מתמנע לארצות הברית

האינטרנט לשירות התייר

88 שיתופים | 132 צפיות

פארק תמנע

פארק תמנע, הממוקם כ-25 ק"מ צפונית לאילת, נמצא במרכזו של העמק האדום שבשולי הערבה ומשתרע על פני כ-60 קמ"ר. הפארק נוצר לפני עשרות מיליוני שנים כתוצאה מפעילות טקטונית כחלק מהשבר הסורי-אפריקני. הפארק פותח למבקרים "חלון גיאולוגי" יוצא דופן שבו נחשפות תצורות סלע מרהיבות עין, צמחיית מדבר ובעלי חיים המשוטטים מעל המצוקים. באתר מידע על הפעילויות המתקיימות בפארק, מסלולי הטיול, מסעדות, מזנונים ומקומות לינה באזור.

רפואה שלמה

מי יכול ליהנות ממסע בשעה שהוא חולה? זיהומים, מחלות עיכול, עקיצות, כוויות קור, בעיות רפואיות הקשורות לטמפרטורות קיצוניות הם רק חלק מהדברים שעלולים לפקוד מטיילים ולהפוך את הטיול שלהם לסיוט. באתר זה מידע מקיף בנושא הבריאות ומניעת מחלות בהקשר של נסיעות, כולל מאגר עצות וטיפים רפואיים המיועדים למטיילים בכל הגילים בנושאים שונים. בנוסף ניתן למצוא באתר קישורים למאמרים נוספים באותו הנושא.



באתר מרוכזים רוב האיים בעולם.

באתר מרוכזים רוב האיים בעולם.

איים בעולם

ההגדרה המקובלת לאי היא "שטח יבשה המוקף מים מכל צדדיו (למעט יבשות)". שטחי יבשה המוקפים מים מכל עבריהם פזורים לרוב על פני הגלובוס. באתר שלפנינו מרוכזים רוב האיים בעולם והוא מכיל מידע נרחב על אודות כל אחד מהם, האתרים והפעילויות המגוונות שבו, מפה הממחישה את הנעשה בו, פירוט על אודות הטבע וכתבות שנכתבו במגזינים שונים על כל אי.

סיור באירלנד

מדינת אירלנד היא אי באוקיינוס האטלנטי ממערב לבריטניה, המשתרע על פני 70,190 קמ"ר. המדינה מישורית ברובה ובסמוך לחופיה הרים נמוכים. באתר סיור וירטואלי באי הירוק אל חופי הים, ההרים והמרחבים האינסופיים המכוסים בצמחייה ובכרי דשא ומרעה. בנוסף אפשר לטייל באתר אל מקומות הבילוי, מקומות הלינה והמסעדות והוא כולל גם מידע מפורט ומגוון על אודות הפעילויות השונות לכל המשפחה, אתרים באירלנד וכן פסטיבלים וירידים המתקיימים בה במשך השנה.

החופים המומלצים

חופים הם אתרי תיירות נפוצים הפזורים ברחבי העולם כולו. החוף משמש הן למנוחה והן כאתר למשחקי ספורט כגון כדורעף חופים, גלישת גלים וגלישת רוח, שחייה, אירועי שיט ועוד. באתר ריכוז של חופים רבים ברחבי העולם בחלוקה על פי מדינות בסדר אלפביתי. בכל מדינה רשימה של כל החופים המומלצים בה בליווי מידע כללי על אודותיהם, הפעילויות השונות המתקיימות על החוף, אפשרויות לינה ומחירים בליווי גלריית תמונות.

מסורת בפראג

פראג היא עיר הבירה של צ'כיה והעיר הגדולה ביותר בה. היא ממוקמת על גדת הוולטאבה וגרים בה יותר ממיליון תושבים. זוהי עיר תיירות פופולארית ומרכז תרבותי ובו מגוון רחב של אתרים, תיאטראות, גלריות ומועדוני מוסיקה. אתר זה מתמקד במידע לתייר היהודי המבקר בפראג ומתעניין בהיסטוריה של יהודי העיר. בנוסף יש בו מידע על אודות מסעדות ובתי מלון כשרים, הקהילה היהודית, בתי כנסת, מקוואות וזמני כניסת השבת.



כל המידע הנדרש לכל מי שמתכננים מסע תרמילאים לארצות הברית.

כל המידע הנדרש לכל מי שמתכננים מסע תרמילאים לארצות הברית.

תרמילאים בארצות הברית

אתר המרכז תחת קורת גג אחת את כל המידע הנדרש לכל מי שמתכננים מסע תרמילאים לארצות הברית. באתר יוכלו הגולשים לקבל מידע ושירותים שיקלו על תכנון הטיול: רכישת ספרות מתאימה, מידע על אודות התקציב החודשי הנדרש בכל מדינה, מידע שימושי על אודות מזג אוויר והעונות המומלצות לטיול בכל אתר במדינה, מחשבון להבדלי השעות ורשימת ציוד נדרש ושימושי לטיול.

מסע ביבשת אפריקה

יבשת אפריקה, המשתרעת על פני כ-30 מיליון קמ"ר, היא היבשת השנייה בגודלה בעולם וכוללת יותר מרבע ממדינות העולם. היבשת ברובה היא רמה מזדקרת ובה הרים, שפלות, אגנים ונהרות גדולים. נתונים אלו יצרו את אחת היבשות המעניינות והעשירות בבעלי חיים, בצומח ובאוצרות טבע. אתר זה מציע מבחר מסלולי טיולים במדינות השונות על פני היבשת, מידע עדכני על טיולי ספארי, לינה, תחבורה ומפות.