על המפה: 6 וילות במרכז לחגוג בהן את האירוע הבא שלכם

כי כיף ועוד כיף. צילום: שאטרסטוק
כי כיף ועוד כיף. צילום: שאטרסטוק

מבזק חדשות: העובדים שלכם לא רוצים לצאת לטיול הג'יפים בירדן, הם לא רוצים לשמוע הרצאה מרתקת בלופט החנוק, ולא – להביא אותם למקום העבודה בערב לא נחשב ליציאה מהשיגרה. הכירו את המקום הבא לאירועי החברה שלכם שיעשה את העבודה

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

אם התעוררתם ממש עכשיו מתרדמת ארוכה של מספר שנים, אתם בטח זוכרים את וילות הנופש כמתחמי הווי משפחתיים או כמקומות למפגש חברתי שבהם יש תפקיד ראשי אך ורק לבריכה והמנגל. אך מאז ועד ימינו נוצרה הבנה בקרב מנהלים ובעלי חברות רבות, כי אם ברצונם להשריש מוטיבציה מוגברת בקרב העובדים, לגרום להם לצאת מהשגרה ו"ליישר קו" עם טווח רחב של עובדים, גילאים והעדפות – וילות הנופש הן המקום האידיאלי אליו כדאי להגיע. אם בעבר הן הוקמו בצפון בלבד והציעו חלופה יוקרתית ופרטית למתחמי הצימרים ומלונות הבוטיק, הרי שכיום קיימות וילות רבות במרכז הארץ, במרחק נסיעה קצר ביותר מבית העסק המאפשרות לסגור את המקום עבורכם בלבד ליום שלם של אירועים והנאות ועד ללינת לילה עם מסיבה טובה, ארוחת בוקר וקצת שכשוך בבריכה.

[tmwdfpad]

ערב חברה בוילה – לשם מה?

ערבי חברה וימי גיבוש הם דרך מפתיעה ומקורית לומר לעובדים שלכם תודה על ההשקעה והמאמץ שלהם לאורך השנה. בנוסף להבעת התודה וההערכה האישית, ניתן להשתמש בוילה כמתחם מצוין לקיום סדנאות, ישיבות והרצאות אותן תרצו להעביר לעובדים, לצוותים או לחבר המנהלים. תוכלו להשתמש בסלון לצורך הקרנת מצגת, נתונים שנתיים, סרטון תדמית או סרטון המוקדש לעובדים בהפתעה, במטבח לשם הכנת הארוחות או הגשת מנות הקייטרינג שהזמנתם וכמובן לנצל את כל מתחם הגן לבילוי וניתוק מתבקש מהשגרה, שישיבו את העובדים שלכם למחרת בכוחות מחודשים ומלאי מוטיבציה להפיק עבורכם את הטוב ביותר. חשוב לציין כי וילות נופש יכולות לשמש כמענה למגוון צרכים ולטווח רחב של גילאים, כך שגם תנועות נוער, פעילי עמותות ומתנדבים שונים יוכלו להשתמש בוילה כמקום אידיאלי למפגש והעצמה משותפים.

מה בוילה המיועדת לאירועים ומסיבות?

מעבר לאפקטיביות העסקית שמאפשרות וילות במרכז הארץ, זהו מתחם פרטי וסגור שבו איש לא עשוי להימצא מלבדכם והוא תורם לאינטימיות הרבה של המבלים והמתגבשים. חברות רבות רואות בכך הזדמנות למיסוך פעילותן העסקית ולשמירה על סודיות של מהלכים חדשים וארגוני העובדים מאמינים שזוהי הזדמנות פז לתרום לגיבוש העובדים, באופן שבו הם חשופים אך ורק אחד לשני וללא אנשים נוספים. כל וילה מתאימה לכמות גדולה של אורחים, עד מאות אורחים במתחם! הוילה בעלת מספר חדרי שינה אם חלק מהמוזמנים נשארים ללינת לילה, סלון ומטבח מאובזרים בכל הדרוש, עיצוב מוקפד ואלגנטי וכן מתחם חיצוני הכולל בריכת שחייה (בחלק מן המקומות תהיה מחוממת ומקורה בחורף) ופיצ'רים מגוונים נוספים כמו ג'קוזי ספא, שולחנות משחק, פינות ישיבה, מתחם ברביקיו ועוד. המארחים יוכלו לעזור בכל הדרוש לצורך ארגון האירוע והכנת המקום למטרותיו. הטיפ החשוב ביותר בהקשר הזה הוא לערב ככל שניתן את המארחים בפרטי האירוע ובצורך שלכם ובכך לייצר התאמה רבה יותר של כל הפרטים ואפשרות למארחים להציע לכם עוד דברים שביכולתם לספק כמו תוספת שולחנות וכסאות למתחם הגן, מזרונים נוספים ללינה, ציוד לשומרי השבת כמו פלטת שבת ומיחם, מערכת קריוקי וכד'. חשוב לציין כי אם תכננתם להזמין מרצה אורח, מפעילים או מעבירי סדנאות חיצוניים, כדאי לציין זאת על מנת שלא לייצר מצב שבו נדמה כי מישהו זר מנסה לקבל מכם אישור להיכנס, על אף היותה של הוילה מקום אירועים פרטי שהכניסה אליו מותרת אך ורק לאורחי המקום.

6 וילות מומלצות לאירוע החברה או המסיבה שאתם מתכננים:

  1. מצודת דוד, מושב גפן

אם אתם מחפשים וילות במרכז הארץ למסיבות, אירועי חברה וימי גיבוש משתלמים ואטרקטיביים, מצודת דוד יכולה להתאים לכם במיוחד. הוילה שאכן בנויה כמצודה ירושלמית מיוחדת, מכילה 6 חדרי שינה, סלון ומטבח בקו עיצוב נקי מודרני ואבזור מלא להכנת ארוחות ולהגשת נשנושים או קייטרינג. לוילה מתחם חיצוני גדול מאוד שבו יכולים החוגגים להתכנס וליהנות מבריכת השחייה והג'קוזי ספא המרעננים. המקום מתאים לקיום אירועים עסקיים או חברתיים מכל סוג ובעל גישת אירוח לבבית ואכפתית.

מצודת דוד, מושב גפן. צילום: יח"צ
מצודת דוד, מושב גפן. צילום: יח"צ
  1. סי איוונט, אשקלון

אם אתם מחפשים מקום לערב חברה ענק, מקום אטרקטיבי למנוחה או יצירת רושם וכל אירוע רב משתתפים עד 300 איש – סי איוונט הוא המקום שחיפשתם! שני מתחמי פאר על קו החוף היפהפה באשקלון המורכבים מאפשרות לאירוח עם או בלי לינה, עם מערכת הגברה מקצועית, אבזור מלא במטבח והסלון, מרפסות גדולות וכמובן חצר שופעת אטרקטיביות והמון עניין. העיצוב המיוחד של הוילה תורם להיותה מתאימה מאוד למפגשים עסקיים ושיתופי פעולה, סדנאות מנהלים וערבי הוקרה מושקעים במיוחד לצוות העובדים.

סי איוונט, אשקלון. צילום: יח"צ
סי איוונט, אשקלון. צילום: יח"צ
  1. קומת גג, פתח תקווה

אירועי קיץ מיוחדים ללא הגבלת רעש יכולים להיות אידיאליים ביותר ב"קומת גג" המדהימה שבפאתי פתח תקווה. שני מתחמי המקום הפכו לשם דבר בקרב מסיבות עובדים ואירועי חברות והם מציעים מתחם נופש יוקרתי הכולל בריכה גדולה וג'קוזי ספא, מערכת קריוקי מקצועית, סלון אירוח מפואר, סוויטה ללינת לילה, מטבח חיצוני ופנימי מאובזרים היטב ושלל פינות ישיבה.

קומת גג, פתח תקווה. צילום: אמנון אוזן
קומת גג, פתח תקווה. צילום: אמנון אוזן
  1. חלום בחווה אורבן, חדרה

אם חשוב לכם להזמין את כולם אל מקום מדהים ויוצא דופן לקבוצות גדולות מאוד המשלב בין לוקיישן מושלם בעיר חדרה וניחוחות נופש לבין אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים – הכירו את חלום בחווה אורבן: ריזורט ייחודי המכיל 400 אורחים באירוע ישיבה ו-800 אורחים באירועי קוקטייל שמציע שורה ענפה של ספקים רלוונטיים מתחום הקולינריה והפקת האירועים. המקום מציע חצר רחבת ידיים עם בריכה ענקית (מחוממת ומקורה בחורף), ג'קוזי ספא זרמים, בר חיצוני עם מקררי שתייה ומזון, גריל מקצועי, רחבת דק ענקית ושפע פינות ישיבה. המתחם הפנימי כולל מטבח מאובזר לבישול ארוחות קלות וסלון מרווח עם מסך צפייה ענק, מערכת הגברה מקצועית ומערכת קריוקי.

חלום בחווה אורבן, חדרה. צילום: אמנון אוזן
חלום בחווה אורבן, חדרה. צילום: אמנון אוזן
  1. הבית האורבני, פתח תקווה

ומאורבן לאורבני נוסף – הבית האורבני בפתח תקווה הוא חלל אידיאלי לאירועי בוטיק ומסיבות עד 150 אורחים וללא הגבלת רעש. המקום בנוי כלובי ענק ומיוחד המציע סלון ענק ומבחר פינות ישיבה, קומת גלריה המיועדת ללינה (עד 20 לנים בוילה), מטבח מאובזר, בריכת שחייה וג'קוזי ספא. כמו כן הוילה בעלת נגישות לנכים ורזומה עתיר ניסיון בכל הנוגע לאירועי חברה, מסיבות והשקות פרטיות.

חלום בחווה אורבן, חדרה. צילום: אמנון אוזן
חלום בחווה אורבן, חדרה. צילום: אמנון אוזן
  1. וילה שקיעה בלבן, פתחיה

דמיינו לעצמכם כרם ענק, שבמרכזו וילת קיץ מדהימה לאירועים מכל הסוגים עד 250 אורחים שנהנים מהבריכה והספא מול נוף ירוק, מרענן ונהדר. וילה שקיעה בלבן הנהדרת מכילה 4 חדרי שינה זוגיים, סלון יוקרתי ומטבח מאובזר לבישול ארוחות מכל סוג. שלל פינות "זולה" ומתחמי ישיבה פזורים ברחבי הגן לצד שולחנות סנוקר ופינג פונג, בר דקורטיבי מדליק והתאמה מושלמת הן לעובדים והן לחוגגי האירועים המיוחדים.

חלום בחווה אורבן, חדרה. צילום: אמנון אוזן
חלום בחווה אורבן, חדרה. צילום: אמנון אוזן

הכתבה נכתבה על ידי אתר הוילות הישראלי הרשמי וילאס –https://www.villas.co.il/