קראוונים, מוזיאונים ופאבים

קרוואנים ברחבי העולם, באילו שדות תעופה כדאי לישון, פאבים בדאבלין

88 שיתופים | 132 צפיות

קראוונים ברחבי העולם

כל חובבי הקרוואנים והקמפינג ומי שרוצים להתנסות לראשונה בחוויה מרגשת, מוזמנים לגלוש אל אתר האינטרנט "קרוואן", כדי להתרשם ממבחר הקרוואנים על גלגלים וגם לחלוק ולקבל מידע על טיול נעים וקצת שונה. האתר כולל פורומים וקישורים למידע נחוץ כגון: שערי מטבע, אירועים בעולם, המראות ונחיתות, מדריך אתרים כללי וטיפים. בנוסף ניתן למצוא בו פורום בנושא, לוח מודעות למכירה, קנייה וחיפוש שותפים, וגלריית תמונות של גולשים שהשתתפו בטיולי קרוואנים ורוצים לשתף את הקהל הרחב בחוויה.

לינה בשדות תעופה

קורה שבאמצע טיול בחו"ל נתקעים בלי חדר בלילה שלפני הטיסה או שמטיילים בעלי תקציב מוגבל מבקשים לחסוך עוד כמה שקלים בהוצאות הנסיעה שלהם. שדות התעופה מספקים כיום את הפתרון המושלם: ברחבי העולם ישנם כ׀4,000 שדות תעופה שונים המאפשרים לינה חינם אין כסף בשטחי הטרמינלים שלהם. באתר רשימה של כל שדות התעופה בחלוקה ליבשות, רשימה המדרגת את "איכות השינה" בכל אחד מהם, רשימת עשרת שדות התעופה הנוחים ביותר ורשימה של העשרה הכי פחות מומלצים. לילה טוב.

לנצל את הנסיעה לחו

לנצל את הנסיעה לחו"ל גם, ובעיקר, כדי לשמור על איכות הסביבה.

טיול אקולוגי

למעוניינים להשתתף בחוויה יוצאת דופן ומיוחדת שלעולם לא תישכח, ממליצים באתר זה לנצל את הנסיעה לחו"ל גם, ובעיקר, כדי לשמור על איכות הסביבה, לעזור ולתרום לקהילה המקומית. האתר מספק כלים לתכנון מסלולים מרהיבים ומלאי הרפתקאות של טיולי טבע במדינות שונות ברחבי העולם, תוך שמירה על איכות הסביבה וסיוע לקהילות המקומיות. באתר ניתן למצוא פירוט של המדינות ותיאור של הפעילויות המייחדות כל אחת מהן.

שוקי איכרים בבריטניה

ברחבי בריטניה פזורים עשרות שוקי איכרים שבהם כל איכר מוכר את מרכולתו. בשווקים ניתן ליהנות ממגוון עשיר של מוצרים, ובאתר שלפניכם רשימת השווקים ברחבי בריטניה בסדר אלפביתי בצירוף מפה. שמו של כל שוק מלווה במידע כללי כגון: תקופת הפעילות ושעות הפתיחה, מיקום מדויק, טלפון של איש הקשר במקום, דוא"ל ואתר האינטרנט של השוק לפרטים נוספים.

פאבים בדבלין

דבלין היא בירתה של אירלנד והעיר הגדולה ביותר בה. השם דבלין מקורו במילים הגאליות "דב׀לין" שפירושן "בריכה שחורה", והכוונה היא לא לכמות בירת הגינס שנשפכת בברים המקומיים מדי יום, אלא כנראה להתיישבות קדומה על גדות הבריכה השחורה. באתר זה ניתן למצוא את המדריך השלם לתרבות האירית, או בקיצור מדריך פאבים משובח לעיר דבלין. כאן תוכלו למצוא את המקום הטוב ביותר להשיק בו כוס גינס, לשמוע מוסיקה מקומית ובכלל להכיר את סצנת המועדונים בעיר.

מידע על אודות יותר מ׀150 מוזיאונים בישראל:

מידע על אודות יותר מ׀150 מוזיאונים בישראל:

מוזיאונים בישראל

בישראל קיימים מספר מוזיאונים גדולים ומוכרים הממוקמים בעיקר בערים הגדולות, אך מלבדם פזורים ברחבי הארץ עוד עשרות מוזיאונים המתמחים בנושאים שונים ומגוונים. באתר זה ניתן להתרשם ממידע על אודות יותר מ׀150 מוזיאונים בישראל: תיאור המוזיאון, מידע שימושי על אודות שעות הפתיחה, כתובת, טלפון ועוד. בנוסף מלווה האתר בתמונות של המוזיאונים השונים. האתר נוח לשימוש ומאפשר חיפוש לפי קטגוריות שונות, אזורים ברחבי הארץ, או חיפוש מהיר לפי שם המוזיאון.

פארקים לאומיים בארצות הברית

הנוסעים לארצות הברית לא תמיד זוכרים כי לאורכה ולרוחבה קיים גן ירוק ענק שבו ניתן ליהנות מטבע, חי וצומח מגוונים ומעניינים. אתר זה הוא מדריך מצוין ויעיל לכל הפארקים הלאומיים שבארצות הברית. האתר כולל מידע על כל אחד מהפארקים שברחבי המדינה, פירוט הפעילויות השונות שנערכות בהם לכל אורך השנה, השירותים המוצעים בכל אחד מהפארקים, תוכניות לילדים וכן מפות התמצאות באזור כולו ובפארק עצמו.