חסר עמוד שדרה בעטיפה יפה: הפרצוף האמיתי של אסף מתגלה

אסף גורן | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
אסף גורן | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

המשימה שהפכה את הדיירים לשפחות, נטלי דדון מראה סימני אהבה לאסף גורן, כל הבית פתאום אוהב את אורלי רביבו ועדי לאון מתגלה כדיווה מהגהינום- "האח הגדול VIP" ביקורת צפייה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

איזה פרק היה לנו אתמול (שבת). לא, באמת, שנייה, איזה פרק היה אתמול? כי הייתי עסוקה בזנב של החתולה של ידיד שלי יותר מאשר בפרק. מה אני אעשה, יש לה פרווה מלכותית והיא חמודה רצח.

אגב, מהיום תקראו ל"אח הגדול" "הפסיכולוג הגדול" כי כל מה שהוא עושה זה אשכרה להקשיב לבעיות של הדיירים ולגרום להם להרגיש יותר טוב. אם לומר את האמת אני מעט מאוכזבת. איפה משחקי המוחות שראינו בעונה שעברה? איפה העקיצות שאני כה אוהבת? איפה המשימות הסודיות שגורמות לכל דיירי הבית לשקר אחר לשני? ולא, לגלות לנטלי דדון שאסף לא באמת הודח ולקרוא לזה "משימה סודית" זה פשוט לזלזל באינטיליגנציה שלנו.

משימה סודית עלאק, נטלי דדון ואסף גורן | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
משימה סודית עלאק, נטלי דדון ואסף גורן | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

>> וזה היה הרגע שב"אח הגדול VIP" חצו את כל הגבולות

אז מה היה אתמול בבית ה(כמעט) הכי מעניין במדינה? בואו נתחיל.
כולם שונאים את אורלי. או שהם אוהבים את אורלי?
לפי מיטב הבנתי כולם שונאים את אורלי. הם לא אוהבים את הגישה שלה, את צורת הדיבור שלה, הסטריליות שלה, ההתבטאויות שלה ובערך כל מה שהיא עושה (גם לנשום).

אורלי רצתה, ובצדק, לעזוב את הבית כי מה היא צריכה את החרא הזה. בשבוע שעבר הפצרתי בפני הקוסמוס שישנה את התדמית של אורלי בעיני הבית ועם ישראל כי… יו נואו… משה קצב, metoo#, המסר החשוב, ואני לא אתן לאיזה אחת שלא אוהבת להתכסות בשמיכות של אחרים להרוס את זה.

אורלי נתנה נאום לאח בו היא מסבירה שבמצב הנוכחי היא לא נשארת מאחר שהיא לא רוצה להיות שק חבטות של אף אחד, וכולם שם בבית מטורפים. זה הכניס אותי לבלבלה. מצד אחד, היא אמרה דברים הגיוניים ואני לחלוטין מבינה את הצורך לעוף משם. מצד שני, עד לפני רגע חשבתי שזה די הגיוני שכולם לא אוהבים אותך כי את באמת די קלפטע. מבולבלות? גם אני.

ואז לפתע, ממש כאילו אבקת פיות נפלה לכולם על הראש (השערה שלי: האח לקח אותם לשיחה שלא שודרה), הבית החל לעטוף את אורלי בחיבוקים, סליחות ושיחות נפש כמו במחנה קיץ בכיתה ט', והפלא ופלא: אורלי החליטה להישאר. מה קרה? פתאום לכולם ממש חשוב שהוא תישאר בבית אחרי שהם רק ייחלו לכך שהיא תעוף?

איך זה שפתאום כולם אוהבים אותה? אורלי רביבו | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
איך זה שפתאום כולם אוהבים אותה? אורלי רביבו | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

צביעות או נזיפה שלא שודרה? אורלי רביבו ואורי גרוס | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
צביעות או נזיפה שלא שודרה? אורלי רביבו ואורי גרוס | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

כל האמת בפרצוף גרסת נרי ליבנה
וואי וואי וואי, איזה נאום תוכחה עשתה נרי לאסף. אם לדייק את זה- היא בסך הכל אמרה את מה שכולנו (להוציא את בנות ה-14 שבינינו) חושבות: הוא קליפה נאה, ריק מבפנים, כשהוא ייצא מכאן בנות ישראל יתאהבו בו עקב המראה החיצוני, הוא חסר עמוד שדרה וקצת טמבל. אולי אני הוספתי את הקצת טמבל, אבל אני לגמרי חושבת שזה היה הסאבטקסט של נרי.
בייסיקלי אסף הודה שאין לו עמוד שדרה ושהוא עובד על להצמיח אחד. לפחות הוא מודע.
נרי לא עצרה בזה והמשיכה לטפל בשימוש הבלתי פוסק שלו במילה "אהבה", בעובדה שהוא קורא לה "חברה" ואז מעמיד אותה להדחה וציינה שהם לא חברים, ושהיא אינה מעוניינת בקשר איתו. או לה לה.
לא הספקתי לחמם פופקורן כדי לצפות בדרמה המתהווה ורגע אחרי זה הם התחבקו חזק-חזק (במונחים של נרי, לדבריה, היא אישה חלשה פיזית) ונרי בוכה. WTF? טוב נו, אווירת מחנה קיץ בכיתה ט' או לא?
משם אסף-חיבוקי הלך לחדר האח והפציר בו שהוא רק רוצה חיבוק ולא מחבקים אותו מספיק בבית. כמובן ש"הפסיכולוג הגדול" הקשיב ואז חייב אותו ב-400 ש"ח לשעת טיפול.

כל האמת בפרצוף גרסת נרי ליבנה | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
כל האמת בפרצוף גרסת נרי ליבנה | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

אז יש לו עמוד שדרה או לא? נרי ליבנה ואסף גורן | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
אז יש לו עמוד שדרה או לא? נרי ליבנה ואסף גורן | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

יבורך האח
רגע, משימת הצופים ממשיכה לעוד שבוע? למה אני לא מצליחה להבין כלום בפורמט הזה?
השבוע דיירי האח זכו לגור בירושלים גרסת הקרטון, וגם הפעם הנשים הן השולטות בבית. אל חשש: הן באמת שולטות הפעם, זה לא קונצים שהאח עושה עלינו. כל אחת מהנשים קיבלה "עוזר" בצורתו של גבר מהבית, אשר לבשו גלימות סטייל "סיפורה של שפחה". אסור להם לשיר, לקלל, הם חייבים לנקות ובייסקלי לעשות כל מה שהנשים רוצות. אל תבינו אותי לא נכון, אני חיה בשביל רפרנסים מסדרות אחרות, אבל לא קצת איחרנו את המועד? העונה השנייה נגמרה לפני יובלות, מה הקשר עכשיו משימה בווייב הגלעד?

אולם המשימה פתחה בפנינו צוהר לליבם של הגברים: הם דווקא די אוהבים לשחק בנשים קטנות, חוץ מעדי (סטייסי) לאון כמובן, שלא יודע איך לעשות כלים. מצחיק שכל הגברים זורמים עם המשימה עד הסוף למרות האגו שנמחץ, חוץ מסטייסי, שחייב לעשות קונצים ולא באמת לנקות. ראיתן איך הוא שואב אבק? זה חמוד לאללה, זה נראה כאילו הוא באמת עושה משהו.

מעבר לשמלות האדומות שהחמיאות לגברים, קיבלנו את ויקי בכותונת משוגעים (יעני סינדרום ירושלים) שממלמלת דברי שגעון ו"אבוללה" – הבוגי-מן היהודי שמפחיד ילדים ירושלמים ובני עדות המזרח כבר עשרות שנים. כמובן שסטייסי מפחד מאבוללה והוא נבהל כל הזמן מהיצור(אדם לבוש בגדים פרוותיים) המפחיד.

שלפרד- הגרסה הירושלמית? | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
שלפרד- הגרסה הירושלמית? | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

מי זה אבוללה? אנחנו מצדיעות לו | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
מי זה אבוללה? אנחנו מצדיעות לו | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

את המשימה קינחנו בחידון התנ"ך גרסת "האח הגדול", אחד החלקים המוצלחים והמצחיקים ביותר בעונה, בזכות ניסוח מדויק ושאלות קורעות. כל הכבוד לצוות הקריאייטיב!

חידון התנ"ך גרסת "אח הגדול" | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
חידון התנ"ך גרסת "אח הגדול" | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

ויקי ונרי ראש בראש בחסינות
שתי החמודות שלי מקבלות את מירב הקולות לחסינות! בואנה, איזה כיף שנשים כמו ויקי ונרי הן האהובות בבית. ויקי, האמא של הבית, האישה שתעשה הכל כדי שכולם יאכלו וירגישו בנוח. ונרי, אישה שמאלנית חריפה ומצחיקה המוצאת שפה משותפת עם כל אחד הנקרה בדרכה. יאי! איזה כיף שהן האהובות בבית.

רק אורלי, תפסיקי כבר עם מבטי הנאצה כלפי אביבה, שנראה מהצד שהיא מתחרטת על כל רגע בו היא הסכימה להיות חברה שלך.