שי פרץ פורץ עם המותג PISTACHE

הסטודיו הצבעוני והמעוצב של פרץ מביא לידי ביטוי את המוזות של המעצב והוא ממוקם ברחוב דיזינגוף בתל אביב. את ההשראה והרעיונות לשמלות הייחודיות הוא שואב מההוויה התוססת של הרחוב הססגוני.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

מעצב האופנה שי פרץ החל את דרכו כמעצב וסטייליסט ראשי של חברות האופנה הגדולות בישראל. הוא אהב את עולם האופנה עוד בילדותו ולמד אותו לעומק בפריז.

לפני מספר שנים החליט שי לצאת לדרך עצמאית ולהתמקד בקו שמלות ערב יוקרתיות וכיום הוא הבעלים של המותג המוביל פיסטאש, המתמחה בעיצוב וייצור של שמלות ערב לכל גיל ולכל מידה.

אל הסטודיו מגיעות נשים בכל גיל ובכל מידה אשר רוצות להגשים חלום. ניתן לראות שבכל הנשים המגיעות אל הסטודיו קיים הרצון ליהנות משמלת ערב מרהיבה בעיצוב חסר פשרות וחובק עולם, המביא את רוח המותג התוססת אל תוך העיצובים השונים. הבדים היוקרתיים נרכשים בקפידה באירופה ובמזרח, השמלות נתפרות באיטליה מלאת הסטייל ותיקונים, אם צריך, נעשים בישראל.

העיצובים הייחודיים, אשר מותאמים בצורה נפלאה אל גוף האישה ויודעים להדגיש את הנשיות, מעניקים לכל אישה שנכנסת אל הסטודיו את האפשרות למצוא את השמלה שגורמת לה להרגיש יפה במיוחד.

כחלק מהרצון של פרץ להעשיר את חווית הקניה ולהעניק לכל אישה הזדמנות לטוטאל לוק נשי, צבעוני ומיוחד, הקולקצייה הועשרה והורחבה וניתן למצוא בסטודיו גם שמלות קוקטייל שיקיות, שמלות שושבינה, אוברולים בגזרות מפתיעות, בגדי קז'ואל איכותיים, תכשיטים ייחודיים מברזיל ונעליים ותיקי ערב מאיטליה.

מחירי השמלות של פיסטאש מונגשים לקהל הנשי הישראלי, שמלות הערב נמכרות במחירים הנעים בין 2000 ש"ח ל- 4000 ₪ ודגמים מורכבים יותר הכוללים רקמות בעבודת יד נמכרים במחירים של כ -7000 ₪. טווח השמלות בסטודיו הוא החל מ- 36 ועד 52 ובמידת הצורך, מייצרים במידות נוספות.

צילום: דביר כחלון

ניתן להשיג:

בוטיק שי פרץ- פיסטאש- דיזינגוף 213 ת"א

03-6412266

פייסבוק: Pistache Shay Peretz

אינסטגרם: pistache.fashion

אתר אינטרנט: www.pistache.co.il