מהודו לים המוות

אטראקציות בהודו, פסטיבלים בארצות הברית

88 שיתופים | 132 צפיות

הודו לכולנו

כמעט כל חייל שני חוסך לאחר השחרור מעט כסף, אורז תיק ונוסע להודו הרחוקה, מטייל לו בנחת כמה חודשים וחוזר עם מטען עמוס בסיפורים ובחוויות. מי אמר שהודו שייכת רק לצעירים? באתר שלפנינו, האתר הרשמי של משרד התיירות ההודי, מידע נרחב על אודות האטרקציות המרכזיות והיעדים התיירותיים שבמדינה. כמו כן כולל האתר מדריך מלא של בתי מלון ומסעדות, חברות הנסיעות והתעופה, מידע לגבי תחבורה ומסלולי טיולים, והכל בליווי תמונות מרהיבות.



מידע על אודות פסטיבלים על פי חלוקה למדינות או לקטגוריות שונות.

מידע על אודות פסטיבלים על פי חלוקה למדינות או לקטגוריות שונות.

ארצות הברית חוגגת

פסטיבל הוא אירוע או חגיגה גדולה לשם הפגנת הישגים בתחומים שונים. אלה מתקיימים בכל מדינה ומדינה על פני הגלובוס בהתאם ללוח השנה ולמסורת המקומית. באתר זה, המרכז בתוכו את מיטב האירועים והפסטיבלים ברחבי ארצות הברית, ניתן למצוא מידע על אודות פסטיבלים על פי חלוקה למדינות או לקטגוריות שונות כגון: תרבות, אמנות, ילדים, מוסיקה, ספורט ועוד. לכל פסטיבל מצורף מידע על אודותיו, כמה זמן הוא נמשך וכן מספר טלפון וכתובת אינטרנט לפרטים נוספים.

מוזיאונים וירטואליים

אין מי שלא ביקר אפילו פעם אחת בחייו במוזיאון. ברחבי העולם פזורים עשרות אלפי מוזיאונים, העוסקים בתחומים שונים ומגוונים, שכל אחד יכול למצוא ביניהם את התחום והנישה המעניינים אותו: מארכיאולוגיה, היסטוריה, ציור ופיסול ועד מדע, טבע ושעווה. באתר שלפנינו מבחר רב של "מוזיאונים וירטואליים" מרחבי יבשות העולם, מאסיה ועד אמריקה, המתמחים במגוון נושאים. כל אחד מהם מלווה במידע מקיף על אודותיו, האירועים שבו, חדשות, תערוכות קבועות, תערוכות מתחלפות וטלפונים להתקשרות.

ים המוות חי

ים המלח הוא ימה מלוחה וסגורה במרכזה של ארץ ישראל, מזרחית למדבר יהודה. מקווה מים זה, ששיעור המליחות בו הוא הגבוה ביותר בעולם, הוא גם המקום הנמוך ביותר בעולם. אורכו של ים המלח הוא 93 ק"מ, רוחבו המקסימלי כ-18 ק"מ ועומקו המרבי הוא 799 מטרים מתחת לגובה פני הים. עקב הנתונים יוצאי הדופן הללו ניתן ליהנות באזור ים המלח משלל אטרקציות תיירותיות לצד אטרקציות בריאותיות. באתר מידע על אודות האזור, החופים, מסלולי טיולים, מלונות ספא, מרכזי טיפול, קוסמטיקה ועוד.

החבורה המטיילת

אוליבר, פיליפה, אלכס, ג'ו, קורינה, דיויד ועוד שישה חברים נוספים הם קבוצה של מטיילים, אשר יוצאים ביחד או לחוד לטיולים ברחבי הגלובוס ומעבירים את רשמיהם וחוויותיהם באתר שלפנינו. באתר מידע על אודות המסלולים השונים אותם הם חוו בליווי תמונות פנורמיות מרשימות. בנוסף יש כאן רשימה של "עשרת המומלצים" שלהם מכל המסלולים שעשו, המלצות, כלים וטיפים למסלולים שונים, קישור למציאת שותפים ועוד.



רשת של פארקי שעשועים המתאימים גם למבוגרים.

רשת של פארקי שעשועים המתאימים גם למבוגרים.

ששת הדגלים

כאשר אנו נוסעים לטייל בעולם עם ילדינו או בלעדיהם, תמיד קיים בנו יצר ההרפתקנות והשובבות. ברחבי ארצות הברית פרושה רשת של פארקי שעשועים המתאימים גם למבוגרים, הידועה במתקניה המתקדמים. הפארקים מחולקים לפי נושאים שונים: פארקי מים, פארקי בעלי חיים, פארקי שעשועים ועוד, ומשלבים בתוכם פעילויות לכל המשפחה. באתר ניתן למצוא מידע על אודות כל אחד מהפארקים שברשת זו בכל רחבי המדינה וגם על המתקנים, המופעים והאטרקציות, דוכני האוכל, מחירים, הנחות ושעות פתיחה. האתר מלווה במפה המציגה את פיזור האתרים עם פירוט הדרכה כיצד להגיע לכל אחד מהם.

נחיתות והמראות

כל מי שנוסע לחו"ל או מגיע לשדה התעופה לאסוף חבר או קרוב משפחה שחוזר מהגולה, יודע שלא תמיד שעת הנחיתה או ההמראה מעודכנות ומדויקות. לשם כך רצוי לבדוק לפני ההגעה לשדה התעופה האם המידע שברשותנו מדויק. האתר שלפנינו מאפשר לוודא את זמני ההמראות והנחיתות בכל יעד ברחבי ארצות הברית וקנדה, ומספק גם מידע על עיכובים וביטולים של טיסות. המידע עדכני ביותר ומתייחס לכל שדות התעופה במדינות אלו, שמהם יוצאות טיסות לכל רחבי העולם.

ונציה היהודית

ונציה היא עיר בצפון-מזרח איטליה השוכנת על 118 איים בלגונה שלשפך נהר פו לחוף הים האדריאטי. היא מהווה את אחד מיעדי התיירות החשובים בכל העולם, וכשמחשבים את היחס בין מספר תושבי העיר (קצת יותר מרבע מיליון) לבין מספר התיירים הפוקדים אותה בכל עת, אין ספק שמדובר בעיר המתויירת ביותר בעולם. המטיילים שומרי המסורת שבינינו שמגיעים לעיר לא תמיד מצליחים להגיע אל המוסדות היהודיים שבה. באתר זה ניתן ליהנות ממידע על אודות מוסדות יהודיים בעיר, מסעדות כשרות, בתי כנסת, אירועים יהודיים ומסלולי טיולים במקומות הקשורים בהיסטוריה היהודית.