11 מכוני הספא הכי מפנקים בתל אביב

ספא הורייזן | צילום: אורי אקרמן
ספא הורייזן | צילום: אורי אקרמן

לפנק לפנק לפנק: מהספא שמביא את יפן ליפו ועד השלוחה התל אביבית של יערות הכרמל, 11 מכוני ספא מומלצים בתל אביב שיתפרו לך את הפינוק המושלם

88 שיתופים | 132 צפיות

הורייזון

מי ומה ספא Horizon במלון שרתון, הממוקם ממש מול הים, הוא אתר בריחה מושלם וכשתכנסו אליו תשכחו שאתן בתל אביב. החללים המשותפים ו- 13 חדרי טיפולים עוצבו בהשראת ים המלח, בגוונים אדמה חומים לצד שיש דמוי בזלת ותאורה רכה.

מה בתפריט מגוון גדול של טיפולי גוף ופנים מכל העולם: רפלקסולוגיה, עיסוי שבדי, שיאצו יפני, עיסוי לומי לומי מהוואי, אבנים חמות, איורוודה ועיסוי ייעודי לנשים בהריון. תמצאו שם גם סאונה יבשה ורטובה, סאונת אדי מלח מינרלי (מרחיב ריאות ונשמה) וחדר מנוחה עם מיטות מפנקות שלא תרצו לצאת מהן. לספא גם מחלקת קוסמטיקה מקצועית, שם נהנים מטיפולי יופי המבוססים על מוצרי דרמלוג'יקה.

הכי מפנק חדר מלח ראשון מסוגו בישראל וחדר בוץ היישר מים המלח. הספא מציע מחלקה מיוחדת של טיפולים מבוססים תכשירי ים המלח: סקראב מלחים, מעטפת בוץ או עיסוי רקמות עמוק עם ג'ל ים המלח.

אתר- https://www.horizonspa.co.il

ספא הורייזן | צילום: אורי אקרמן
ספא הורייזן | צילום: אורי אקרמן

יוקו קיטהרה

מי ומה ספא יוקו קיטהרה מביא את הטקסיות, הדיוק והאסתטיקה המינימליסטית והמעודנת של יפן אל יפו. לפני כשנה הוא עבר למשכנו החדש – חלל יפהפה, אוורירי ומבודד מהמולת היומיום הכולל מספר רב יותר של חדרי טיפולים וגג עם נוף פנורמי לים. כללי הטקס היפניים מתקיימים כאן במלואם: מחליצת הנעליים בכניסה, דרך צלילי הגונג ועד הפורפליי המענג שכולל תה אורגני, מגבת פנים חמה ואמבט עץ לכפות הרגליים.

מה בתפריט מגוון אופציות רחב הכולל טיפולים בעלי אוריינטציה יפנית שפיתחה יוקו המייסדת בעצמה, לצד טיפולים מוכרים יותר שמתאימים לכל רצון או צורך: החל מפוט מסאז' או עיסוי ידיים, דרך שיאצו ועד עיסוי לנשים בהריון ומסאז' ייעודי לנשים אחרי לידה. גם טיפולי פנים ויופי הם אופציה מומלצת, והשימוש במוצרי Neal's Yard האורגניים כבש אותנו טוטאלית.

הכי מפנק מסאז' הוגושי נגאשי – טיפול ארומותרפי שמשלב בין נגיעות עמוקות לשחרור השרירים ממתח והזנת העור באופן שמעודד ניקוי רעלים. התוצאה – שלווה ורוגע שיגרמו לכן להרגיש בהיי.

אתר- https://www.yokokitahara.com/

ספא יוקו קיטהרה | צילום: יח"צ
ספא יוקו קיטהרה | צילום: יח"צ

Sheva Thai Spa

מי ומה הספא הידוע במלון הילטון מביא את תאילנד לתל אביב עם עיצוב מסורתי בגווני סגול וזהב, גינוני אירוח מהמזרח הרחוק, ריח קטורת ופס קול תואם. כל אלה מבטיחים חוויה תאילנדית אותנטית ושלמה.

מה בתפריט מגוון טיפולים המשלבים בין סודות ריפוי הגוף העתיקים מהמזרח וטכניקות תאילנדיות מסורתיות לטיפולים המערביים שאתן מכירות. אחרי הטיפול תוזמנו לחדר המנוחה וההתרגעות הממוקמים מול חלון זכוכית ענק הצופה לים (אל דאגה, לא רואים אתכן מבחוץ), שם יוגשו לכם פירות יבשים ותה צמחים להשלמת החוויה.

הכי מפנק לכבוד החורף משיקים בספא עיסוי חדש בשם Sabay Chay. זהו עיסוי בשמן שומשום חם להפגת מתחים פיזיים ונפשיים, איזון, הארה והבראת הגוף והנפש. בסופו, נוסכים שמן שומשום חם על המצח ועל אזור "העין השלישית" – לחוויה מהפנטת ושלווה מדיטטיבית.

אתר- https://www.sheva-spa.co.il

ספא שבע במלון הילטון | צילום: אסף פינצוק
ספא שבע במלון הילטון | צילום: אסף פינצוק

Sheva Express

מי ומה השלוחה הנגישה, המהירה והקלילה של ספא שבע, שנפתחה ברחוב דיזנגוף לפני כשנה וחצי ומיועדת לבעלי לו"ז צפוף או עוברי אורח שרוצים להנות מטיפולים באווירה תאילנדית בפריים לוקיישן, לפרק זמן קצר וממוקד.

מה בתפריט מגוון טיפולי ספא ויופי שעונים על כל צורך: עיסוי רגליים, עיסוי ראש וצוואר משחרר, טיפולי מני-פדי, טיפולי פנים וכל מה שאתן יכולות לרצות בסוף יום עבודה או אפילו כגיחה ספונטנית בין פגישה לארוחת צהריים.

הכי מפנק עיסוי גוף מלא בשמן קוקוס חם ובשילוב אבנים חמות.

אתר- https://www.shevaexpress.co.il/

ספא שבע אקספרס | צילום: אסף קליגר
ספא שבע אקספרס | צילום: אסף קליגר

אורכידאה

מי ומה ספא קטן ואינטימי במלון אורכידאה, הממוקם על רצועת החוף ברחוב הירקון. חוץ מחדרי טיפולים (אחד מהם עם ג'קוזי גדול ומפנק), המתחם כולל גם סאונה יבשה, בריכה ומקלחות. הגדלה האמיתית של המקום היא צוות המטפלים המצטיין והוא מתאים למי שמחפש מסאז' מקצועי במיוחד.

מה בתפריט קומץ הטיפולים הקלאסי והפופולרי: עיסוי שבדי, עיסוי משולב, רפלקסולוגיה, עיסוי רקמות עמוק ועוד. גם נשים הריוניות לא מקופחות ויכולות לצ'פר את עצמן ללא חשש במסאז' המתבצע על ידי מעסים שהוסמכו לכך.

הכי מפנק לצאת לבריכה הנמצאת במרפסת ומשקיפה על הטיילת, ללגום יין ולבהות בשקיעה עד שמישהו יקרא בשמכן.

אתר- http://www.sharespa.co.il/tel-aviv.html

ספא אורכידאה | צילום: רשת שר ספא
ספא אורכידאה | צילום: רשת שר ספא

Petite Spa L'occitane

מי ומה מותג הטיפוח האהוב מפרובאנס מציע מתחם ספא קטן ואיכותי במתחם שרונה. הטיפולים, מושתתים על טכניקות עיסוי מסורתיות ומבוססים, איך לא, מבוססים על מוצרי החברה שידועים בטקסטורות עשירות וריחות נקיים.

מה בתפריט טיפולי פנים המותאמים לצרכים שונים – אנטי אייג'ינג, מיצוק העור או הענקת לחות וזוהר, לצד טיפולי גוף מגוונים: מסאז' שבדי, שיאצו, עיסוי רקמות עמוק או עיסוי אבנים חמות עם מוצר הדגל של המותג – חמאת שיאה, כשהשוס הוא האפשרות לבחור את הריח (ורדים, ליים או וניל אם אתן סקרניות כבר מעכשיו).

הכי מפנק טיפול פילינג ועטיפת הגוף המבוסס על מוצרי סדרת השקד המעולה, ששווה לאמץ גם לרוטינת הטיפוח הביתית.

אתר- https://il.loccitane.com/

ספא L'occitane בשרונה | צילום: אבי ולדמן
ספא L'occitane בשרונה | צילום: אבי ולדמן

L. Raphael Geneve – The Jaffa Hotel

מי ומה מרכזי הספא היוקרתיים של רונית רפאל, שפעלו בעשור האחרון רק בחו"ל במלונות יוקרה כמו "ארבע העונות" במנהטן או "מרטינז" בקאן ובין לקוחותיהם נמנות גווינת' פאלטרו וג'ולייט בינוש, נוחתים עכשיו בארץ. אי אפשר לחשוב על לוקיישן ראוי מזה שנבחר – The Jaffa Hotel החדש ביפו העתיקה, המלון ששם את ה-ל' בלקשרי. החלל המעוצב לעילא כולל חוץ מחדרי טיפולים גם סאונה, חמאם תורכי, חדר כושר ויציאה לבריכה חיצונית מחוממת.

מה בתפריט טיפולי עיסוי מסורתיים לצד טיפולים מיוחדים הכוללים בין היתר מסאז' אלוהי בארבע ידיים וטיפולי אנטי ג'ט לג שונים לאורחים שמגיעים מחו"ל. בנוסף, ניתנים במקום שירותים כמו ייעוץ תזונתי, תכניות דיטוקס ואימוני כושר מיוחדים.

הכי מפנק אוקסי סלים – טיפולי גוף המשלבים התזת חמצן שממריצה ומחדשת את העור וגורמת למראה זוהר ורענן כמו שרק כוהנת הביוטי יודעת.

אתר- https://www.thejaffahotel.com/spa

ספא l_raphael צילום: עמית גירון
ספא l_raphael צילום: עמית גירון

דרך הגוף

מי ומה ספא "דרך הגוף" מסתתר בלוקיישן לא לגמרי צפוי – בבית יפואי יפהפה עם רצפות מצוירות, חלונות ענק, תקרות גבוהות וכל הקסם המקומי שתוכלו לדמיין. הספא מתמחה בטיפול אירוודה, אחת משיטות הריפוי העתיקות ביותר שיש המגיעה מהודו. בבסיס השיטה שילוב אלמנטים מעולם היוגה תוך תשומת לב לנשימות ושימוש בשמן שומשום ובאבקות צמחים המסייעות להמרצת מחזור הדם ולפילינג עדין.

מה בתפריט טיפולים מבוססי השיטה בהתאמה אישית (כולל טיפול לנשים בהריון), שבסיומם תתעוררו לצלילי פעמון טיבטי. מי שבעניין של בילוי רומנטי תוכל להנות גם מסוויטה זוגית עם מקלחת צמודה.

הכי מפנק כשתסיימו את הטיפול כדאי לעלות לגג, שם מחכה פינת רביצה המשקיפה לים שהיא כל מה שתבקשו לעצמכן בשלב זה של היום. בעלת המקום תגיש לכם פירות יבשים, חליטת תה ביתית וביום חם – גם קרטיב שהיא מכינה בעצמה.

אתר- https://bodycourse.com/

ספא דרך הגוף | צילום: נופר ויינבלט, האור הטבעי
ספא דרך הגוף | צילום: נופר ויינבלט, האור הטבעי

כולה

מי ומה ספא לנשים בלבד הממוקם בתוך חנות הקונספט של קום איל פו בנמל תל אביב (לצד בגדים נהדרים, אוסף אמנות מתחלף, חנות הסקס בעלת האוריינטציה הנשית Sisters ועוד). החוקים כאן ברורים מאוד: אין כניסה לגברים, תינוקות וטלפונים. הזמן הזה הוא שלכן בלבד.

מה בתפריט מגוון רחב של עיסויים קלאסיים שאתן מכירות (שוודי, אבנים חמות, שיאצו ושות') הניתנים על ידי מטפלות מנוסות. לצידם, תמצאו ספיישלים של הבית שפותחו על ידי צוות המקום כמו טיפול "חכמת המרווה" – טקס היטהרות וניקיון או טיפול הקיץ "מתרעננת", שכולל חוץ מעיסוי גם מסכת אצות צוננת בריח מנטה ומסיכת ג'ל קרירה.

הכי מפנק טיפול "משתחררת מהסטרס" מטפל היטב בפלג הגוף העליון ומפיג את כל המתח שיוצרת הישיבה הממושכת במשרד, סחיבת הזאטוטים על הידיים ושאר נזקי החיים. אין בינינו אחת שלא זקוקה לו.

אתר- https://coola.co.il/

ספא כולה | צילום: יעל אנגלהרט
ספא כולה | צילום: יעל אנגלהרט

רויאל ביץ'

מי ומה שלוחה תל אביבית של ספא יערות הכרמל הידוע, שמאפשרת להנות ממגוון הטיפולים והפינוקים של האחוזה מבלי לצאת מהעיר. הספא רחב הידיים כולל סאונה, חמאם תורכי, חדרי מנוחה, מלתחות מאובזרות וגישה לאחת הבריכות השוות בתל אביב (החל מה-1 באפריל עד סוף אוקטובר).

מה בתפריט הכל מהכל. תפריט הטיפולים הוא מהמגוונים ביותר שפגשנו והוא כולל עיסויים קלאסיים (כמו שבדי או אבנים חמות), עיסויים קצרים וממוקדים (מתמקדים בראש, בצוואר,  או ברגליים), עיסויים עמוקים (מסאז' רקמות עמוק או טיפול בארבע ידיים), טיפולים מהמזרח (כמו איורוודה או שיאצו) וגם מני פדי, פילינג גוף ומסאז' להריוניות.

הכי מפנק גולת הכותרת כאן היא הטיפולים הייחודיים ליערות הכרמל, ובפרט "ניקוי מסע חווייתי הודי" שמתחיל בפילינג חמאת שיאה ולאחריו – משיכת שמן שומשום חמים שתמסטל אתכן טוטאלית

אתר- https://www.isrotelexclusivecollection.co.il/

ספא רויאל ביץ' | צילום: אסף פינצ'וק
ספא רויאל ביץ' | צילום: אסף פינצ'וק

ROOFTOP SPA  – מלון פוליהאוס

מי ומה מלון פוליהאוס המדובר (מקבוצת מלונות בראון) ממוקם בכיכר מגן דוד השוקקת בבניין באוהאוס ששוחזר ועוצב על ידי לא אחר מקארים ראשיד. במקום שתי סוויטות טיפולים שמשקיפות על הנוף הכי אורבני שיש ולצידן ג'קוזי תחת כיפת השמים, סאונה וכמובן הבריכה המפורסמת (והמחוממת!) של המלון, שמשמשת לא פעם גם כסט צילום להפקות אופנה.

מה בתפריט מגוון טיפולים קלאסיים, הכולל גם חבילות זוגיות מפנקות שכוללות דרינק זוגי או ארוחה בבר המלון – ה"קרודו בר".

הכי מפנק ללא ספק הבריכה. מדובר באחד הגגות הנחשקים של העיר, שממוקם מעל שוק הכרמל אבל מצליח לשמור על אווירת לקשרי אקסקלוסיבית.

אתר- https://brownhotels.com/he/poli

הספא של מלון פולי האוס | צילום: אסף פינצ'וק
הספא של מלון פולי האוס | צילום: אסף פינצ'וק