רואים את העור

צילום: סטודיו שי וליץ
צילום: סטודיו שי וליץ

שגרת הטיפוח האורבנית של קיל'ס: מורשת בית המרקחת המקורי מניו יורק, גם בתל אביב. סיפור לחורף

88 שיתופים | 132 צפיות

דמיינו את זה רגע: ניו יורק, איסט וילג׳, בחוץ שורקת רוח אבל בבית המרקחת השכונתי נעים וריחני. מין תערובת מיוחדת של עץ, צמחי מרפא וניקיון. הרוקח, שמכיר אותך זה שנים, שואל בחיוך איך יוכל לעזור. את עונה שחורף עכשיו, ושהעור שלך צמא. הוא מביט בפנייך דרך משקפיו הקטנים והעגולים, ממלמל לעצמו משהו, מחייך שוב ומבקש לחכות רגע. כשהוא חוזר הוא מושיט לך בקבוקון ובו תמצית כל טוב שמתאימה לך בדיוק, במיוחדלחורף הקרוב.

ואם כבר תמצית, אז זוהי ככל הנראה תמצית הפורמולה המיוחדת כל כך של המותג Kiehl’s Since 1851, שכך בדיוק החל את דרכו: בבית המרקחת השכונתי בווילג׳, עם הרבה ידע ואהבה למקצוע ולא פחות מזה – עם הקשבה מוגברת ללקוחות.

למי מכן שצריכה רענון, מדובר באחד ממותגי הטיפוח הטרנדיים בעולם (ישראל היא המדינה ה־43 שבה נפתחו חנויותיו) – שעשה עלייה לישראל לפני כשנה וחצי, התמקם בקניון רמת אביב והחל מיד לכבוש לבבות. לאחרונה הוא נמכר גם בחנות בדיזנגוף סנטר

קודם כל בגלל המוצרים המיוחדים, המבוססים כולם על פורמולות טבעיות שנרקחות עם המון ידע מצד אחד, ובחשיבה אמיתית על צורכי השעה של כולנו מצד שני. אבל לא פחות מזה בגלל הגישה אוהבת הלקוחות והביטחון של המותג עצמו. בואו, תתנסו באמת (כלומר קחו לכם הביתה) כי אין לנו ספק שתחזרו. בדרך יש גם הרבה טוהר לב של נתינה לחברה, וזה לא מובן מאליו בימינו, ואפילו שפע לא מבוטל של סלבס מובילי דעה שכבר התמכרו מזמן.

את הדבר המיוחד הזה שיש לקיל׳ס להציע מרגישים מיד כשנכנסים לחנות המעוצבת ברטרו שיק ניו יורקי, וממשיכים להרגיש גם כשנשארים, בזכות אותו יחס אישי ומיוחד. כי המטרה היא אותה מטרה מאז ועד היום: לשרת את הלקוחות בהקשבה יתרה, ולהציע להם את המוצרים הנכונים עבורם לטיפוח העור והשיער. גם הגברים בתמונה וגם העוללים.

kiehl's

Try Before You Buy

יעל, שקידמה את פנינו בחיוך גדול כשנכנסנו לבקר בחנות הרמת אביבית, שאלה בעדינות אם מתחשק לנו אבחון של העור. השבנו בחיוב, התיישבנו על הכיסא והיא סקרה את עור פנינו בעודה מאבחנת אותו בקלילות. בדרך היא שאלה כל מיני שאלות על הרגלי הטיפוח שלנו ואף תרמה לא מעט טיפים שעוזרים לנו מאז ועד עכשיו: איך כדאי לנקות, למה בחורף חשוב דווקא ככה, איך הכי מוצלח להניח סרום ועוד כל מיני דברים.

עם סיום האבחון הקצר אך המלומד, היא פרשה בפנינו את מסקנותיה ואף נתנה לנו לנסות – על העור ממש – את מה שנראה לה מתאים.

עכשיו ככה: לא משנה אם את קונה או לא, כשתיכנסי לחנות של קיל׳ס לא ייתכן שתצאי בלי דוגמיות המותאמות לך באופן אישי. הססמה “מנסים לפני שקונים״, היא ממש ה־DNA של המותג: בואו, קחו ותנסו, כי אחרי שתנסו אין לנו ספק שתחזרו לקנות. רק כדי לסבר את אוזניכן, קיל׳ס מחלקת 8.5 מיליון דוגמיות בשנה, שעולות יותר מקמפיין פרסום ממוצע – ואכן מגיעות במקומו.

האמת היא שאין הגיוני מזה, כי ככה מוודאים שהלקוחות מקבלים תמיד את מה שהכי מתאים לצרכים הספציפיים שלהם ובעיקר גורמים להם להתאהב. התמכרות כבר אמרנו?

אז גם אנחנו יצאנו, כמובן, עם שקית קטנה ומלאה כל טוב – כל מה שחשבה יעל שיתאים לנו לעור ולצורת החיים. ולא, היא לא ידעה שנשלחנו כדי לכתוב על זה אחר כך. ככה זה בקיל׳ס. במנהטן, בסן פרנסיסקו וגם בתל אביב.

 

150 עוקבות האינסטגרם הראשונות של את שיגיעו לסניפי Kiehl's יזכו במארז מפנק לחורף

 

m358658-1

פילנתרופיה בחן

כאמור, עוד אחת מאבני היסוד שהונחו לפני עשרות שנים היא פעילותה הפילנתרופית של קיל‘ס, המתמקדת בשלוש מטרות מרכזיות: חקר האיידס, ילדים ואיכות הסביבה.

כל מדינה בוחרת לה מטרה אחת מבין השלוש ועליה היא מסתערת בתרומות ובעשייה. בקיל׳ס ישראל בחרו לתמוך בעמותת ילדים בסיכוי, המלווים על ידי המותג מיומו הראשון, כאן. כך למשל, נמכרות בחנויות אריזות שעליהן ציורי הילדים (בעיצוב כובש לבבות, יש לציין), ועל כל קרם שאתן קונות, תורמת קיל׳ס 100 ש“ח.

בעולם, אגב, הצטרפו לקיל'ס ולעשייתה הקהילתית לא מעט סלבס כמו בראד פיט, אלישייה קיז וסינדי לאופר. כל הנ“ל, כמעט מיותר להגיד, גם משתמשים במוצריה.

החורף של קיל׳ס

אבל בעצם אנחנו התכנסנו פה כדי לבחון מקרוב מה יש לקיל‘ס להציע לעורנו הענוג בחורף, כי זה ממש לא סוד שעונה זו של השנה דורשת מאיתנו להקדיש לעור הפנים תשומת לב יתרה ומוצרים משובחים.

בקיל‘ס הסבירו לנו גם את זה: החורף הוא הזדמנות מצוינת לעשות את כל מה שאי אפשר לעשות בקיץ. כלומר תיקון, פגמים למיניהם, וכן והזנה טובה של סרומים וקרמים עשירים במיוחד.

הנה מה שבחרנו:

kiehl's

 

סרום יום Powerful Strength Line Reducing Concentrate

בתמצית של הסרום ליום ניתן למצוא ריכוז גבוה מאוד של ויטמין C – 10.5%. במעבדות קיל'ס הצליחו ליצור פורמולה שמשמרת את הטריות והיעילות של הוויטמין. יש לו יכולת הבהרה של כתמים, הוא נוגד חמצון ומעכב את תהליך ההזדקנות של העור, מעניק אנרגיה לעור ומזרז את קצב התחדשות התאים.

תכולה 50 מ״ל, מחיר לצרכן 290 ₪

סרום לילה Midnight Recovery Concentrate

הלילה מיועד לרגיעה ולמנוחה לעור הפנים. מפני שהגוף נמצא במנוחה, התאים שלנו מתחדשים בקצב מהיר יותר מאשר בשעות היום. בסרום לילה נמצאים עשרות מרכיבים ארומוטרפיים, כמו לוונדר, המרגיעים ויוצרים הכנה טובה לשינה בלילה. מרכיבים אלו עוזרים לשיקום העור ומסייעים לו להיראות קורן, שלֵו ורגוע יותר, כמו אחרי שנת לילה טובה.

תכולה: 30 מ"ל, מחיר לצרכן: 205 ₪

קרם לחות Super Multi Corrective Cream

במקום לטפל בנפרד בכל אחת מהבעיות הקשורות בעור בוגר, אימצו בקיל׳ס גישה מולטי־פונקציונלית והתמקדו בסימני ההזדקנות המרכזיים. ובאמת, עם פורמולה חדשנית ומתקדמת ועם טכנולוגיית שלושת המרכיבים הפעילים, סופר מולטי קורקטיב קרם מוכיח באופן קליני את יכולתו לסייע להרים, למצק ולהגדיר מחדש את קווי מתאר העור – בו זמנית.

כדאי לדעת שסופר קרם נחשב להישג בתעשיית הקוסמטיקה, שכן הפורמולה הייחודית שממנה הוא מורכב משלבת שלושה מרכיבי אנטי־אייג׳ינג, אשר מעולם לא שולבו יחדיו בתוך בסיס של קרם: חומצה יסמונית, תמצית עץ אשור ונגזרת של חומצה היאלורונית.

תכולה: 50 מ"ל, מחיר לצרכן: 305 ₪

כבר התמכרו: הקיל׳ס של הסלבס

צילום: אביב חופי
צילום: אביב חופי

דפנה לוסטיג – משתמשת בתמצית שמן בושם בניחוח Musk 1921. ניחוח חושני, נוסטלגי ואהוב.

צילום: רפי דלויה
צילום: רפי דלויה

רונית יודקביץ׳ – מורחת לפני השינה את סרום הלילה המרוכז Midnight Recovery Concentrate, המסייע בהחייאת מראה העור.

kiehl's

איגי וקסמן- משתמשת ב־Super Multi Corrective Cream, קרם לחות מתקן המסייע להרים ולמצק את מרקם העור – הקרם האהוב ביותר של קיל׳ס בעולם כולו.

 

צילום: סטודיו שי וליץ
צילום: סטודיו שי וליץ

דנה פרימן – ממליצה על Powerful Strength Line Reducing – סרום מרוכז יעיל ורב עוצמה להפחתת קמטים, המכיל ריכוז גבוה של ויטמין C. נהדר לחורף, עשיר ומחיה.

 

אחד שיודע

אורן סקיבה, מנהל החנויות של קיל'ס, עם טיפים לחורף מטופח

בחורף העור שלנו רגיש, דק ויבש יותר, ולכן אנחנו עולים רמה במרקמים של שגרת הטיפוח. זאת ועוד, מפני שבחורף השמש הישראלית קופחת קצת פחות, זוהי התקופה הנכונה להשתמש במוצרי “תיקון“ למיניהם.

ידוע שאת הסרום יש להניח על הפנים לפני הקרם, שכן כך הוא מצליח “להוביל“ את הקרם לעומק העור. הטיפ שלנו בהקשר זה הוא להשתמש בשני הסרומים גם יחד: את סרום היום העשיר בוויטמין C לעסות לתוך העור בבוקר, ובלילה מומלץ לצרף אליו (בטפיחות קלות) את Midnight Recovery Concentrate. האפקטיביות של שניהם יחדיו עושה פלאים לעור!

בחורף אנחנו נהנים יותר להתפנק בבית, ביחוד בשעות הערב. לכן כשמשתמשים בסרום עשיר בשמנים בניחוח שמזכיר ספא, קחו רגע אחד נוסף אחרי ההנחה על העור כדי לשאוף פנימה את הנינוחות הזו.