"האח הגדול": מריה ורועי מציגים – מה יותר גרוע מבגידה?

מריה דומרק | צילום מתוך האינסטגרם שלה @maria_domark
מריה דומרק | צילום מתוך האינסטגרם שלה @maria_domark

תגידו, השתגעתם? מי לעזאזל מדיח את אורלי? ועוד בשבוע בו תמי פורשת. ולמה הדחתם את סמואל? כבר פינטזנו על הרומן שלו ושל לירז. בינתיים רועי ומריה מוכיחים מה יותר נורא מלבגוד ומגי ואליאב נתפסים על חם, אבל זה לא מה שאתם חושבים. "אחות על מלא": טור הביקורת של נועה בונה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

פרישה סופר מפתיעה, שתי הדחות, ניסיון רמאות וכמובן רומנים לוהטים וסמי בוגדניים: על פניו השבוע האחרון היה השבוע המעניין ביותר בבית "האח הגדול" מאז תחילת העונה. על פניו. לא שאני רוצה להרוס את המסיבה (סתם, נו, אני כן) אבל האם אף אחד שם למעלה, או לפחות בהפקה, לא שם לב שהדיירים המעניינים בבית הולכים ונגמרים? אחרי שתמי החליטה לפרוש כדי להתאחד עם בנה חשבתי לעצמי יופי, הנה עוד בחורה אחת פחות שתבכה בבית. חצי שנייה אחר כך הבנתי שמכאן זה רק יכול להתדרדר. בסוף נישאר עם רועי (מי?) ותומר (איך הוא נשאר כל כך הרבה זמן?).

ביי ביי: לתמי, כן? לא ללירון | צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של "האח הגדול"
ביי ביי: לתמי, כן? לא ללירון | צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של "האח הגדול"

עוד כתבות מעניינות
האם מגי היא הדיירת הכי בוגדנית בתולדות "האח"?
הכירו את הכדורגלנים הכי לוהטים של מונדיאל 2018
סודות הטיפוח של גל גדות

ביום רביעי האחרון צפיתי בפרק באפליקציה של רשת בדרכי הביתה במונית (כי מה לא עושים למענכם הקוראים), ומצאתי את עצמי יותר מתעניינת באנקדוטות של נהג המונית שלי, דודי מזרחי, על אוטובוסים משוריינים מאשר בעוד לופ בכי-ריב-בכי של דיירי הבית. אלוהים יודע שאם "האח הגדול" לא מעניין אפילו נהגי מונית מצבנו רע. מצד שני לפחות הוא לא רע כמו זה של סמואל (מי? בדיוק).

מי אתם, אנשים שבחרו להדיח את אורלי? שברתם את ליבי
אורלי היא המודחת הטרייה של "האח הגדול". מודה, הייתה לי איתה מערכת יחסים סבוכה. לפעמים אני שרופה עליה ולפעמים היא אומרת שלושים פעמים בדקה שהיא בגיל של אמא של אחד הדיירים. הבנו! את מבוגרת. תפסיקי לומר את זה. מה שכן, על אף ההדחה, ואולי בגללה, השבוע היה לגמרי השבוע של אורלי, שהפתיעה עם כמה תובנות שהוכיחו שעל אף מה שנראה היא לגמרי מחוברת למציאות, וזאת כמובן בניגוד גמור לשאר הדיירים.

אורלי ידעה לקרוא בבירור את תומר, "יש לו גלבות" היא תיארה את דפוס ההתפרצות-הכחשה-סליחה המעיק שלו. גם סמואל (פרה-הדחתו) אפיין את אותו דפוס של התפרצות שלאחריו מגיעה התנצלות, אבל אורלי חדת ההבחנה שלנו הוסיפה שבמקרה של תומר צריך רק לומר לו שלום מרחוק מאחר שהוא לא בן אדם אמין. מי זאת מזהת הדושבגים הזו? אבל השיא של השבוע מבחינת אורלי היה העובדה שהיא הבינה את מה שכל מי שראה חצי פרק הבין – כולם בבית חיים בוואחד סרט. בשיחה עם סימה הבהירה לה אורלי שיש חיים בחוץ, וזה כולה משחק. גם אם בסופו מישהו זוכה במיליון ש"ח מינוס מיסים.

החלק העצוב ביותר בלכתה של אורלי הוא שכנראה לא יהיו לי יותר משפטים מצחיקים לצטט, ובשביל מה רואים את 'האח' אם לא בשביל פניני הלשון? אורלי ללא ספק הייתה הדיירת הכי מצחיקה וצבעונית ואני לא רואה איך מישהו ימלא את החלל שהותירה אחריה.

אוהבת אותך, הולכת ממך, בוגדת בך, משגעת אותנו הצופים יא ראבאק
רועי סוף סוף קיבל זמן מסך! יאי! אממה? מסתבר שהוא מאוהב במריה. ולזאת, יש חבר. נשמע לכם מוכר? סמי-בגידות תמיד היו להיט ב"האח הגדול", אבל נדמה שהעונה זה הגיע לשיאים חדשים ומנג'סים.

רועי בצעד חסר תקדים יזם שיחה עם ישראל (המנוסה בבגידות בטלוויזיה הארצית) ושאל אותו מה לעשות. ישראל התחיל בנאום "תעשי רק מה שאת אוהבת" ולפתע, איזו הפתעה! מסוק (או "מטוס" כמו שתמי אומרת) למריה מבן זוגה שיחיה בועז! רועי, שמחליט לא לומר כלום, מחליט לומר את רגשותיו למריה. לא, לא התבלבלתי בתחביר של המשפט, זה פשוט מה שהוא עשה. אבל זה לא הסוף! למריה גם יש רגשות לרועי! והם חזקים! אבל יש לה חבר והיא לא תעשה כלום. כלומר חוץ כמובן מלהתוודות על אהבתה לרועי בבית שמצולם 24 שעות. מריה, ממי, בגידה זה אחד הדברים הכי גרועים שיש, אבל ללרלר עליה למוות זה גרוע לא פחות, לפחות עבורנו הצופים.

View this post on Instagram

????????

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on

מריה דומרק: "נטפלים אליי כי אני נראית טוב"

סמואל עף ולירז לבד
סמואל היה המודח הרביעי של העונה. עוד אח אחד ירד אל הקבר ואיתו העניין שלי. לא יודעת אם שמתן לב, אבל סמואל יצא בדיוק בשיא מערכת היחסים שלו עם לירז. כבר ראינו נגיעות, ליטופים, מתח מיני. אז למה, למה הקהל לא מבין מה טוב לו? היה יכול להיות לנו עוד רומן וזה בדיוק מה שהבית הזה צריך. אולי היינו מקבלים סצנת חרמונים במקלחת סטייל עתי שולברג וליהיא גרינר? תודו שעכשיו היא נראית כמו שיא הסקסיות. בינתיים אנחנו תקועים עם האימפטונציה הרגשית של רועי. תודה רבה באמת.

https://www.instagram.com/p/BjuM78kASIk

לשון הרע מה זה מדבר אליי
משימת ההשחרות היא ללא ספק הדבר הכי טוב שהאח הגדול המכהן היה יכול לעשות, או במילים אחרות לתת לדיירים לשחק "מי אמר מה ומתי?", שזה בול כמו חידון התנ"ך רק עם טינופים. אני כבר רציתי להאמין שוואלק, האח הגדול הזה ערמומי אבל לצערי הדרמה נגמרה עוד לפני שהיא התחילה, ובמקום מכות ובלאגנים ראינו בעיקר פרצופים מובכים ומבולבלים. לפחות כל עם ישראל יודע שסימה קראה ללירז "שטן על שתי רגליים", שזו לגמרי קללה שאני הולכת לאמץ ללקסיקון שלי.

מגי ואליאב נתפסים על חם. אבל זה לא מה שאתם חושבים
במשימת התקציב השבוע הדיירים התבקשו למצוא גולת זהב בנהר משוקולד (כן, קראתן נכון), בזמן שישראל ומריה מחופשים לעמי ותמי ומכינים 200 קאפקייקס (אני לא משקרת).

מגי ואליאב כנראה שכחו שהקונספט של התוכנית הוא שהם מצולמים 24 שעות ביממה וחשו עצמם גאונים כשחשבו על קיצור דרך בו הם יזרקו את גולת הזהב שמצאו בסיבוב הקודם לתוך נהר השוקולד, כדי שתומר יימצא אותה. אני אחזור שוב: פורמט התוכנית הוא שהם מצולמים 24 שעות ביממה. כמובן שהאח הגדול תפס אותם והציג את רגע הרמאות המפואר בסלון. ולי נשאר לשאול: מה, אתם סתומים?

וואלה, יופי. נשארנו אתכם "האח הגדול" | צילום מסך
וואלה, יופי. נשארנו אתכם "האח הגדול" | צילום מסך

איפה כל הגייז והלסביות?
אמנם שליש עונה כבר מאחורינו ואולי אלו חגיגות הגאווה שהסתיימו השבוע אבל ככל שעובר הזמן זה פתאום נראה לי מוזר עד לא הגיוני שלא מצאו אפילו מישהו אחד מקהילת הלהט"ב שיבוא לתוכנית. מה קרה פתאום? אין גייז מעניינים? הם הרבה יותר מעניינים מסטרייטים וזה בטוח. מניסיון.

פניני הלשון של השבוע

"בזכות באבא סאלי שזה יהיה הגבר של חייך" – אורלי מנסה לדחוף את לירז להיות עם סמואל

"בשלה, חדל בשלה ברשת" – מירב מביאה אותה עם ביטויים מהמקורות

"מה קרה? דווקא שאני בשקוזי?" – אורלי לא אוהבת את הטיימינג של האח הגדול

"כולם עשו חביאום" – למדתי מילה חדשה. חביאום זה להחביא אוכל. תודה אורלי

"כל היום מדגמת" – אורלי על מריה הדוגמנית

"חיפזון הוא טעות" – לירון יודע פתגמים

"גם זאת הייתה מערולה" – אורלי על מירב