מאוסטרליה לתל אביב

שווקים באוסטרליה וגם קצת אגדות

88 שיתופים | 132 צפיות

שווקים וירידים באוסטרליה

יש מי שנוסעים לחו"ל ולא יכולים בלי לבלות בשוק אחד או שניים, לפשפש בין דוכני הענתיקות, לטעום ממבחר הגבינות ומוצרי המזון וליהנות ממראה הפירות והירקות העסיסיים. לשם כך פורס בפנינו אתר זה את רשימת השווקים ביבשת אוסטרליה: שוקי פשפשים, שוקי אוכל, שוקי אומנות, שוקי מוסיקה, ועוד מגוון רב ועשיר. באתר רשימת השווקים על פי חלוקה גיאוגרפית או שמית, בצירוף כל הפרטים הדרושים: התאריך והיום בשבוע שבו מתקיים השוק, אופי השוק, מספר טלפון ואתר אינטרנט לקבלת מידע נוסף.

עיתון בכל מקום

מי שמכור לעיתון היומי ומתקשה ולהיפרד ממנו בעת הנסיעה לחו"ל, יכול לנשום לרווחה. באתר זה מצאו פיתרון הולם וריכזו עבורכם את כל העיתונים והמגזינים הרואים אור ברחבי העולם. החלוקה באתר היא על פי יבשות או חיפוש אלפביתי, וניתן למצוא בו את רשימת כל אחת מהמדינות ולאחר מכן רשימה של כל העיתונים והמגזינים המתפרסמים בה. בנוסף מאפשר האתר לבחור בכל אחד מהעיתונים, לקרוא בו את הכתבות והמדורים ולצפות בתמונות, וכל זאת ללא תשלום.

מסורת על פני הגלובוס

בראש תנועת חב"ד עמד במשך שנים רבות הרבי ממלובביץ', האדמו"ר השביעי לשושלת חסידות חב"ד מאז היווסדה. מאז שנבחר הרבי לתפקיד התרחבה החסידות והתפתחה, והפעילות בה הפכה חובקת עולם. הרבי תמך בעבודה ובעשייה שמטרתן קירוב לבבות, ובמצוותו יצאו אלפי שלוחים לכל רחבי תבל.

באתר זה ניתן לגלות היכן ממוקמים מרכז חב"ד השונים ברחבי העולם ולקבל פרטים נוספים על אודותם וכן מידע בנוגע לחגי ישראל השונים לפי לוח השנה העברי, מאמרים שונים בנושאי יהדות, פעילויות שונות ברחבי העולם ועוד.



בצפון הכי רחוק, בין נהרות קפואים והרים מושלגים, מסתתרת לפלנד.

בצפון הכי רחוק, בין נהרות קפואים והרים מושלגים, מסתתרת לפלנד.

לאס וגאס

לאס וגאס, נווה המדבר התוסס ביותר במדינת נבאדה שבארצות הברית, אוצרת בתוכה אין ספור אתרים, פעילויות ואטרקציות, מלבד המגוון הרב של בתי הימורים. באתר זה תוכלו למצוא את כל מה שרציתם לדעת על העיר לפני ההגעה אליה: מבחר רב של בתי מלון, הופעות בידור מרהיבות, מועדונים וסיורים תיירותיים בעיר ובסביבתה. בנוסף יש באתר קישור ובו מפות שונות וביניהן המפה של ה"סטריפ" – רחובה הראשי של העיר, שבו ממוקמות מרבית האטרקציות.

תל אביב האחרת

מלבד היותה מרכז בילויים מגוון, תל אביב-יפו, הבירה הלא רשמית של ישראל, היא עיר יפה ובה פינות קסם ואתרים מעניינים ומרתקים.

אתר זה מוקדש כולו לפינות אלו של העיר. יש בו סקירה נרחבת של מקומות ואתרים שונים בה, הריאות הירוקות, מבנים מפורסמים ומיוחדים, תוכניות עתידיות לגביה ועובדות מעניינות על אודותיה. כל אלה מלווים בתצלומים מרהיבים של העיר והמקומות המוזכרים.

לפלנד

בצפון הכי רחוק, בין נהרות קפואים והרים מושלגים, מסתתרת לפלנד. זהו חבל ארץ בצפון סקנדינביה, שגבולותיו הגיאוגרפיים אינם ברורים. הגבולות השתנו במהלך ההיסטוריה על פי דרכי הנדידה של הלאפים ושטחו של חבל הארץ נתחם בהתאם לרצון בתי המלוכה של שוודיה ושל נורווגיה.

באתר ניתן להתרשם מפיסת האדמה הקפואה ולמצוא חדשות ומידע על פעילויות וטיולים במקום, על התרבות המקומית, הטבע, טיפים לתכנון הטיול ועדכוני מזג אוויר.



כל המידע על אודות כל אחת מהמדינות ברחבי העולם.

כל המידע על אודות כל אחת מהמדינות ברחבי העולם.

מידע עולמי

הסקרנים שבינינו, שמעניין אותם לדעת מה מספר התושבים באקוואדור, מתי קיבלה יפן את עצמאותה, מהן השפות הרשמיות של דנמרק וכמה תושבים יש בהודו, מוזמנים להיכנס לאתר זה ולמצוא בו את כל המידע על אודות כל אחת מהמדינות ברחבי העולם. באתר מידע על עיר הבירה של כל מדינה, ההיסטוריה המקומית, יום העצמאות, המשטר המקומי, הרכב האוכלוסייה, השפה הרשמית, הדת המקומית, תוחלת החיים, המטבע, נתונים גיאוגרפיים ועוד.

סיפורי אגדות

סיפורי אגדות הם סיפורי פולקלור נפוצים, אשר לרוב עוברים מפה לאוזן. בדרך כלל המחבר הוא אנונימי ואין מקום וזמן מוגדרים, זאת כדי לתת את התחושה שהיצירה מתאימה לכל מקום ולכל זמן. סיפורי האגדות מהווים חלק בלתי נפרד מן ההיסטוריה של תרבויות שונות בכל קצווי תבל. באתר אוסף של סיפורי אגדות ממקומות שונים בעולם, שמתקשרים לתרבות המקומית.