ותודה לעדי לאון: משולש האהבה של נטלי-עדן-לירן מתפוצץ ויצא מכלל שליטה

עדן יוחנן | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
עדן יוחנן | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

עדן יוחנן ונטלי דדון מגלות שלירן שטראובר מתחיל במקביל עם שתיהן, אבל מי שמתגלה כאשם בכל הוא, כמובן, עדי לאון שמחפש אקשן בדרכים הלא נכונות- "האח הגדול VIP" ביקורת צפייה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אז מה היה לנו אתמול בבית ה(כמעט) מעניין במדינה? לא הרבה. עדי לאון מנסה להתסיס כי משעמם לו, עדן לומדת על בשרה שבנים לא מפותחים בכיתה ח' – לנצח יהיו בנים לא מתוחכמים בכיתה ח', ועדי לאון הוכיח את זה כפליים כשניסה לעשות "שינוי" אבל ברגע שנרי העמידה אותו להדחה, עלה לו כל העדי לאון הישן.
כמיטב מסורת "האח הגדול" כולם שותים נס-קפה כל הזמן, מעשנים בחצר ורומי נסט (מי?) הודחה. מצטערים רומי, אם היה מדובר בתחרות האאוטפיט המכוער היית דווקא זוכה ונשארת.

כן, הייתה דיירת כזאת, רומי נסט | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
כן, הייתה דיירת כזאת, רומי נסט | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

טוב שהיא שם. נרי ליבנה | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
טוב שהיא שם. נרי ליבנה | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

לא מהפך ולא נעליים. עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
לא מהפך ולא נעליים. עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

>> ומה היה הרגע בו עדי לאון חצה את הגבול?

השעמום הנגלה לעין
זה מובן מאליו שיהיה משעמם לדיירים בבית, אך השאלה היא: כמה משעמם להם ? אני מאמינה שהתשובה היא: מאוד. מעולם לא ראיתי אנשים כל כך משועממים. יכול להיות שמדובר בעריכה מוטעה או בתחושת ההזדהות שלי כלפי השעמום שלהם המשתקף בשעממומי שלי מהם, אבל פאקינג משעמם להם. אם אני אשמע עוד פעם אחת את אסף מנסה לפייס בין שני אנשים בטענה ש"הם צריכים לדבר אחד על אחד" אני אצרח. ראבק, אפילו עדי לאון טוען שהוא מתחיל להתסיס כי הוא לא רוצה להירדם. חבל שאסור להם להכניס ספרים חוץ מהתנ"ך.

משולש (מרובע?) של אהבה
במסגרת "משחקי ההצלה" או במילים אחרות: "היי, הנה אנחנו לוקחים עוד משבצת שידור ביום חמישי כדי שתראו אותנו כל השבוע" – נרי הצליחה להינצל (אולי בכל זאת יש אלוהים) והיא החליטה להעמיד את עדי להדחה.
מהצד השני – עדן יוחנן, שלא הצליחה להינצל, אך גילתה שהייתה תקופה (לפני שבוע וחצי, כן?) שלירן ניסה להתחיל איתה ועם נטלי במקביל.
עצם העובדה שבחורה עם ראש על הכתפיים כמו עדן בכלל מופתעת מכך ששטראובר משחק בשני מגרשים במקביל זה בגדר הזיה. נוסיף על כך התפרצות זעם ודרמה שלא תבייש את "הכלה מאיסטנבול" – וקיבלנו… את עדן מתנצלת בפני לירן? מה?
זה שהוא משחק אותה כאילו "לא דיברנו על מה שיהיה בינינו" מוציא אותו כל כך קטן. בחייאת, היית בקטע של עדן, היית בקטע של נטלי, אבל ברגע שהבנת שהיא לא בקטע (ואחרי שהספקת לומר לאסף להוריד הילוך שלא לצורך) עברת לעדן. שיט כזה קורה בעולם שבחוץ אינספור פעמים. העניין הוא שבמציאות אף אחד לא מצלם אותך (עדי, אתה צריך להפסיק להיות מופתע מזה). אז אל תשחק אותה מופתע כי נתפסת כהוגן. אם עדן לא הייתה מתפוצצת על מאתיים יכול להיות שהיא זו שהייתה מקבלת התנצלות בסוף, כמו שהגיע לה.

השקט שלפני הסערה, עדן יוחנן ולירן שטראובר | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
השקט שלפני הסערה, עדן יוחנן ולירן שטראובר | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

שניה לפני הבלגן, עדי לאון, עדן יוחנן ולירן שטראובר | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
שניה לפני הבלגן, עדי לאון, עדן יוחנן ולירן שטראובר | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

לא פראיירית, עדן יוחנן | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
לא פראיירית, עדן יוחנן | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

בן זיני הבין את המשחק – ולא בטוח שזה עדיף לו ככה
בוקר טוב למר כרית (הוא פשוט כל הזמן עם הכרית שלו, שאת פינתה הוא ממולל בידו כמו פעוט והשמיכי שלו). זיני נראה כאילו המפגש  הראשון שלו עם "האח הגדול" היה כשהוא בעצמו נכנס לתוכנית. אני לא מבינה, אף אחד לא חושב על ההשלכות הפסיכולוגיות של המשחק לפני שנכנסים אליו?

לטובת הדיירים הבאים והחפים ממידע מוקדם של "האח הגדול" (יה, רייט), הנה כמה דברים שעליכם לדעת לגבי השהות שלכם בבית, ובכלל:
1. מדובר בתחרות פופולריות הזויה שמשום מה אם אתה צועק חזק יותר אתה הולך עם "האמת שלך", אור סאמת'ינג.
2. כל החיים אמרו לך "אל תשים לב למה חושבים עלייך!" ואז אתה נכנס לתחרות שמבוססת על מה חושבים עלייך.
3. תצטרך לחפש אנשים על קטנות כדי להעמיד אותם להדחה ואז להיות מופתע כשאתה מועמד להדחה.
4. סיגריות יותר חשובות מהכל. אביבה תבורי תמות בלי חלב בטעם וניל.

מר כרית זיני היקר, זה הפורמט ידידי. טוב שקלטת את זה שבועיים לאחר תחילת התוכנית ונזכרת לחטוף ברייקדאון.

הבין איפה הוא נמצא, בן זיני | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
הבין איפה הוא נמצא, בן זיני | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

דרכו של כרית זיני לגמר סלולה יותר משביל ישראל. הפופולריות שלו בחוץ בקרב קהל המצביעים (AKA ילדות וכמה ילדים שאובססיבים לגביו) היא בגדר הלא הגיונית ולא משנה כמה עדי לאון יגיד את "האמת הטהורה שלו" ו"ינסה להיות רגיש" – ילדים הם בעלי תושייה גדולה יותר ממצביעי ביבי. כך או כך זיני בגמר, אז שיספיק להתבכיין.

אני לא מבינה, יש או אין מחאה?
אפרופו ביבי – אתמול דובר רבות על יוקר המחייה. גילינו שאורלי היא האדם המנותק בתבל ("אני קונה רק תוצרת ישראל", ויקי: "מה אכפת לי מאיפה זה? אני מסתכלת על המחיר") וכי מתבשלת אצל ויקי עוד מחאה בראש. "חשבתי שדווקא אתם, אלה שיש להם אבל עדיין מתקשים יבואו לעזרתנו", היא אומרת ומשאירה את שאר דיירי ה-VIP עירומים מוסרית. "את צודקת, אני פרזיט", משיב אורי גרוס.

ואז כולם ממלמלים "ממש חרא פה", "מה נעשה? קשה כאן", "כשהעניים יקומו יהיה פה בלגן", "כשהמזרחים והאשכנזים יחברו כוחות יהיה פה יום הדין" – ודומיהם. חבר'ה, אם כבר קיבלתם את הבמה הזו בפריים טיים, במקום לנסות לחפש מי הכי צודק או מי הכי מסכן כדאי שתחשבו על פתרון הולם.

ישיבת התקציב יוצאת מכלל שליטה | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
ישיבת התקציב יוצאת מכלל שליטה | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

אוקיי, אבל מה יהיה כשתצאו מהבית? קנפו צועקת את צעקתם של תושבי הפריפריה, של אלה שאין להם והתפכחו, והבינו שביבי אינו הפתרון (למרות שהיא שונאת שקוראים לה ככה, כי היא מרגישה נחותה, ויש בזה מן האמת, אבל גיאוגרפית היא חיה במצפה רמון הנחשבת כפריפריה). כשמדברים על שינוי מדברים על אנשים כמו קנפו. אלה שנמאס להם, אלה שהבינו מי נבחרי הציבור שבאו לייצג אותם ומי בא לעשות עליהם סיבוב. הלוואי שהיא תנצל את זמן המסך כדי לקדם את הנושאים הללו.

אבל מה הלאה? האם המחאה  החברתית הבאה תצא מתוך בית האח הגדול או שמא מדובר סתם בדיון קולח בשביל ההרגשה הטובה, מס שפתיים לטובת העילאיים והמצקצקים וכמובן, הרייטינג?