יוקרה, סטייל, חגיגה: האירועים שאתם צריכים לחגוג בוילה

האירוע הבא שלכם. צילום: שאטרסטוק
האירוע הבא שלכם. צילום: שאטרסטוק

החל בחתונת בריכה וכלה במסיבת החלומות שלכם, מצאנו את האירועים שניחוח החופשה והיוקרה מחמיא להם

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

חשבתם שרק חופשות משפחתיות קטנות וסולידיות יכולות להתממש במלואן בתוך הוילה? תחשבו שנית! וילות נופש נועדו לייצר מפגש ייחודי ומרתק בין עולם החופשות המפוארות, לבין החגיגה הפרטית שאתם מעוניינים לקיים – מכל סוג ובכל צורה. החל ממתגייסים טריים ועד חתונות כסף, אין משהו שלא ניתן להגשים באמצעות אירוח וילות לאירועים. זמן להכיר את האלטרנטיבה המושלמת לבתי האירועים, האולמות והמתנ"סים העירוניים, שיש בה הרבה יותר ממרחב שמכיל את כולם.

בחמש השנים האחרונות, רושמות הוילות בצפון שיא חדש של ביקורים בגזרת האירועים. אם בתחילת דרכן שמשו וילות הנופש כפתרונות נופש פרטיים שמקבילים למה שקורה בחופי יוון, הרי שכיום ישראלים רבים רואים בהם כאופציה מושלמת לחגיגות שאין בהן שמץ של הפרעה. לחגיגות הללו מצטרפים גם בריכת השחייה, הג'קוזי ספא, שולחנות הביליארד והפינג פונג, חדרי השינה בעלי מיטות הקינג סייז ומסכי הצפייה הענקיים, הנוף המרהיב והלוקסוס המהפנט, שתורם לחגיגות "היי סוסייטי" מלאות יוקרה וסטייל.

ביליארד. צילום: שאטרסטוק
ביליארד. צילום: שאטרסטוק

באמצעות וילת הנופש, יכולים האורחים המבלים להעמיק את עוצמת האירוע ולהציב במרכז את החוגגים עצמם כמסמר המסיבה. המקום מקושט, הנשנושים מוגשים והאורחים רשאים לבלות כאוות נפשם בכל מתחמי הוילה נון סטופ. אחד האירועים הפופולריים שלשמו נשכרות הוילות היוקרתיות והאיכותיות ביותר הוא כמובן מסיבות הרווקים והרווקות, בהן יש צורך מיוחד להתנתק מהשגרה ולספוג קצת שלווה, היכן שאף גורם חיצוני לא רשאי להשתתף. הנחשקות של הוילות, לרבות העיצוב ברמה הגבוהה והשילוב של החגיגה המרגשת עם מיני-חופשה, הופך את אפשרות זו לאטרקטיבית ומשתלמת, בייחוד עבור קבוצות חברים וחברות המתקשים למצוא מקום אינטימי לחגיגות שניתן להרעיש בו ללא הגבלה (ישנן וילות המיועדות למסיבות רועשות ומומלץ לבדוק טרם הסגירה את האפשרות להשמעת מוזיקה חזקה) ולהאריך את זמן החגיגה ממספר מוגבל של שעות לכמעט יומיים של תענוג צרוף.

חתונת בריכה? זה בהחלט אפשרי

אך לא רק מסיבות רווקים ורווקות הם שהופכים את וילות הנופש לכה מבוקשות בתחום האירועים. הכירו את אחוזת אלון וזית – מתחם נופש החולש על תצפית נוף מרתקת בעלת אפס בתים מלפניה ומצדדיה, עם חצר שאינה נגמרת והתאמה ייעודית לאירועים כמו בת/ בר מצווה, חינה ואפילו חתונה! תארו לעצמכם חופה שבסיומה החתן והכלה קופצים למים ונהנים ממסיבת בריכה, או נהנים משבת חתן משפחתית בבוקר שאחרי בשילוב הבריכה הנהדרת? הבידוד המוחלט של הוילה הופך אותה למקום עצום ומושלם לחגיגה שתכננתם, תוך שהאורחים יכולים להתפנק בבריכה ובספא לכל אורך השהות ואילו המשפחה הגרעינית תזכה ללילה של שינה איכותית ב-6 חדרי שינה הבנויים בסגנון ים תיכוני אותנטי יוצא דופן. מתחמי נופש גדולים כמו אחוזת אלון וזית, נחשבים למבוקשים מאוד בתחום ההפקות והאירועים והם יכולים להתאים גם למגוון ערבי גיבוש, השקות מיוחדות ולקבוצות חברים שמעוניינים במרחב פרטי ומפנק ללא הפרעות.

בריכת חתונה. צילום: שאטרסטוק
בריכת חתונה. צילום: שאטרסטוק

אתם הבמאים, אך המארחים יכולים לסייע

למעשה, אחד הדברים שהוילה לא כוללת באופן טבעי הוא הקישוטים והדקורציה של המקום לפני האירוע שלכם. בעוד שאת יתר הדברים ניתן לתכנן ולהגדיר מראש (כמו הזמנת קייטרינג, אוהל עיסויים או הפעלה מיוחדת), לקשט נותר עדיין החלק הבלעדי של מארגני האירוע. אך בשל הצורך הרב של האורחים בסיוע בנושא זה מרחוק ומראש, גם כאן המארחים יכולים בהחלט לעזור ולהזמין מבעוד מועד סידורי פרחים ובלונים, שלט חגיגי, זיקוקין על שפת הבריכה, פיזור גלגלי ים וכדורי ים בצבעים מדליקים בתוך הבריכה והיד עוד נטויה. המטרה של כל וילת נופש יוקרתית הוא להנגיש את כלל השירותים ככל שניתן למבלים במקום, על מנת שהחגיגה שלכם תהיה מושלמת בדיוק כפי שתכננתם.

מקום נוסף אטרקטיבי במיוחד לאירועים אליהם מוזמנים משפחה קרובה וחברים, הוא וילה סוליס המדהימה במושבה מגדל שמעל הכנרת. הוילה ניצבת בתוך שדות וכרמים ובתצפית מדויקת אל הר ארבל המופלא והיא מתאימה גם לצילומים זוגיים ומשפחתיים, הפקות אופנה חגיגיות ולטווח רחב מאוד של גילאים בו זמנית. הבריכה מגודרת להגנת הילדים והרחבה החיצונית לה תשמש אתכם כמרכז האירוע שבו ניתן להגיש את האוכל והנשנושים, לקיים הפעלה מיוחדת ולהתראות עם כל המוזמנים. המתחם הפנימי של הוילה מעוצב בסגנון מודרני מושקע ומכיל 6 חדרי שינה עם מטבח וסלון מאובזרים היטב, חדרי רחצה מרהיבים ומרפסת נוף פנורמית. אך לא בכך מסתיימת החגיגה – אם יש לכם מספר גדול של מוזמנים, הזמינו אותם אל הוילה התאומה הסמוכה לשלכם ותיהנו מהרחבת החגיגה המשותפת וניצול מקסימלי של שני מתחמי נופש בו זמנית!

וילה סוליס. צילום: ארנולד בר
וילה סוליס. צילום: ארנולד בר

וילת נופש להפתעות מיוחדות

אם אתם מעוניינים להפתיע, לרגש ולהקדיש את הבילוי לאדם קרוב ומיוחד, אין מתאימות יותר מאשר וילות לאירועים – מה אפשר לחגוג בוילה בגזרת ההפתעות? רבים בוחרים במקום חלומי וביציאה מהשגרה על מנת להציע נישואין באופן מרגש, לקיים יום הולדת בהפתעה ולחגוג אירועים של "פעם בחיים" כמו מסיבת גיוס או עזיבה לחו"ל, בהם לוקחים חלק אנשים יקרים ואהובים. זוהי מחווה נדיבה, עוצמתית ויוצאת דופן, שאין אדם שיוכל לסרב לה והיא תשתמר בזיכרון כמתנה ייחודית ובלתי נשכחת. כאשר חשוב לכם להיות מקוריים לרגל יום הולדת 50 לאמא, 80 לסבא או חתונת כסף להורים היקרים, אין טובות יותר מוילות הנופש על מנת להדגיש את גודל המעמד. האירוח בוילה יכול לשלב את מנעמי החיים הטובים יחד עם יציאה מהשגרה ופרקטיות מיטבית, בשל המקום הרחב ואפשרויות הבילוי והגימיקים שניתן להוסיף למסגרת השהות. דמיינו למשל את וילה מול ים הנהדרת שנמצאת במקום התיירותי במדינה… אילת! מתחם תענוגות מרשים לכל הדעות שמתאים ל-15 חוגגים שישמחו את המופתע/ת ההמומים ללא גבול ולאחר מכן ימשיכו את הבילוי בבריכה המדהימה ובלובי המפואר כשהכל ניצב בקו ראשון מול הים האדום.

מה קיים בוילה המיועדת לאירועים?

ממש כשם שלא תמצאו וילה ללא בריכה, לא תוכלו למצוא וילה ללא שולחן ארוחות גדול, חצר רחבת ידיים ונוף נפלא. אם תכננתם להישאר לישון בוילה, ודאו שלרשותכם מספיק מיטות ללינה (חלק מהמקומות מאפשרים לינה משותפת גם בסלון ויכולים לספק לכם מזרונים נוספים ללינה בתיאום מראש) ומצרכי מזון שתוכלו לבשל בקלות במטבח המאובזר ובפינת הברביקיו המקצועית. סידורי ישיבה במתחם הגן, שירותי הגברה מתקדמים והקמות מיוחדות כמו חופה, יתבצעו בתיאום מול המארחים כמובן אך יהיו באחריותכם המלאה. וילה אלת היער למשל, מעמידה לרשות אורחיה את כל הדרוש לקיום אירוע מא' ועד ת': מרחב חיצוני ופנימי גדול שבו יכולה קבוצת הנופשים להתארח, מערכת קריוקי מקצועית, שולחנות פינג פונג וסנוקר, 3 חדרי שינה גדולים וכמובן – בידוד מוחלט למסיבות!

גם וילה פרימור המשובחת מהמושבה כנרת תתאים לאלו המעוניינים במרחב פנימי וחיצוני גדול ככל הניתן, כאשר היא נחלקת ל-2 וילות תאומות השוכנות זו לצד זו ומאפשרות "פיצול" של המשפחה או קבוצת החברים ביחס לסידורי הלינה. לכל וילה ארבעה חדרי שינה, מטבח וסלון יוקרתיים, פינת אוכל ענקית וכמובן – מתחם גן עצום ונפלא עם בריכת שחייה מפוארת וג'קוזי ספא מול נופי הכנרת, שיכולים לאפשר לחגיגה להימשך ללא גבולות ועם הרבה טעם של עוד.

וילה פרימור. צילום: יח"צ
וילה פרימור. צילום: יח"צ

המאמר נכתב על ידי פורטל הנופש "וילה בשבילי" – https://www.vila4me.co.il/