עד מתי "האח הגדול" ימשיך להתעלל במריה?

מריה דומרק מ"האח הגדול" | צילום: מהאינסטגרם @maria_domark
מריה דומרק מ"האח הגדול" | צילום: מהאינסטגרם @maria_domark

הסיפור של מריה הוא לא יותר מפורנו רגשי, אלי מתגלה כדייר הכי שפל בבית והאם אפילו אביבית בר זוהר נקלעה לחור השחור של 'האח' ומתחילה לשעמם? כי אם כן, זו תחילת האפוקליפסה. "אחות על מלא", טור הביקורת של נועה בונה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

כבר שלושה חודשים שאני צופה ב"האח הגדול" ואני חייבת לומר שאני מתחילה להישבר. נכון, זה באמת נשמע כאילו רשת לוקחים את כל התלונות שלי ומיישמים את ההערות המתבכיינות שלי על חוסר עניין. אבל בתקופה האחרונה אני מתחילה קצת לאבד את זה ובזמן הצפייה מתחילה לפנטז על פעולות כמו לצפות בצבע מתייבש או בסטוריז של מגי רוקדת את אתגר הקיקי.

הארט במשימת החו"ל שליוותה את השבוע האחרון היה מהגבוהים ביותר שנצפו ב'אח' בפרט ובריאלטי הישראלי בכלל. המשימה האיראנית הייתה מבין המשובחות שהיו בתוכנית הן בגלל המסרים שעברו בה (העצמה נשית במסווה של משימה סודית לאדל) וגם בגלל הפורנו הרגשי שהיה הייתה אמורה לייצר (בן הזוג של מריה לא נכנס לבית). כל האלמנטים האלה ניסו לאלחש אותי, צופה מיומנת והייטרית בנשמה, אבל לצערי לא נפלתי בפח. משהו עדיין חסר, תקראו לזה עניין מתח או סתם קצת חיים. והחלק הכי מפחיד, יכול להיות שבמקרה הזה אפילו אביבית בר זוהר לא תעזור.

עוד כתבות מעניינות
דוגמנית העל קרלי קלוס התגיירה רגע לפני החתונה
נטע אלחמיסטר עם 26 טיפים לחיים יפים
הסלבס כבר מכורים: תוסף התזונה שישדרג לכן את החיים

הדייר הכי שפל בבית. או: מה בדיוק הבעיה של אלי?!

אם מישהי מכן פעם בילתה בחבורת גולשים ממוצעת ישראלית – בכל חבורה כזאת יש סוג של אלי – בחור חסר מודעות, ילדותי, עם פתיל קצר, לרוב גם עם נטייה להשתלח ולהיות פוגעני מבלי להבין שהוא מתנהג לא לעניין. ה"היכרות" שנכפית עלינו עם המתמודדים גרמה לי להבין שאולי יש משהו בחיי הים שגורם לבחורים כמו אלי להפוך למחופפים. אולי זאת העובדה שגורמת להם לעבור לצד השני של העולם ולפצוח במערכת יחסים מטרידה עם הכלבה שלהם (היא לא תחליף לחום אנושי, אלי).

אחרי ההקדמה הארוכה הזאת על אלי, אני בעיקר רוצה לשאול – מה הבעיה שלו?! למה הוא כל הזמן רוצה להפיל משימות? למה הוא סתם יוצא על אנשים? מדובר בבן אדם שהוא באמת לא מאה אחוז ועם מודעות עצמית שוות ערך לכלב שלי בזמן שהוא מלקק את הביצים שלו ויוצר איתי קשר עין. מצד אחד: וואו איזו הפתעה, מי ידע שהוא כזה? חשבתי שהוא סתם סטלן. מצד שני: אחי, צ'יל דה פאק אאוט. הוא כולה שלושה שבועות בבית והוא כבר הספיק לפתוח חזית עם כולם ולדבר מה זה מסריח. אלוהים יודע איך אביבית סובלת אותו.

מות הטראש: יכול להיות שאביבית בר זוהר היא פשוט בן אדם רגיל?

אז אם כבר עסקנו באלי, בואו נעבור לחצי השני שלו – אביבית. מי שהתחילה בתור מוקד המושך אש, תמרות עשן ורייטינג, הפכה ל… אממ… אחלה בן אדם שנותן עצות לגיטימיות. בין אם זה לאלי והקפריזות שלו או לאחת הבנות – אביבית מדברת לעניין. עכשיו, אני מאוד שמחה שאביבית צמחה ככה בפן האישי ובלה בלה בלה אבל הלו, זה לא מה שנרשמתי אליו. איפה האקשן?! (לריב עם סימה זה לא חוכמה כי כולם עושים את זה) איפה הרומנים?! איפה דיבורים על ריסים מלאכותיים?! כל מה שאני מקבלת זה שיחות מלב אל לב. איך זה יכול להיות שאביבית בר זוהר הפכה לאדם המתפקד ביותר בבית ומה זה אומר על החיים שלנו?

זה מה שקורה כשתוקעים חבורה של משועממים במצב קיצון

כששואלים אותי על החוויה שנקראת 'צפייה באח הגדול' אני תמיד אומרת את אותו הדבר: "מדובר בחבורה של אנשים לא מעניינים, המדברים על דברים לא מעניינים, ושרויים בו זמנית במצבי קיצון. התוצאה: חבורה של אנשים לא מעניינים בדיכאון".

בכנות, אני לא יכולה לשמוע אותם רבים יותר, זה פתטי. כמובן שאני לא בתוך הבית ואני לא יודעת את אשר בנכבי נפשם אבל לפעמים אני חושבת "וואלה, אני הייתי נהנית אם הייתי שם". בסופו של דבר זה משחק והוא אמור להיות אפילו קצת מהנה, לא? התחושה היא כאילו ההפקה גילתה שיש שטיק אחד שעובד – ריבים – והיא טוחנת אותו ללא רחם. נכון, ריבים תמיד החזיקו עונות, עשו לשי-חי ושני גולדשטיין קריירה והיוו טריגר לדיונים מעניינים על נושאים חברתיים – אבל לא כאן. למה? כי לאף אחד מהם אין שום דבר מעניין להגיד. הבאתם את מושיקו, ימני מחמד שהספיק להיות מודח עוד לפני שהספקנו להגיד "ביבי המלך", שיריב עם רועי על ענייני ימין ושמאל. למה לא קרה עם זה כלום?! למה לא הייתה משימה פוליטית? למה לא להתסיס? אם אני רוצה לשמוע ריבים על כוסברה וכסף אני יכולה ללכת לסופר ולקבל מנה הגונה ומעניינת של הפסיפס הישראלי.

המוסד ישראלי מוסר ד"ש: הדיסקים של הכור האיראני

האם הדיירים מודעים לעובדה שזה לא באמת משנה אילו דיסקים הם בחרו? הקונטרול שולט במה ייראו על המסך! וכמה נוח – אחרי שבן זוגה של מריה לא הגיע להגיד לה היוש – הם צופים בקטע בו רואים את רועי מתוודה על אהבתו אליה. כמה. פאקינג. נוח. אבל למרות הכל, מריה קיבלה מסר מבועז כאשר הוא בא לצעוק לה מהחומה שהוא אוהב אותה. בקצב הזה הוא יהיה היחיד. סורי מריה, זו לא את, זו אני. כלומר, ליתר דיוק זה'האח' שלא מפסיק להתעלל בך והפך אותך למאוסה סופית.

האם עפר שכטר גיי?

כל הזמן עפר שכטר מתבדח על המיניות שלו והכל, ואני לגמרי סבבה עם זה, כן? א-ב-ל-! האם זו קריאה לעזרה? האם עפר מחכה שמישהו יוציא אותו מהארון? האם הוא רוצה כתבת שער בה הוא יוצא מהארון? עפר, מה הקטע? לירון, למה את לא עושה משהו? אסי, האם עפר נגע בך? אם למישהי יש תשובות שלחו לי בפרטי.

פמיניזם? פחח, המסר של משימת איראן התפספס בגדול

אז היה לנו רעש וצלצולים כאשר בנות הבית החליטו למרוד בחוקים הנוקשים של איראן ולהסיר את כיסוי הראש. כמובן שזה לא נגמר בזה וזו הייתה משימה סודית של אדל. וכמובן שאלי התעצבן, כי הוא… ובכן, אלי.

ומה לא היה שם? נאומי תוכחה, רגע מרגש, סיפורים אישיים, בקיצור כל מה שהופך משימה נחמדה לרגע ריאליטי ששווה לסבול עבורו את הפרסומות. אולי גם הדיירות הצליחו להרגיש, במודע או שלא, שמדובר במניפולציה של אדל ולכן הפייק השתלט. אפילו אם נשארים רק עם האג'נדה, המגניבה בפני עצמה, של המשימה – לא ראינו אותה מספיק בגדול. רוצות לשבור את החוקים? תנו. אנחנו בישראל 2018, יש הרבה עם מה לעבוד. אל תסתפקו רק בלהוריד כיסוי ראש.

רועי עוז > קים ג'ונג און

עזבנו את המתמודדים שלנו בקוריאה כאשר חצי מהם הלכו לצפון קוריאה וחצי מהם לדרום קוריאה. האווירה במשימה הזאת מזכירה את האח הגדול של פעם שכולנו אוהבים (רועי עוז, זאת מחמאה) – סימה ורועי חייבים לדבר רק בשירה, דניאל ואלי צריכים לשחק אותה אחים (כמובן שאלי רוצה לפוצץ את המשימה) וכל מי שבצפון קוריאה לובש פיאה מצחיקה שמזכירה את הילדה הצרפתייה מהפרסומות של יס. לחלק את הבית לחצי ולהפריד דיירים קרובים זה פורמט שתמיד עובד. בשלב הזה אני רק רוצה לקוות שיהיה להם פאן. נמאס לראות אותם סובלים ונופלים בכל מניפולציה רגשית. אמן שהם יחייכו קצת למצלמות, אני יודעת שגם לצופים זה יגרום לחייך. לפחות לאחת מהן.