צימרים מומלצים בצפון הארץ באזור הגליל העליון

בואו אל הגליל. צילום: שאטרסטוק
בואו אל הגליל. צילום: שאטרסטוק

חופשה בצפון מעוררת תחושה נהדרת של התקרבות לטבע ופסק זמן מהעיר הגדולה. שילוב בין אווירה כפרית במסעדות שבהן תבחרו לאכול, לבין לינה בצימרים איכותיים שיש בגליל העליון יעשה את הנופש שלכם לבלתי נשכח

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

האטרקציות שאסור לפספס בגליל העליון

לאיזו חופשה מתחשק לכם לצאת הפעם? נסו לשלב בין מנוחה והירגעות, לבין פעילות אקטיבית: כדאי לצאת ולהכיר את הסביבה, אם באמצעות טיולים ופיקניקים שתערכו באופן עצמאי, או דרך סיורים מאורגנים. טיולי ג'יפים נחשבים לאטרקציה פופולרית מאוד, וכן רכיבה על סוסים באחת מן החוות הגליליות. שיט קיאקים בחצבני, שמורת דן והבניאס הם מקומות קלאסיים לטיולים עם ילדים, וגם לזוגות שרוצים לאתגר את עצמם ברכיבת אופניים ספורטיבית להכרת האזור והנאה ממבט ייחודי על הנוף.

רוצים לשבור שגרה? חפשו צימרים מומלצים בצפון באתר ריזורט עוד היום ותהנו ממבחר צימרים במחירים זולים ומשתלמים וברמה גבוהה.

[tmwdfpad]רוצים לשבור שגרה? חפשו צימרים מומלצים בצפון באתר ריזורט עוד היום ותהנו ממבחר צימרים במחירים זולים ומשתלמים וברמה גבוהה.

מקומות שווים שכדאי לאכול בהם

הדבר שמאפיין יותר מכל את רוב המסעדות באזור הגליל העליון, הוא שימוש בחומרי גלם טריים ועונתיים. הרשו לעצמכם ליהנות ממאכלים מיוחדים האופייניים לצפון, בעיקר כאלה המשתייכים למטבח הערבי הגלילי. מומלץ לאכול לפחות פעם אחת באחד מהמקומות היותר נחשבים של אזור הגליל. אם חשקה נפשכם בבשר איכותי מומלץ לדגום את מסעדת "ורד הגליל" הידועה, שהיא חוויה קולינרית מיוחדת במינה שלא כדאי לכם לפספס. אם תרצו להרגיש את הטבע בהתגלמותו, פנקו את עצמכם בביקור ב"סלע הנוטרים", מסעדה ביתית בסגנון פלסטיני שבה נעשה שימוש מיטבי במה שהטבע מייצר.

מסעדת מגדלנה. צילום: אנטולי מיכאלו
מסעדת מגדלנה. צילום: אנטולי מיכאלו

מחפשים צימר בגליל העליון? הנה כמה הצעות למקומות מעולים ללינה צפונית

בסופו של יום גדוש בפעילויות, בוודאי תרצו לנוח במקום נוח ומזמין, כזה שיאפשר לכם להתרענן ולצבור כוחות לקראת יום החופשה הבא. מתוך שפע האופציות הנהדרות של מקומות הלינה בצפון, בחרנו להתמקד בעשרה צימרים בעלי מאפיינים מגוונים, שבכולם תוכלו למצוא שפע של פינוקים המייצרים עבורכם חופשה בסטנדרטים הכי גבוהים שיש:

1. איתן בקתות עץ – בשדה אליעזר תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים בנופש יוקרתי. שישה מתחמים המהווים יחידות אירוח נפרדות, המתאימות בעיקר לזוגות. במידה ותגיעו בהרכב משפחתי – תוכלו לשכור כמה צימרים במקביל. בכל יחידה קיימת מיטה זוגית גדולה וג'קוזי, מטבח מאובזר בו תוכלו לבשל לעצמכם ואפילו מנגל בחצר. המחירים בעונת השיא אחידים – 900 שקלים ללילה, ויורדים ל 600-750 בעונה הרגילה.

איתן בקתות עץ. צילום: אתר ריזורט
איתן בקתות עץ. צילום: אתר ריזורט

2. צימר הפינה הירוקה – באותו יישוב תמצאו גם את פינת החמד הזו, המכילה שש יחידות נופש. הבקתות מאובזרות למשעי והושם דגש גדול על עיצוב ופינוקים בחלק החיצוני של המתחם, כגון ערסלים ופינות ישיבה ייחודיות. המחיר בעונת השיא לשני סוגי הבקתות, זוגית או משפחתי הוא 800 שקלים ללילה, ובעונה הרגילה נע בין 450-700, בתלות בבחירה בין נופש באמצע השבוע לבין סופ"ש.

צימר הפינה הירוקה. צילום: אתר ריזורט
צימר הפינה הירוקה. צילום: אתר ריזורט

3. נווה נוף – בראש פינה תוכלו ליהנות מלינה באחד משני הצימרים המקסימים הבנויים מאבן טבעית, ומספקים מבט אל הנוף הפראי של הגליל. הפרטיות במקום מאפשרת לכם לברוח לחופשה שקטה ורומנטית, אך חשוב לציין כי המתחם מתאים גם לכמות גדולה של נופשים. מחירים- בין 500-700 במשך השנה, ועד ל 800 בשיא העונה.

נווה נוף. צילום: אתר ריזורט
נווה נוף. צילום: אתר ריזורט

4. אהבה בפרדס – ראש פינה היא גם העיר בה תוכלו להתפנק בסוויטה ייחודית, אחת מבין ארבע הקיימות במתחם הזה. בכל סוויטה תרגישו כמו מלכים אמיתיים, כאשר לרשותכם תהיה מרפסת פרטית, ג'קוזי ומטבח הכולל מגוון מכשירים לשימושכם, ביניהם אפילו פלטת שבת. ישנה נגישות לנכים והמקום הוא אידיאלי למי שמחפש שילוב בין כפריות ליוקרה. המחיר נע בין 500-800 שקלים ותלוי בעונה בשנה בה תגיעו, וביום בשבוע.

אהבה בפרדס. צילום: אתר ריזורט
אהבה בפרדס. צילום: אתר ריזורט

5. צימר בקתות האגם – מגדל הצפונית היא המקום בו תוכלו לנפוש באחד מבין 13 הצימרים הייחודיים, המתאימים לנופשים בהרכב מגוון מבחינה גילאית- יש מתחם זוגי, מתחם משפחתי ואפילו וילה ענקית.  המחירים הם בהתאם ליחידת הנופש בה תבחרו ללון, ונעים בין 600 ללילה במתחם הקטן ועד ל 2800 לשכירת לילה בוילה בעונת השיא, כאשר בעונה הרגילה המחירים יורדים במעט.

צימר בקתות האגם. צילום: אתר ריזורט
צימר בקתות האגם. צילום: אתר ריזורט

6. צימר אביב בגן – שני צימרים קסומים בראש פינה, המיועדים לזוגות ומושלמים לחופשה רומנטית עבור מי שמעוניין גם לטייל באזור רגוע ובאווירה של טבע אמיתי. שווה להירשם לאחת מן הסדנאות המתקיימות בסביבה, ולהעניק נופך ייחודי לנופש שלכם. המחירים גם כאן תלויים בעונה, ונעים בין 450 ועד ל 650 שקלים ללילה.

צימר אביב בגן. צילום: אתר ריזורט
צימר אביב בגן. צילום: אתר ריזורט

7. צימר הגפן בחושן – יחידת נופש מעוצבת בספסופה, שיכולה להתאים לזוג או למשפחה, ויש בה את כל הפינוקים שאתם יכולים לחשוב עליהם: מנגל וערסל בחצר, פינת אוכל ומרפסת ואבזור מלא במטבח, ואפילו שולחן פינג-פונג להנאתכם. המאפיין העיקרי של המקום הוא הפרטיות המוחלטת ממנה תיהנו, במחיר של בין 350-700 ללילה.

צימר הגפן בחושן. צילום: אתר ריזורט
צימר הגפן בחושן. צילום: אתר ריזורט

8. צימר אורחן מול ההר – בספסופה תמצאו גם שש בקתות בעיצוב מיוחד עם ג'קוזי בכל אחת מהן, וחצר עם בריכה גדולה לשכשוך מפנק. פינת ישיבה גדולה בסלון ושלל מכשירי חשמל משוכללים, יתנו לכם לנפוש בשיא הנוחות, בין אם תגיעו עם הילדים ובין אם בזוג. בחלק מן המתחם ניתן לעשן ובחלקו לא – מומלץ לשאול מראש על מנת לקבל את הבקתה המועדפת עליכם. המחיר בעונת השיא ללילה אחד- 900 שקלים, ובעונה רגילה 500 עד 650.

צימר אורחן מול ההר. צילום: אתר ריזורט
צימר אורחן מול ההר. צילום: אתר ריזורט

9. צימרים בקתות בגליל – שמונה בקתות עץ באליפלט, המאופיינות בעיצוב פסטורלי וקסום. הקרבה לראש פינה תאפשר לכם ליהנות מהמסעדות והאטרקציות הנמצאות במרחק כמה דקות נסיעה מן המתחם, כאשר תיהנו לא פחות משהייה בצימר עצמו שבו תוכלו לטבול באמבט הג'קוזי וממתחם בריכה גדול ובו מיטות שיזוף נוחות. המקום מתאים הן למשפחות והן לזוגות, והבקתות קיימות בכמה גדלים שונים בהתאם להרכב הנופשים. הנופש המפנק יעלה לכם 800 שקלים ללילה בבקתה זוגית ו 1100 במשפחתית, כאשר המחיר יהיה קצת נמוך יותר אם תגיעו שלא בעונת השיא.

צימרים בקתות בגליל. צילום: אתר ריזורט
צימרים בקתות בגליל. צילום: אתר ריזורט

10. צימר אצל אביה – ביישוב ספסופה ניתן גם לשכור את אחת מבין יחידות הנופש המיוחדות במינן הללו. הבחירה תהיה לכם מאתגרת, שכן כל אחד מהצימרים מאופיין בעיצוב יפהפה משלו – בין אם זו בקתת הגלריה, הבקתה הזוגית הרומנטית או הווילה גדולת-הממדים, שתתאים ללינה משותפת של כל הנופשים באותו מתחם. פינת האוכל תאפשר לכם לסעוד בנוחות בצוותא, ובחדר האמבטיה תוכלו ליהנות משלל מוצרי ספא מפנקים. לילה באחת מבין הבקתות יעלה בין 500 ל 900 שקלים בהתאם לעונה, כאשר הווילה תהיה יקרה יותר.

צימר אצל אביה. צילום: אתר ריזורט
צימר אצל אביה. צילום: אתר ריזורט

טיפ קטן למזמינים נופש בגליל

בטרם תסגרו את העסקה עם בעלי הצימר, זכרו לשאול את כל השאלות החשובות, בעיקר אם אתם נוסעים לנופש הצפוני בהרכב משפחתי מגוון- מבוגרים ותינוקות יחד הזקוקים לפתרונות לינה שונים, או שיש בין הנופשים אנשים עם צרכים מיוחדים. בקשו הסבר לגבי המדיניות הייחודית של המקום, במיוחד אם אתם מתכוונים לערוך חגיגה עם מוסיקה רועשת – ישנם מקומות המאפשרים זאת, וישנם כאלה שלא. בדקו מתי ניתן לעשות צ'ק אין ומתי יהיה עליכם לפנות את הצימר – ייתכן ותוכלו להאריך את השהות במספר שעות, בתוספת תשלום. מומלץ להיעזר בידע ובהיכרות של בעלי המקום עם הסביבה בה נמצא הצימר ששכרתם,  בכדי לקבל המלצות על מקומות שכדאי לבקר בהם – כך "תרוויחו" טיול מעניין אפילו יותר, וחוויה מיוחדת במינה שתזכרו לתמיד.