קמדיס במהלך מיתוג מחדש ובמעבר לפעילות און –ליין

במסגרת מהלך המיתוג מחדש, עודכן הלוגו ברוח ערכי המותג, נוסח גם סלוגן חדש וקטגוריות המוצרים הוגדרו מחדש אף הן, כמו גם שמות המוצרים והתווייתם וזאת במטרה להנגיש את המוצרים בצורה הטובה והברורה ביותר לצרכן.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי 

חברת קמדיס המתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי דרמו -קוסמטיקה המבוססים על תרכובות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית, אשר הוכחו קלינית ואף עוגנו בפטנטים.

החברה השיקה בימים אלו אתר חדש למסחר אלקטרוני, אשר ביחד עם פעילות הריטייל של החברה,  המנוהלת באמצעות חברת אלטמן, יהוו את מרכז הפעילות השיווקית והמסחרית של החברה בישראל.

האתר ידידותי למשתמש ומאפשר התמצאות קלילה באמצעות חיפוש פתרונות לפי תסמין עור.  באתר מוצעים למכירה סדרות המוצרים הקיימות בישראל והוא מספק מידע חיוני לצרכנים המתמודדים עם סוגים שונים של בעיות עור, כמו גם רקע על הצמחים השונים שעומדים מאחורי יעילות המוצרים, יידוע על מבצעים ומידע נוסף על החברה ופעילותה. www.kamedis.co.il

הסלוגן החדש Balance.Nature.Science. –  נועד להעביר את ערכי המותג:

Balance (איזון) – בין מזרח ומערב, בין מסורת למודרניות ובין טבע ומדע- במטרה לסייע לעור לחזור בטבעיות לאיזון.

Nature (טבע) – כל מוצרי קמדיס פועלים באמצעות צמחים ידועים מהרפואה הסינית המסורתית, שנמצאים בשימוש מתועד כבר מאות ולעיתים אף אלפי שנים.

Science (מדע) – החברה משקיעה משאבים חסרי תקדים במחקר ופיתוח במטרה לבסס מדעית וקלינית את יעילות מוצריה, ולרשום כפטנטים את הפעילות הסינרגית של תרכובות הצמחים אותן פיתחה במשך שנים.

 

על סדרות המוצרים שתוכלו למצוא באתר:

·         SEBO:

o       לקשקשים ועור קרקפת מגורה. בסדרה: שמפו לטיפול בקשקשים וקרם טיפולי לקרקפת.

o       לעור פנים מגורה, אדמומי ומתקלף, בייחוד סביב אזור ה-T. מתאים במיוחד לסובלים מתסמיני סבוריאה דרמטיטיס. בסדרה: קרם פנים טיפולי ותרחיץ פנים טיפולי.

·         PSO:

o       לקרקפת יבשה, מגורה ואדמומית הנוטה להתקלף. מתאים במיוחד לסובלים מתסמיני פסוריאזיס. בסדרה: שמפו טיפולי וקרם טיפולי לקרקפת.

o       לעור יבש מאד, הנוטה לפתח נגעים אדומים עם קשקשים. מתאים במיוחד לסובלים מתסמיני פסוריאזיס. בסדרה: קרם גוף טיפולי.

·         :TOPIC   

o       לעור יבש מאד, מגורה ואדמומי בקרב תינוקות, ילדים ומבוגרים. מתאים במיוחד לסובלים מתסמיני אטופיק דרמטיטיס. בסדרה: ג'ל רחצה טיפולי וקרם גוף.

·         : DRY SKIN

o       לעור רגליים סדוק ויבש במיוחד. בסדרה: ג'ל לחות לרגליים.

·         SKIN RELIEF :

o       לעור מגורה בעקבות עקיצות יתושים או גירויים אחרים. בסדרה: תחליב להקלה והרגעה מהירה.

כל המוצרים אינם מכילים סטרואידים, פראבנים, SLS וצבעים מלאכותיים כמו גם אינם גורמים לתופעות לוואי ידועות. המוצרים כן מכילים ריכוז גבוה של תמציות צמחים טהורות, המקנה לפורמולות את הגוון הייחודי להן.

"האתר החדש למסחר אלקטרוני יהווה פעילות משלימה לזו המתבצעת באמצעות השותפים שלנו בחברת אלטמן", מסר עמיחי בר-ניר, מנכ"ל קמדיס, "הצרכן הישראלי יוכל ליהנות מעתה מרכישה רב ערוצית ומנגישות וזמינות מלאה בפריסה ארצית" .

את מוצרי החברה ניתן להשיג באתר החברה  www.kamedis.co.il ובחנויות נבחרות.

לרגל חגיגת השקת האתר, קמדיס מעניקה כ- 20 אחוז הנחה על כל סדרות המוצרים (בתוקף עד 30.5.18).

 

על קמדיס:

חברת קמדיס הוקמה ב-2003 על ידי רוני קרמר וצוות מומחים לרפואה סינית בעלי ידע נרחב ברפואת עור, במטרה לפתח פתרונות יעילים לבעיות עור כרוניות, המבוססים על טהרת צמחים ואינם גורמים לתופעות לוואי.

מוצרי החברה נרקחו במיוחד לעבוד בטבעיות עם העור במטרה להקל על תסמינים הנובעים מאטופיק דרמטיטיס, סבוריאה דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקנה, ועור יבש ומגורה. יעילות המוצרים הוכחה בניסויים קליניים אשר מתפרסמים באופן שוטף בכתבי עת מדעיים ומוערכים בתחום רפואת העור ומתבצעים בשיתוף רופאי עור מובילים מחו"ל.

החברה נמצאת בתנופת צמיחה בינלאומית ולאחרונה השיקה פעילות בארה"ב, סין, פיליפינים וסינגפור, זאת בנוסף לטאיוון ולמספר מדינות באירופה. בבעלות החברה מפעל לייצור תמציות צמחים בסין, הפועל בסטנדרטים מחמירים של אבטחת איכות, כולל מספר תקני ISO.