שנקין והרי געש

הרי הגעש, הקולינאריה הלונדונית וטיולי אופניים

88 שיתופים | 132 צפיות

הרי געש

הר געש הוא תצורה גיאוגרפית הנוצרת כאשר מאגמה מגיעה אל פניו של כוכב לכת. התהליך בו פורצת המאגמה אל פני השטח נקרא התפרצות וולקנית. הרי געש שעל פני כדור הארץ ממוקמים בדרך כלל ב"תפר" שבין לוחות טקטוניים.

ברחבי העולם עשרות רבות של הרי געש, חלקם פעילים וחלקם לא. באתר זה מרוכזים הרי הגעש בעולם, כל אחד בדף נפרד ובו פירוט המיקום, ההיסטוריה, המפה הגיאולוגית ועוד. בנוסף ניתן למצוא באתר חדשות בנושא, אנציקלופדיה ובה מידע על אודות הרי געש, טיולים ומסעות בהרי געש, גלריית תמונות ועוד.

סיור קולינארי בלונדון

כמה פעמים יצא לנו לטייל בחו"ל במדינה זרה, להתבונן במגוון העצום של האתרים, המסעדות והאטרקציות ולהתבלבל מהשפע הרב? ובנוסף, לעתים נדמה שמה שמוצע לתייר הוא לא תמיד הדבר האטרקטיבי ביותר שקיים. גם בנושא המסעדות נוטים התיירים ללכת עם הזרם ולאכול במסעדות התיירותית, שלעתים אינן טובות ואף יקרות. באתר שלפנינו מדריך תיירותי-קולינארי למי שמתכננים להגיע ללונדון ורוצים לאכול טוב. המסעדות מחולקות לפי סגנון או בחלוקה לאזורים בעיר לצד מתכונים באדיבות המסעדות, ולאלה שרוצים להרגיש כבר שם – מצלמות רשת מציגות את הנעשה במסעדות בזמן אמת.

שעון עולמי

מה השעה עכשיו באוסטרליה? לפני נסיעה למדינה רחוקה אנו מנסים לחשב כמה שעות מפרידות בינינו לבין ארץ היעד, על מנת שנוכל לתכנן טוב יותר את השהות שלנו בחו"ל ולהישאר בקשר עם המשפחה בארץ בלי להעיר אף אחד באמצע הלילה. באתר זה חשבו על פיתרון ויזמו רשימה מרוכזת ובה כל מדינות העולם בחלוקה אלפביתית, ורשימה נוספת של איים הפזורים באוקיינוסים השונים. גלישה באתר מספקת מידע על אודות היום בשבוע, התאריך והשעה בכל אחד מהמקומות, כך שתמיד נוכל להיות מעודכנים.



נוף אנושי קסום, חנויות מיוחדות והרבה אווירה יוצאת דופן.

נוף אנושי קסום, חנויות מיוחדות והרבה אווירה יוצאת דופן.

רחוב שינקין

כל עיר גדולה מתגאה באזור מיוחד שקיים רק בה, סוג של אטרקציה מקומית שמציעה שילוב של נוף אנושי קסום, חנויות מיוחדות והרבה אווירה יוצאת דופן. רחוב שינקין הקסום של ישראל הוא מתחם די גדול שמרכז בתוכו מבחר של מסעדות, חנויות, בתי קפה ובוטיקים ומושך אליו מבקרים בכל גיל. באתר שלפניכם ההיסטוריה של הרחוב, רשימת כל החנויות בו, תמונות אווירה של הרחוב, לוח מודעות שכונתי לרוכשים ולמוכרים או לסתם מחפשי עבודה, ומידע לתיירים.

גני חיות

גני החיות הראשונים היו חלק מאחוזתם הפרטית של המלכים. בעקבות המהפכה הצרפתית נפתח גן החיות הראשון לציבור בפריס וכזה היה גם גורלו של גן החיות בלונדון, שהיווה חלק מאחוזתו הפרטית של בית המלוכה האנגלי. מטרת גני החיות השתנתה לאורך ההיסטוריה מתצוגת בעלי חיים בלבד להרבעת בעלי חיים, ובמיוחד מתן בית לחיות שנמצאות בסכנת הכחדה בטבע.

באתר ניתן ליהנות מרשימת גני החיות ברחבי העולם עם פרטים על שעות הפתיחה, איך להגיע, טלפונים ועוד.

רוכבים סביב העולם

טיולים סביב העולם הם דבר טריוויאלי, אבל טיולי אופניים ביעדים שונים ברחבי העולם הם טרנד אופנתי, שהחל לתפוס תאוצה בתקופה האחרונה. באתר שלפנינו מפת העולם עליה פרוסים סימונים של יעדים ובהם מסלולים מומלצים ונוחים לרכיבה על אופניים, מיבשת אמריקה דרך אירופה ועד ליבשת אסיה. ניתן למצוא באתר אינספור מסלולים מעניינים בצירוף מידע על אודות כל יעד ומסלול: פירוט המסלול, צילומים, מפות, נקודות עצירה לחניית לילה, ודרכים נוספות לטייל במקום גם למי שאינו משוגע לרכיבת אופניים.

לילדים בלבד

המוזיאון הראשון בעולם הוקם במצרים על ידי תלמי הראשון ושימש משכן למוזות – חלל עבודה להוגי דעות ולמדענים. בעולם ישנם היום עשרות מוזיאונים שמתמחים בציור, בפיסול, בממצאים ארכיאולוגיים, בהיסטוריה ואפילו כאלה המיועדים לילדים בלבד. באתר רשימה רחבה מאוד של מוזיאונים המיועדים לילדים בכל העולם. לכל מוזיאון שמוזכר מצורף קישור לאתר המוזיאון ובו פרטים על אודות המקום, המוצגים שבו, התערוכות, שעות הפתיחה, טלפונים ואיך להגיע.



האתר המפורסם ביותר בעיר פריס וסימן ההיכר שלה.

האתר המפורסם ביותר בעיר פריס וסימן ההיכר שלה.

מגדל אייפל

מגדל אייפל הוא האתר המפורסם ביותר בעיר פריס וסימן ההיכר שלה. הוא נבנה על ידי המהנדס גוסטב אייפל עבור התערוכה הבינלאומית שהתקיימה בעיר בשנת 1889, במלאת 100 שנה למהפכה הצרפתית. מדי שנה פוקדים את המבנה המונומנטלי יותר מחמישה מיליון מבקרים. באתר שלפנינו עובדות לגבי המגדל, ההיסטוריה שלו, סיורים במגדל, גלריית תמונות, חדשות הקשורות בו, שעות פעילות ומפת התמצאות.