"האח הגדול": ההדחה של מגי היא הדבר הכי טוב שקרה לישראל

סידרה לו כרטיס כניסה לגמר? מגי וישראל מ"האח הגדול" | צילומים: גיא כושי ויריב פיין, מתוך האינסטגרם
סידרה לו כרטיס כניסה לגמר? מגי וישראל מ"האח הגדול" | צילומים: גיא כושי ויריב פיין, מתוך האינסטגרם

ישראל הבטיח את מקומו בגמר וגרם לכולנו לשכוח שפעם הוא היה החלק הכי דביק בצמד הפלא שוגה ושוגי. כבר ברור לכולם שעכשיו זה רק הוא נגד אביבית בדרך לניצחון הגדול. אז למה לעזאזל רועי עדיין שם? ומה יקרה קודם - יגמרו הפרסומות או שמירב תפסיק לצעוק? "אחות על מלא", טור הביקורת של נועה בונה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

רוחות של גמר מתחילות לנשב בבית "האח הגדול" ואנחנו נפרדים מדיירים כמו שאביבית נפרדת מגברים שמרוויחים 32 ש"ח לשעה – זריז, עם מעט דרמה ובלי יותר מדי אשליות. בתוכנית של אתמול הודחה הדיירת דניאל גרינברג שלגמרי הפתיעה שהגיעה עד כה. למעשה חוץ מאביבית הראשונה לשמה ואדל נסיכת ה'עולה לי', דניאל היא האחרונה מהדיירים החדשים שהודחה. מאחלת לה בהצלחה רבה, נתראה בקמפיין הקיקיוני שתקבלי. אז מה עוד היה לנו השבוע? בואו נתחיל.

פאטוץ': דניאל גרינברג מ"האח הגדול" | איפור, שיער וסטיילינג: גילי אלגבלי
פאטוץ': דניאל גרינברג מ"האח הגדול" | איפור, שיער וסטיילינג: גילי אלגבלי

עוד כתבות מעניינות
גן עדן למכורות לשופינג: איפה מצאנו מותגי על בהנחות שוות?
"זה נראה כמו בוטוקס לא מוצלח": הרשת סוערת – מה קרה למירי רגב?
האיט גירל החדשה: מגי טביבי מפציצה בהשקה

 

איך אליאב לא לקח כרטיס לגמר?!

אולי אני קצת חיה בעבר אבל מאוד הופתעתי שאליאב לא קיבל כרטיס לגמר. הסיבה ההגיונית היחידה שאני יכולה להניח שהובילה לפיאסקו הזה היא שכל דיירי הבית היו בטוחים שהוא יקבל רוב מוחץ ולכן הם החליטו "לא להצביע לו כדי לתת הזדמנות נוספת לשאר הדיירים שגם מגיע להם". התוצאה: קרב ראש בראש בין ישראל לרועי (וואט?).

ועכשיו בואו נדבר על רועי – תגידו לי, איך לעזאזל הוא הגיע עד הלום? הספדנו אותו מתחילת התוכנית, רק חיכינו שהוא יודח והוא ממש לא נראה כמי מי שישתלב בהצלחה בשוק פליטי הריאליטי עם סוף העונה. הוא פשוט לא קורץ מהחומר הזה. וזו מחמאה, כן? אז איך בכל זאת הוא איתנו? בפשטות, רועי הוכיח שאם אתה נראה סביר וקרוב למריה דומרק  – דרכך לגמר סלולה.

ואם כבר גבר שסלל את דרכו לגמר בזכות אישה אפשר לומר דבר דומה על ישראל, רק הפוך. הקהל הכריע שישראל יהיה בגמר, ועל זה נאמר – תודה רבה למגי שהודחה וסידרה לו את הטיקט הנחשק. סביר להניח שאם מגי הייתה נשארת עוד שנייה בבית, ישראל היה הופך להיות הדבר הכי דביק ובלתי נסבל אבר. כך שבראייה לאחור ההדחה של מגי היא הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות לו.

ובכל הקשור לעניין דילמת המכונית או כרטיס לגמר – המעשה הפחות כפוי טובה לקהל הוא כמובן לקחת את הכרטיס לגמר. אך אם זה היה רק על פי החלטת בני הבית בלבד אני הייתי לוקחת את הרכב (תוכן מסחרי קשוח ברמות של אופל) מבלי למצמץ. גם ככה אביבית תיקח את המיליון.

זה סופה של כל שוגה: מגי טביבי מ"האח הגדול" | צילום מסך מתוך חשבון הפייסבוק שלה
זה סופה של כל שוגה: מגי טביבי מ"האח הגדול" | צילום מסך מתוך חשבון הפייסבוק שלה

 

זה נס: אלי מצא את המודעות העצמית

מי היה מאמין שלאלי זרקה יש קמצוץ של מודעות עצמית? הדייר הכי מלוכלך ומטונף הבין שהוא צריך לעשות את המעשה הנכון וביקש לעזוב את הבית. בין אם זה היה מתוכנן ובין אם לא – המונולוג שהוא דפק בסוף בו ביקש לצאת כדי "לא לחשוף את הדארק סייד שלו" גרם לו לצאת מהבית עם עוד קמצוץ של כבוד עצמי.

ביום שלישי קיבלנו את אלי ב"ראיון מיוחד" עם לירון ואסי, בו הוא "דיבר על הכל". או במילים אחרות: לא דיבר על כלום. אלי בעיקר קיבל תשבוחות על כך שהיה אחד הדיירים הכי מעניינים בבית (כי על פי הפקת 'האח' דייר שצועק = דייר מעניין), נשאל אם הוא מאוהב באביבית (בחייאת, אתם לא רואים שמדובר ביחסי תלות של בן נזקק ואם אובססיבית?), הרים לאביבית (בצדק, היא לקחה אותו כמקרה צדקה), הבהיר שהוא לא מצטער שהוא שונא את סימה (אבל יתן לה נשיקה וחיבוק אם יראה אותה ברחוב) והודה שהוא מצטער על זה שהוא איבד את זה (לההההה). כל הכבוד להפקת 'האח' על פרק בסגנון "חיים שכאלה" למישהו שהיה שנייה וחצי בבית. אפילו סימה לא קיבלה ספיישל.

Posted by ‎האח הגדול‎ on Sunday, 12 August 2018

הפרידה של אלי ואביבית צריכים להילמד בבתי ספר לפסיכולוגיה

הדיירים בבית טענו כל הזמן שאלי מאוהב באביבית, בלי לראות את האמת הפשוטה: אלי הוא פשוט פרויקט הפר"ח של אביבית שפיספסה את ההתנדבות של מחויבות אישית בבית הספר ועכשיו משלימה. בכל מקרה, איכשהו, לשמחתנו, בשבוע שעבר כאמור אלי מצא פיסה של מודעות עצמית בתוך הנפש האפלה שלו והחליט לעזוב את הביתף מה שבין היתר הוביל לפרידה בינו לבין מי שהייתה לו כאם, כאהובה וכמי שעוד תוציא לאור את ספר המבוא לפסיכולוגיה "פרויד, לאקאן ובר זוהר: אהבה אובססיבית בעידן הווי הכחול".

אם לסכם את הפרידה של השניים: אביבית בכתה, אני בעיקר גללתי את הפיד באינסטוש ועשיתי לייקים לקיילי ג'נר, אלי ואביבית מסיימים את העניינים ולוחצים לחיצת יד של אחים. פיספסתי משהו?

כשאביבית נשארה לבד

לאביבית צריך להתייחס בכפפות משי. מדובר בבן אדם מגה רגיש שכל פיפס מעליב אותו, שחייב אנשים (אפילו רק בן אדם אחד, או חצי בן אדם, או תמונה של בן אדם) כדי לא להרגיש לבד, וצריך לקחת את זה בחשבון. אפשר לתקוף את זה או להתייחס לזה בכבוד מינימלי כדי לחסוך בלגן. מירב למשל, לא יודעת איך לאכול את זה. אני לא חושבת שיש לה כוונות רעות מול אביבית, וגם למירב לא חסר שיגעונות טפו טפו, אבל הריב שהתפתח אתמול (רביעי) תחת הסוגייה "האם אנחנו חברות או לא חברות?" (אתן לא) היה פשוט מפגן טמטום מצד שתיהן שבו הן ציינו את המובן מאליו (שהן לא חברות, זוכרות?). אני חייבת להודות שמתחיל להימאס לי לשבת מול הטלוויזיה ולצעוק על המסך "די לריב! שששששש!!!". מירב שוב פגעה לאביבית בנקודה רגישה שאף אישה לא רוצה להיות חברה שלה. אביבית כמובן נשברה, והאמת שדי בצדק. מי רוצה לשמוע "היי, אף אחת מבנות המין שלך לעולם לא תאהב אותך"?

לא לדאוג, ממי. אנחנו תמיד נהיה חברות שלך: אביבית בר זוהר | צילום מתוך האינסטגרם שלה
לא לדאוג, ממי. אנחנו תמיד נהיה חברות שלך: אביבית בר זוהר | צילום מתוך האינסטגרם שלה

מי אתם אנשים שהולכים לנווה אילן לצעוק שטויות?

הצעקות בנווה אילן לדיירים מעבר לחומת הבית תמיד היו עניין. אחת מקבלת אזהרות מדיירים אחרים, השנייה מקבלת מסר אהבה ועוד אחד סתם צועק מילות קוד לא ברורות. בסך הכל – עוד דרך להוסיף שמן למדורה. אממה? כשזה נהיה אישיו כמעט בכל פרק זה מתחיל להעיק. אח של דניאל צעק לה להיזהר מאדל ולהתרחק ממנה וממירב. אכן, מלחיץ כשמישהו מהמשפחה שלך מגיע עד לנווה אילן כדי להזהיר אותך משתי החברות הכי טובות שלך בבית.

אולי בגלל שאני לא צופה אדוקה של ערוץ 26 לא קיבלתי מושג על "פרצופן האמיתי" של מירב ואדל, אך לא נראה לי שהן היו לא בסדר עם דניאל. מירב אמנם הייתה מופתעת מכך שדניאל נשארה בבית על פני סימה אבל כאן זה נגמר.

גם אוסיף ואומר: מי שהולך עד לנווה אילן כדי לצעוק שטויות – הוא חסר חיים וסתם מכניס לסרט. בשיחת מסדרון אתמול בנושא הצעקות קולגה הפנתה את תשומת ליבי לכך שכל מיני מאוננים כמו "צבא האמת של ישראל" (לשעבר צבא האמת של שי-חי. ביקר לי שאני לא צוחקת, הם החליפו מנהיג), מגיעים לנווה אילן עם מגפון כדי לצעוק שיט לדיירים.

בסופו של דבר כל זה בעיקר גורם לי לרחם על אדל. לומר שהיא הדיירת הכי סימפטית יהיה שקר מלוכלך, אבל כל השנאה שהיא מקבלת מקהל הצועקים פשוט לא מגיעה לה. אביבית שוב הוכיחה את עצמה כאדם הכי חמוד, וזאת על אף שבינה לבין אדל עבר חתול שחור (מה חתול? טיגריס) וביקשה מהצופים בבית לא לבוא ולצעוק דברים לדיירים, אלא אם מדובר בדברים טובים. לפחות ביום שבת קיבלנו את שוגה על מסוק לשוגי.

הדיירים יוצאים מחנה קיץ, וצעקות מבחוץ מכניסות את הבית לסיר לחץ – בנוסף, דניאל עוזבת בתום הדחה דרמטית. צפו בפרק המלא מאמש באפליקציה או באתר >> http://bit.ly/2wc6NfY

Posted by ‎האח הגדול‎ on Wednesday, 15 August 2018

פורנו בערוץ 26

אז כן, זה קרה. עדיין פחות גרוע מהמשפט של יורם זק לדנה רון. וכן, אנחנו עדיין זוכרות.

פניני הלשון של השבוע

"אני רוצה להתבטאות" – מישהו סופר כמה פעמים אלי הגה את המילה הזו לא נכון?

"ישראל מתחתן עם מגי מלכת החן" – למה כולם שרים את זה כאילו זה מורל אמיתי שקיים?

"נשמה אם זה לא חתונה תשברו לי את הראש" – מירב זורקת הבטחות לישראל

"אני כמו ציפור" – לאלי יש ספיריט אנימל

"אין בן אדם יותר טוב ממני" – אדל ברגע של מודעות עצמית

"אומרים לה בואי לג'קוזי, היא לא באה" – כן מירב, כי ככה תהיי חברה של אביבית

"אל תתחילי עליי סיילים סוף עונה" – מירב מפחדת מהסוף