הפנים, בהם סודיום היאלורונאט, גליצרין, סוכרוז וטרהלוז, הג’ל החדש מועיל לתוספת לחות ושומר על עור תפוח, מוצק ונינוח בעל מראה רענן. כל זה בלי להכיל פתאלטים, בישום או פרבנים. אהבנו.

220 ש"ח ל־125 מ"ל. מחיר השקה של 199 ש”ח, 120 ש”ח ל־50 מ”ל
להשיג ברשתות הפארם, בחנות קליניק בקניון הזהב בראשון לציון, בקניון גינדי TLV פאשן מול ובחנות האונליין clinique.co.il.

6 דברים שלא ידעתן על זיהום האוויר