לא רק בחגים: 5 יעדים לחופשות רומנטיות במיוחד

אז מה אם אחרי החגים? צילום: שאטרסטוק
אז מה אם אחרי החגים? צילום: שאטרסטוק

מחפשים דרך לרענן את השגרה השוחקת? החל מיוון ועד האיים המלדיביים – הנה כמה הצעות שמתאימות לחופשה רומנטית

88 שיתופים | 132 צפיות

בני זוג שמחפשים תירוץ לצאת מהשגרה יכולים לקחת הלוואה מיידית ולהשתמש בה כדי לטוס לחופשה רומנטית. הנה כמה הצעות ליעדים בסגנונות שונים:

1. טיול אקסטרים ביוון

זוגות צעירים אוהבים לצאת לטיולי אקסטרים בשביל לבחון את חוזק הקשר ביניהם. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא חייבים לטוס עד דרום אמריקה בשביל זה ואפשר למצוא מסלולים מאתגרים גם ביוון.

יאסו. צילום: שאטרסטוק
יאסו. צילום: שאטרסטוק

מהאי רודוס למשל יוצאים מסלולי טיולים לשמורות טבע מקומיות עם או בלי מדריך, ואפשר להרחיק עוד קצת לכרתים כדי לשלב את טיולי האקסטרים הרגליים עם טיולי ג'יפים ממונעים. איים קטנים יותר נמצאים גם הם במרחק של עד שעה טיסה וזמינים לבני זוג בהתראה קצרה.

2. חופשת בטן גב בתאילנד

אין כמו חופשת בטן גב בשביל להלהיט מחדש את אש האהבה. היעד הקלאסי ברשימה הוא תאילנד, או יותר נכון האיים שנמצאים בקצה הדרומי של המדינה ומקבלים אליהם ישראלים לכל אורך השנה. באיי תאילנד יש תנאים מושלמים לחופשת בטן גב וחוץ מכמה ימי חופש לא תצטרכו להביא איתכם שום דבר נוסף.

תאילנד להמונים. צילום: שאטרסטוק
תאילנד להמונים. צילום: שאטרסטוק

3. אירופה הקלאסית עם פראג

בני זוג בגילאים שונים גם בוחרים לעיתים קרובות לטייל באירופה הקלאסית. היעד המושלם לחופשה רומנטית ביבשת הישנה הוא כמובן פראג, בירת צ'כיה ומקום שמושך אליו תיירים מכל רחבי העולם. בפראג יש לבני זוג המון מה לעשות וניתן לתכנן את הטיול לפי העדפות אישיות. בין היתר, רצוי להשאיר זמן לביקור במוזיאון, בתערוכה, בהצגה או במסעדה ולא לשכוח לצאת לבילוי לילי עד השעות הקטנות של הלילה כדי לנצל את מחירי האלכוהול הזולים.

קיורטוש בפראג. צילום: שאטרסטוק
קיורטוש בפראג. צילום: שאטרסטוק

4. חוף לחוף בארצות הברית

טיול מחוף לחוף בארצות הברית מתאים לחופשה ארוכה שתשאיר את בני הזוג עם חוויות לכל החיים. כמובן שצריך להתאים את סוג המסלול לאופי החופשה ולבחור יעדים רומנטיים, אך ארצות הברית היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ואין מה לדאוג מהבחינה הזו.

ניו יורק אהובתי. צילום: שאטרסטוק
ניו יורק אהובתי. צילום: שאטרסטוק

בנוסף, תמיד אפשר לצאת לדרך עם המלצות של חברים, קרובים ובני משפחה ולעצור באופן ספונטני בכל עיירת ספר שנראית מעניינת. בסופו של דבר, המטרה היא ליהנות מזמן האיכות המשותף ואין כמו נסיעות ארוכות ברכב שכור כדי להשיג תנאים כאלה.

5. אקזוטיקה באיים המלדיביים

יש יעדים אקזוטיים וקלאסיים שעליהם בני זוג מפנטזים עוד לפני שהם מכירים אחד את השנייה. בראש הרשימה נמצאים האיים המלדיביים, עם החופים הלבנים והמים הכחולים. נכון להיום יש מגוון מלונות וחבילות נופש משתלמות לאיים המלדיביים והיתרון הוא שלא צריך להתכונן כדי לבלות בהם. בני זוג תמיד ימצאו את מבוקשם ביעד אקזוטי כזה ואין ספק שמדובר גם במקום שמתאים לירח דבש.