תלתלי אותו: מהפכת התלתלים והגלים שהפכה להיות דרך חיים בתחום הטיפוח ועיצוב השיער

סדרת המוצרים שאסור לפספס. צילום: יח"צ
סדרת המוצרים שאסור לפספס. צילום: יח"צ

מהפכת התלתלים מקבלת חשיפה משמעותית בכל העולם ולכן לא פלא שחברות מובילות בתחומי הלייף סטייל וטיפוח השיער נותנות במה לשיער המתולתל והגלי. שוורצקופף פרופשיונל מציגים מותג חדש לטיפוח ועיצוב שיער Mad About Curls & Waves ששם את התלתלים בפרונט

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

עם השינוי שהעולם מתקדם אליו, שיער חלק וישר הוא כבר לא המראה הבולט ביותר, ממגזיני אופנה נחשבים ועד לבלוגים ברשת, ניתן לראות בבירור ששיער מתולתל וגלי הפך להיות מגמת אופנה שאי אפשר להתעלם ממנה. מתולתלות לא צריכות להתחבא יותר מאחורי הפן ועם הטיפול הנכון כל אחת יכולה לקבל מראה זוהר ושיער בעל טקסטורה טרנדית. הסדרה החדשה של שוורצקופף פרופשיונל מסייעת למעצבי שיער וללקוחותיהן לבחור בשגרת טיפוח שיער קלה לשימוש המתאימה לכל סוגי התלתלים.

נעים ומטפח. צילום: יח"צ
נעים ומטפח. צילום: יח"צ

נוסחאות הניקוי העדינות של סדרת התלתלים והגלים החדשה Mad About Curls & Waves הן ללא סולפטים ועם תרכובת אקוורין חדשנית המועילה לשיער. החל בחיזוק והדגשה, דרך הענקת לחות והגנה וכלה בקבלת תלתלים וגלים מדהימים לאורך זמן, הסדרה מספקת שילוב מנצח של מוצרים ייעודיים לכל צורכי השיער. הסדרה נותנת מענה לקשיים שאיתם מתמודדות בעלות שיער גלי או מתולתל. מגוון המוצרים מציע מרכיבי טיפוח המועילים לשיער מתולתל הנוטה להתייבש. המרקם הסמיך דמוי החמאה מרכך את השיער ומזין אותו. המוצרים מסייעים גם לרענון שיער מתולתל או גלי הדורש טיפוח אינטנסיבי אך לא מומלצת לו חפיפה יומיומית. המוצרים מיועדים לעיצוב מחדש של טקסטורות השיער בין החפיפות.

סדרת התלתלים Mad About Curls

Mad About Curls High Foam Cleanser – שמפו קצף עדין ללא סולפט לשיער מתולתל

פורמולה ללא סולפט עם תרכובת אקווארין המספקת לחות לעיצוב עמיד לתלתלים. המראה מושג על ידי עיסוי של שמפו-קצף עדין לשיער רטוב ושטיפה. מחיר: 160 ש"ח ל-1,000 מ"ל.

שוורצקופף פרופשיונל משיקה את סדרת הטיפוח החדשה לשיער. צילום: יח"צ
שוורצקופף פרופשיונל משיקה את סדרת הטיפוח החדשה לשיער. צילום: יח"צ

Mad About Curls Butter Treatment – מסכת חמאה להזנה עמוקה לשיער מתולתל

רגיל עד עבה מסכת חמאה מטפחת המעניקה לחות ולא מכבידה על השיער, לשיער מתולתל רגיל עד עבה, להזנה עמוקה עם תרכובת אקווארין. את המסכה יש למרוח על שיער לח שיובש במגבת ולשטוף אחרי 5 -10 דקות. מחיר: 150 ש"ח ל-500 מ"ל.

Mad About Curls Twister Definition Cream – קרם מגדיר תלתלים לשיער מתולתל רגיל עד עבה

קרם עשיר בשמן חוחובה, נועד לשליטה בתלתלים פרועים באמצעות לחות שמפחיתה את הפריזיות ומסייעת לשימור תלתלים מעוצבים לאורך זמן. הפורמולה עם תרכובת אקווארין מיועדת לשימוש על שיער לח שיובש במגבת ואחריה יש לעצב את התלתלים בעזרת האצבעות, ללא שטיפה, ולייבש בצורה טבעית. מחיר: 94 ש"ח ל-200 מ"ל.

Mad About Curls Quencher Oil Milk – שמן חלב מרווה לעיצוב מחדש לשיער מתולתל יום לאחר החפיפה.

שמן מרווה המכיל חומרים מטפחים, מיועד לעיצוב התלתלים מחדש ביום שאחרי החפיפה ולבנייה מחדש של התלתלים. הפורמולה עם תרכובת אקווארין מספקת לחות ויש לרסס את המוצר על שיער לח בצורה שווה. מחיר: 99 ש"ח  ל-200 מ"ל.

לשיער המתולתל שלך. צילום: יח"צ
לשיער המתולתל שלך. צילום: יח"צ

סדרת הגלים Mad About Waves

Mad About Waves Sulfate Free Cleanser – שמפו ללא סולפט לשיער גלי

שמפו לניקוי עדין ללא סולפט לכל סוגי השיער הגלי, מכיל תרכובת אקווארין המספקת לחות ומקבעת את השיער הגלי לאורך זמן. יש לעסות על שיער רטוב עד להקצפה, לשטוף היטב ולהמשיך להשתמש בקונדישינר לשיער גלי. מחיר: 160 ש"ח ל-1,000 מ"ל.

Mad About Waves Windswept Conditioner -קונדישנר לשיער גלי

קונדישנר עבור כל סוגי השיער הגלי, מכיל פורמולה ובה תרכובת אקווארין המרככת את השיער, מספקת לחות ומעצבת את השיער. לעיצוב שיער גלי לאורך זמן יש לעסות על שיער רטוב ולשטוף היטב. מחיר: 160 ש"ח ל-1,000 מ"ל.

סדרת המוצרים שאסור לפספס. צילום: יח"צ
סדרת המוצרים שאסור לפספס. צילום: יח"צ

Mad About Waves Windy Texture Balm -קרם מגדיר גלים לשיער גלי רגיל עד עבה

קרם לשיער גלי רגיל עד עבה המגדיר ויוצר גלים מבלי להכביד על השיער, תרכובת האקווארין בפורמולה מספקת לחות ומעצבת את הגלים לאורך זמן. לשימוש על שיער לח שיובש במגבת. יש לעסות לתוך השיער בעזרת האצבעות ולייבש בצורה טבעית או בעזרת דיפיוזר בעוצמה נמוכה. למוחרת מומלץ לרענן על ידי שימוש בשמפו יבש מסדרת הגלים. מחיר: 94 ש"ח ל-150 מ"ל.

Mad About Waves Refresher Dry Shampoo – שמפו יבש לרענון שיער גלי יום לאחר החפיפה

שמפו יבש לרענון שיער גלי יום לאחר החפיפה, מונע השטחה של השיער וסופג את עודפי השומן .יש לנער היטב לפני השימוש ולרסס על שיער יבש ובהתזות קצרות ממרחק של 20 ס"מ ולהבריש ביסודיות. מחיר: 70 ש"ח ל-150 מ"ל.