וילה משלהן: המקומות המושלמים לאירועי העצמה נשית בצפון

צפון הארץ. צילום: שאטרסטוק
צפון הארץ. צילום: שאטרסטוק

הצורך ביצירת מרחב נשי מחבק ויוקרתי בו יכולות נשים להכיר עמיתות ולנפוש עם קולגות וחברות עולה בשנים האחרונות, ואנחנו לא מופתעות. מצאנו את המקומות המושלמים לעשות זאת בלי לוותר על נוף יפהפה ואירוח איכותי

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

ארץ הצפון עתירת מתחמי האירוח הגדולים והמושקעים, נחשבת כבר שנים ארוכות למלכת החופשות הישראליות שבהן כל משפחה וקבוצה יכולות להשתלב וליהנות מאווירה רעננה, מזג אוויר בריא וושבירה מתבקשת של השגרה. עם הזמן, הפכו הוילות הנוצצות של הצפון להרבה יותר מ"עוד" חופשה-בריכה-מנגל וכיום הן בעלות ביקוש גם בקרב קבוצות נופשים אחרות בתכלית: אירועי עובדים, ימי גיבוש, סדנאות מיוחדות, הדרכות שונות וכמובן מסיבות רווקים ורווקות. אלה משתמשים בוילת הנופש היפה והיוקרתית כמקום אידיאלי להעברת תכנים ומסרים, למינגלינג חברתי ולמפגש מהנה שבמסגרתו אפשר להפיק מטרות בשילוב הנאות כמו בריכה, נוף יפהפה ושינה טובה ואיכותית.

[tmwdfpad]בשנה האחרונה נרשמת עלייה משמעותית גם בחיפוש וילות אירוח בצפון לאירוע העצמה נשית. אלו הן קבוצות עסקיות או חבריות שמעוניינות לייצר מפגשים רלוונטיים, לחלוק חוויות ולבלות יחד. זהו מקום טוב למפגש ודיונים, האזנה להרצאה מעניינת, הפצת ידע, שיתופי פעולה ועוד. בעבר הלא רחוק, שימשו וילות היוקרה רק את הפאן הגברי, אך כיום התהפכו היוצרות ונוצר הצורך ביצירת מרחב נשי שבתוכו יכולות הנשים להכיר עמיתות חדשות למקצוע ולנפוש עם הקולגות או החברות.

מה עושים בתוך הוילה?

ברחבי הצפון קיימות רבבות של וילות נופש משובחות ואיכותיות, שמרביתן ניצבות במתחם פרטי וללא הפרעה. חלקן אידיאליות בעיקר לחגיגות כמו מסיבת רווקות או אירועי השקה. חלקן יהיו נפלאות לאירוח סולידי ושקט שבו אפשר להתרווח ולנוח ברוגע, להתגבש ולייצר שיתופי פעולה מעניינים. מנהלים ובעלי עסקים רבים רואים באפשרות לפצל את אירועי החברה של נשים וגברים כרעיון מבורך, כאשר פעמים רבות חלים מצבים בהם אנשים חשים פחות בנוח בבילוי של יום או יומיים במקום בלתי שגרתי עם יתר העובדים. על כן העצמה נשית בוילת נופש, יכולה לשמש כמרחב בטוח ותומך שמתבסס על נוחות רבה ומזכה את העובדות בבילוי האישי המתאים להן.

וילות הנופש ככלל, מכילות בריכת שחייה גדולה ואיכותית הבנויה בדירוג הגבוה ביותר של בריכות שחייה פרטיות בישראל. סביבן ניתן למצוא מרחבי שיזוף ומדשאות רבות התורמים לתחושת הנופש המתבקשת, פינות מוצלות להעברת מסרים חשובים, דיונים, תובנות וכמובן אכילה משותפת, נוף מרהיב שמסגיר את חבלי הצפון הפראיים ביותר וכמובן – שירות מעל ומעבר למצופה, המכיל בתוכו מארח צמוד לכל צורך ובקשה, עם אפשרות לארוחות בוקר ופינוקים נוספים בהפתעה, המוגשים כאקסטרות. כל וילה יכולה להכיל סדר גודל שונה של חדרי לינה, בין 3 חדרים ועד 8 במתחם אחד. מתחם הפנים כולל מטבח וסלון מאובזרים קומפלט, עיצוב מוקפד ואלגנטי המתבצע פעמים רבות על ידי אדריכלים מנוסים ופיצ'רים מהנים נוספים כמו סאונה יבשה, ג'קוזי ספא, שולחנות ביליארד ופינג פונג, מכונות קריוקי, מעשנות בשר ומרפסות פרטיות מהחדרים.

בתיאום מראש, יכולה הוילה להפוך למקום אטרקטיבי לקיום עיסויים, סדנאות מיוחדות כמו בישול, אימפרוביזציה או סדנאות צחוק, הרצאות עסקיות, ארוחות קייטרינג ועוד. בעלי המקום יוכלו לסייע לכם בהמלצה על בעלי המקצוע המתאימים, בקישוט המקום לפי טעמכן ובהזמנת הגורמים המתאימים בעת האירוח שלכם בוילה.

עולם של אפשרויות גם מחוץ לוילה

הסביבה החיצונית של הוילות מאפשרת לנופשות והנפגשות לנצל את המפגש גם לצורך אתגרים חדשים ועניין נוסף בלב השטח. הרבה מעבר למסלולי הטיולים שהתברכו במים קרירים וטבע מרהיב, ניתן ליהנות גם משלל אטרקציות שטח מצוינות כמו: טיולי סוסים, ג'יפים, טרקטורונים, רייזרים, ראפטינג, פארק חבלים אתגרי ועוד, שיעלו את הדופק ויתרמו להעצמה מלאה משמעות. האטרקציות יכולות להתבסס על קונספט מסוים שמכיל המפגש כמו: שבירת מוסכמות, גיבוש, יצירת אמון הדדי ומנהיגות. עבור נשים העובדות יחד זו יכולה להיות דרך מדהימה להפיק מסרים, לצד הפורקן וההנאה שוברי השגרה, שבאמצעותם ניתן להגביר את המוטיבציה והלויאליות לבית העסק. היות ומרבית הוילות ממוקמות באזורי הגליל, תוכלו לנוע בקלות רבה מאתרי האטרקציות אל מסעדות מקומיות קרובות, אתרים מיוחדים, שווקים, מרכזי מבקרים ועוד. היציאה החוצה מהוילה מאפשרת להפנות את התודעה גם אל תרבויות אחרות הממוקמות בארץ הגליל בכפרים הדרוזים והצ'רקסיים, לשמוע על מעגלי העבודה הנשיים במקומות אלה ולייצר שיתופי פעולה מדהימים וחוצי תרבויות, שעסקים רבים בתנופה מעוניינים כיום לייצר.

הכוח הנשי: המלצה על 6 וילות מושלמות

אלת היער – זה נראה כאילו בעלי המתחם סיירו ביער היפהפה שמקיף את מושב גרנות הגליל הפסטורלי, מצאו את הנקודה המבודדת ביותר ובחרו להקים בה וילה, מה שמאפשר למתחם להפוך לזירת מסיבות מושלמת בלי חוקים וללא הגבלות על רעש. הוילה בעיצוב מודרני, מציעה 3 חדרי שינה, סלון אטרקטיבי עם מערכת הגברה, שולחן ארוחות ענק, בריכה ענקית, ספא זרמים ומתקן ברביקיו מקצועי, כאשר הכל ניצב בתוך היער ובסביבה ירוקה עם אפס הפרעות מסביב.

אלת היער. צילום: יח"צ
אלת היער. צילום: יח"צ

וילה מונסון – אם אתן מחפשות אירוע העצמה נשית מיוחד ומעורר השראה, אין ספק שחבלי הנוף ממושב עין יעקב יתרמו משמעותית למטרה. לוילה 4 חדרים ולובי רחב ידיים באבזור מלא המעוצבים בקו יוקרתי מודרני, חצר בגודל 80 מ"ר המכילה בריכה עם ספסל זרמי ג'טים פנימי מובנה (מחוממת ומקורה בחורף), ג'קוזי ספא ומרחב מבודד בקו ראשון לנוף, מגרש כדורעף, פינות זולה ומתקן ברביקיו מקצועי מאבן.

וילה מונסון. צילום: יח"צ
וילה מונסון. צילום: יח"צ

וילה גרנד רויאל – אירועי העצמה נשית בוילת נופש המכילה 30 נופשים בבת אחת, היא פרקטיקה שבהחלט כדאי למהר ולנצל, שכן מעטות הוילות המסוגלות להכיל כמות כה גבוהה של נופשים מבחינת גודל המקום ומרכיבי האירוח. הוסיפו לכך את נוף ההרים הירוקים המרשים שמתנוסס מהוילה, את העיצוב הנחשק של כל אחד מ-8 החדרים בעלי מרפסות הנוף הפרטיות ואת מתחם הבריכה עתיר היופי (מחוממת ומקורה בחורף) ותקבלו מקום מעולה לכל נופש, אירוע, סדנה וגיבוש.

וילה גרנד רויאל. צילום: יח"צ
וילה גרנד רויאל. צילום: יח"צ

וילה ארט –  וילה בגליל המערבי השוכנת מול נוף פתוח ומהפנט, שתתאים לכל אירוע עסקי ולינת חברות או קולגות בנוחות מיטבית. לוילה 5 חדרי שינה אלגנטיים וגדולים במיוחד, סלון ומטבח מאובזרים קומפלט בקו עיצוב אקלקטי המעניק תחושה ביתית מושלמת של "חברה מארחת", חצר גדולה ואיכותית בעלת בריכת שחייה מפוארת וג'קוזי ספא, מתקן ברביקיו מקצועי, צמחייה מטופחת ופינות ישיבה רבות.

וילה ארט. צילום: יח"צ
וילה ארט. צילום: יח"צ

אחוזת צוריאל – מתחם נופש מושלם לאירועים גדולים, מסיבות השקה, כנסים חגיגיים ואירועים בעלי אופי תוסס ואנרגטי. האחוזה בנויה בהשראה גלילית כפרית ולה 5 חדרי שינה מפנקים, סלון ומטבח ברמת גימור גבוהה, מתחם בריכה עצום בקו ראשון לנוף הכולל מדשאה ענקית, בריכת שחייה חצי אולימפית (16×16) וג'קוזי ספא יוקרתי במיוחד המתאים ל-10 נופשים בו זמנית, מטבח חיצוני מאובזר הכולל מקרר שתיה, מכונת קוביות קרח, ברביקיו מקצועי ודלפק בר.

אחוזת צוריאל. צילום: יח"צ
אחוזת צוריאל. צילום: יח"צ

אחוזת נתיב –  "הוילה שיש בה הכל", מושלמת באופן מיוחד לנופשי עובדות ולהעצמת אמהות יחד עם הילדים. האחוזה מספקת מענה מושלם לכל הגילאים, כאשר היא כוללת קאנטרי קלאב פרטי עם בריכה, סאונה יבשה, מתחם ילדודס עתיר משחקים ומתקנים, גן חיצוני עם פארק שעשועים וג'קוזי ספא, גשרונים, ערסלים, פסלים, מתחמי ישיבה ופינת ברביקיו מקצועית. האחוזה נפרשת על פני שני דונמים, מציעה 5 חדרי שינה, סלון ומטבח גדולים ואפשרות לינה ל-22 נופשים בו זמנית.

אחוזת נתיב. צילום: ארנולד בר
אחוזת נתיב. צילום: ארנולד בר

 

הכתבה נכתבה על ידי אתר וילות היוקרה המאגד וילות בלעדיות ואיכותיות – https://www.Hayokra.co.il